Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 24 май 2014, 12:54 ч.

Фитнес център Пулс

  • 165 570
  • 638
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 486
Ох, 3 лв на ден е такста за просрочено плащане и се обаждат преди това
Другото не ми се  четеше....
На мен също ми се обаждаха веднъж, не защото аз съм просрочила, а защото те не могли да ги дръпнат. Глобата за 1 ден закъснение се начислява от 3тия ден (т.е. до 2 дни закъсние не те глобяват) беше 20 % от месечната такса. Явно, както с месечните такси, така и с всичко друго - си определят цените, както си преценят.

# 631
  • Мнения: 133
Аз не разбрах какво месечно просрочване може да има, ако годишно е промо 50 лв?

# 632
  • Мнения: 115
Здравейте! Обадиха ми се от Пулс, че съм спечелила едноседмична карта в избран от мен фитнес, която включва неограничено ползване на всичките им услуги. Дали има някаква уловка, заплащане за въпросната пластика или нещо друго?

# 633
  • SF
  • Мнения: 7 249
Тази карта е с маркетингови цели. Идеята й е да ти харесат условията и да станеш член на Пулс. Дано ти хареса! На мене ми беше харесало и именно с такава карта преди години започнах и продължих ори тях.
Ако решиш, че центровете им не си заслужават 50-те лева месечно, кажи им, че си безработна и нямаш никакви месечни доходи и банковата ти сметка е запорирана. Нещо такова си измисли.

# 634
  • Мнения: 115
Благодаря ти! Тези дни ще отида и ще видим какво ще стане Simple Smile

# 635
  • Мнения: 1
Тогава се придържай към темата. Анализирай фитнеса, а не мен. Много приятелски го усещам твоето поведение и ми е много приятно.
Приемам съвети от всеки, особено написани във форум и задължително правя, каквото ми кажат.
А дали имаш опит с такива като мен, не знаеш. Не, че съм едиствена, просто ти не трябва да го обсъждаш това, независимо дали си ме разгадала или не. Аз също имам мнение за теб, но го изливам извън темата.


Esmee, малко късно се включвам, но толкова прозрачно защитавате Пулс, че е ясна тясната Ви връзка с тях.
При положение, че толкова хора обясниха причината за притеснение, и да.. тя е съвсем логична при положение, че всички знаят за какви мошеници става въпрос. НО дори да не ставаше въпрос за Пулс, а за когото и да било друг е абсолютно недопустимо и безумно някой да си даде тези данни. Самия факт, че продължавате да ги защитавате след всички обясниения, ясно показва че сте платен трол и да Ви се обяснява още е безсмислено.

# 636
  • Мнения: 21
Извинявам се, но защо в тема с претенциите за обективно мнение не се приема положително такова? Аз споделих впечатления сходни на Есмее, и не вярвам да е платена от фитнеса. Очевидно някои действия са shady, но ако смятате за излишно усилие да четете какво подписвате, ще се оплаквате в много теми. Всеки търговец си гледа интереса, всичко останало за този фитнес е спекулативно твърдение. Но ако не искате да тренирате на място със съмнителен произход на парите и работа с лични данни, ..ами недейте, никой не ви задължава. Аз докато бях член си бях дала данните от картата, не съм имала проблеми, следях всяко плащане. Картата вече е закрита така че няма съмнение. Първата година взеха през директен дебит едно плащане повече, върнаха ми го. Така че, не всичко е черно, ако нещо ви притеснява просто не ходете там.


.

Esmee, малко късно се включвам, но толкова прозрачно защитавате Пулс, че е ясна тясната Ви връзка с тях.
При положение, че толкова хора обясниха причината за притеснение, и да.. тя е съвсем логична при положение, че всички знаят за какви мошеници става въпрос. НО дори да не ставаше въпрос за Пулс, а за когото и да било друг е абсолютно недопустимо и безумно някой да си даде тези данни. Самия факт, че продължавате да ги защитавате след всички обясниения, ясно показва че сте платен трол и да Ви се обяснява още е безсмислено.

# 637
  • Мнения: 68
Картата ми изтича на 20.09.18. Плащах 30 лв/м, сега не искат да свалят от 63 лв, а аз не искам да плащам толкова. Едно момиче иска да си прехвърли картата, понеже заминава за чужбина, плаща 49 лв. Не можело да се прехвърля от клиент на клиент. Въпреки, че аз от 21.09.18 няма да им бъда клиент, съм щяла да си остана в тяхната база данни и да си остана клиент. Това е - клиент до живот,  в Пулс явно съществува това понятие!

# 638
  • Мнения: 9
Много са нахални, наистина!!!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт