сайта Booking.com

  • 98 766
  • 752
  •   1
Отговори
# 495
  • Варна
  • Мнения: 17 954
За първи път съм направила  резервация в 3 хотела на различни места за лятна почивка чрез Букинг. Резервацията е без предварително плащане, плащането е в хотела. Трябва ли да се притеснявам ,че може да се яви проблем и второ ,ако реша да се обадя няколко дни преди пътуването къде да е това в Букинг или в хотелите. Благодаря!

Ако в профила ви има валидна резервация, няма нужда да се свързвате с някого.

# 496
  • София
  • Мнения: 22 944
На мен досега от Италия не са ми блокирали суми, но никога не е късно.  Simple Smile

# 497
  • София
  • Мнения: 182
Резервация за 15 юли 2017.При резервация за хотел в Италия направена преди 7 месеца, точно когато бяхме на път , ни отмениха резервацията , която беше за 5 дни. Без  никакви пояснения  от страна на хотелът , без обяснения от Букинг получихме  имейл , в който се казваше, че хотелът отменят резервацията а Букинг ни предлагат друго решение. Обаче, тяхното предложение струваше два пъти отгоре. Отказахме предложението на Букинг и резервирахме на друго място с 250 евро над цената , която беше при предния. Казаха, че до седмица ще ни възстановят парите,  но все още  няма никакви постъпления в сметката.Излиза , че Букинг защитава хотелиерите, които ти взимат парите и работят с тях,  и няма никакви наказания и  компенсации за потребителя.Вие ако отмените резервация 10 часа преди тя да е изпълнена ще понесете всички " строгости " от условията, а именно - никаква възращаемост  на парите.

# 498
  • Варна
  • Мнения: 17 954
Как така са ви отменили предплатена резервация?Rolling Eyes
Колко дни преди това са ви дръпнали парите?

# 499
  • София
  • Мнения: 182
Как така са ви отменили предплатена резервация?Rolling Eyes
Колко дни преди това са ви дръпнали парите?

На 30 януари правим резервацията и на 2 февруари от хотелът изтеглят парите .10 часа преди да пристигнем, вече пътувахме към Италия, получихме първо- телефонно обаждане, на което не можахме да отърнем и след това видяхме мейл , в който Букинг ни се извиняват  за причиненото неудобство, но хотелът е отменил резервацията. Причини , не се посочваха . Започна едно звънене  към централата на Букинг , при което ми вдигна оператор и ме попита с каква народност съм. След като чу, че съм българин ме остави 15 мин на изчакване да  намери някой , който говори български, въпреки че аз владея английски на прилично ниво. След  15 мин ми се извини , че няма оператор , който да ме обсужи на родния ми език и затвори. След това звъннах на Букинг България, свърах се с оператор, който ми обясни, че трябва да канселирам резервацията си ( нищо , че тя вече е отменена от хотела ) и да направя нова към предложението , което ми е изпратило Букинг. Само че ,  това предложение беше за трима човека , а ние пътувахме 6 и  струваше 840 евро за трима. А канселираната резервация беше на цена от 527 евро за 6 човека. След като запазих на място, на което аз избрах според изисвканията и финансите ни, се обадих отново на българския оператор, който доста сопнато ме попита какво не съм харесал в тяхното предложение. Попитах , кога ще се възстановят парите от старата резервация и разликата между двете и той ми отговори, че в рамките на 3-4 работни дни, Действието се развива на 9 юли. Днес сме 20 и все още не са ни върнали парите. Преди 2 часа написах отговор на писмото от Букинг с върпос за възстанояването на сумите, но все още няма отговор.

# 500
  • Варна
  • Мнения: 17 954
Нещо не е както трябва. (Освен въпиющата наглост и некомпетентност на Букинг)
Резервацията ви без право на безплатна анулация ли е?
Щом хотелът ви е дръпнал парите обърнете се към него за рефънд, букинг нямат общо с плащането.

# 501
  • Мнения: 9 991
Как така са ви отменили предплатена резервация?Rolling Eyes
Колко дни преди това са ви дръпнали парите?

На 30 януари правим резервацията и на 2 февруари от хотелът изтеглят парите .10 часа преди да пристигнем, вече пътувахме към Италия, получихме първо- телефонно обаждане, на което не можахме да отърнем и след това видяхме мейл , в който Букинг ни се извиняват  за причиненото неудобство, но хотелът е отменил резервацията. Причини , не се посочваха . Започна едно звънене  към централата на Букинг , при което ми вдигна оператор и ме попита с каква народност съм. След като чу, че съм българин ме остави 15 мин на изчакване да  намери някой , който говори български, въпреки че аз владея английски на прилично ниво. След  15 мин ми се извини , че няма оператор , който да ме обсужи на родния ми език и затвори. След това звъннах на Букинг България, свърах се с оператор, който ми обясни, че трябва да канселирам резервацията си ( нищо , че тя вече е отменена от хотела ) и да направя нова към предложението , което ми е изпратило Букинг. Само че ,  това предложение беше за трима човека , а ние пътувахме 6 и  струваше 840 евро за трима. А канселираната резервация беше на цена от 527 евро за 6 човека. След като запазих на място, на което аз избрах според изисвканията и финансите ни, се обадих отново на българския оператор, който доста сопнато ме попита какво не съм харесал в тяхното предложение. Попитах , кога ще се възстановят парите от старата резервация и разликата между двете и той ми отговори, че в рамките на 3-4 работни дни, Действието се развива на 9 юли. Днес сме 20 и все още не са ни върнали парите. Преди 2 часа написах отговор на писмото от Букинг с върпос за възстанояването на сумите, но все още няма отговор.

Ако не могат да ви настанят, трябва да ви намерят хотел на същите условия, ако не то хотела трябва да поеме разликата в цената или неустойка. Не разбирам как ще я отменят, може би сте пропуснали клауза, в която те са в правото. Лично не се сещам как ще стане. Търсете си правата.

# 502
  • DE
  • Мнения: 9 068
Днес отмених резервация с безплатна отмяна до 28.09.2017, но в потвърждаващият имейл пише, че е анулирана срещи 50% от сумата. Какво да направя, няколко пъти четох потвърждението, че анулирането е безплатно до споменатата дата, защо се получава разминаване?

# 503
  • Варна
  • Мнения: 17 954
Днес отмених резервация с безплатна отмяна до 28.09.2017, но в потвърждаващият имейл пише, че е анулирана срещи 50% от сумата. Какво да направя, няколко пъти четох потвърждението, че анулирането е безплатно до споменатата дата, защо се получава разминаване?

Питай Букинг. Така както го обясняваш нямат право да ти взимат пари.

# 504
  • София
  • Мнения: 90
Момичета (и момчета), имам код за отстъпка, който мога да изпратя на някой, ако желае.
Ако някой иска да му го пусна, моля нека да ми пише на лични.
Междувременно, бих била благодарна и ако някой ми изпрати на мен такъв код.

Приятно лято!

# 505
  • Мнения: 119
Резервация за 15 юли 2017.При резервация за хотел в Италия направена преди 7 месеца, точно когато бяхме на път , ни отмениха резервацията , която беше за 5 дни. Без  никакви пояснения  от страна на хотелът , без обяснения от Букинг получихме  имейл , в който се казваше, че хотелът отменят резервацията а Букинг ни предлагат друго решение. Обаче, тяхното предложение струваше два пъти отгоре. Отказахме предложението на Букинг и резервирахме на друго място с 250 евро над цената , която беше при предния. Казаха, че до седмица ще ни възстановят парите,  но все още  няма никакви постъпления в сметката.

Във същия филм съм и аз...Моята резервация е предплатена в началото на юни, за престой на 9-10.07.
Информираха ме седмица преди пътуването.
Резервирах друг хотел, който трябваше да се плати на место, но парите бяха дръпнати веднага.
Букинг казаха, че след като им изпратя разписка/снимка на сметката,
ще се свържат с мен за да се разберем как и къде  в рамките на 3-5 работни дена да възстановят сумата.
От седмица чакам да ми звъннат...Ако утре до обед не го направят, ще звъня аз.

# 506
  • София
  • Мнения: 491
Здравейте,  вчера резервирах една стая, чрез bookinga, с безплатно анулиране до 19.09. В опцията пише, че след резервация хотела ще се свърже с нас за предплащане. Интересно ми е, ако им преведем парите за 1 нощувка както искат по банкова сметка и анулирам преди срока ,  хотела би трябвало да ми върне парите,  но дали е така. Втората стая изрично пише без предплащане,  но и за нея получих искане за аванс. Трябва ли да се съгласявам?

# 507
  • Варна
  • Мнения: 17 954
Какво е това искане за аванс?  newsm78 Не гарантираш ли резервацията с кр.карта?

# 508
  • София
  • Мнения: 491
Не,  резервацията е без карта. Не ми поискаха, явно хотела няма ПОС.

# 509
  • Варна
  • Мнения: 17 954
Не,  резервацията е без карта. Не ми поискаха, явно хотела няма ПОС.

Пфффф, в 21 век.. Rolling Eyes
Ами , да, трябва да ти върнат аванса, ако анулираш в срока за безплатна анулация.

Общи условия

Активация на акаунт