Фитнес център Пулс

  • 258 844
  • 862
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 10
Здравей те продавам карта фитнес пулс за една година до 04.07.2019  500лв  за повече информация на  vasilena2710@abv.bg

# 616
  • Мнения: 10
Много ми се иска да им пратя "Господари на ефира" всички да разберат какво се крие зад лъскавото им лице. И съм се заела. Ако някой от Вас реши да участва в това, може да пише.
  аз съм за  за господари на ефира и аз бях излъган от тях vasilena2710@abv.bg там може да размен телефони

# 617
  • Мнения: 106
Здравей те продавам карта фитнес пулс за една година до 04.07.2019  500лв  за повече информация на  vasilena2710@abv.bg


Здравей, какво включва абонамента и на куп ли искаш парите?

# 618
  • Мнения: 10
да цялата сума на куп
Здравей те продавам карта фитнес пулс за една година до 04.07.2019  500лв  за повече информация на  vasilena2710@abv.bg


Здравей, какво включва абонамента и на куп ли искаш парите?

# 619
  • Мнения: 3
Аз бях член на пулс фитнес гофина и половина заедно с мъжа ми - ползвах фитнеса слатина (като рядко съм посештавала другите)
Дойде време за подновяване, но за съжаление толкова разочаровани останахме, че не мисля изобщо да стъпя там повече.
Ето и какви неща се случиха през тази година и половина ....
Началото на 2017 всичко беше супер лъскаво, много поддържано, хубави уреди, доста фитнес инструктори (не че съм ползвала). С течение на времето всичко това започна да изчезва.... Доста персонал се смени и не остана и много. Което в един момент се оказа проблем защото с жената която подписахме договора си вече я няма и това което ни беше "обещала" (именно 1 екстра месец ползване на фитнеса, до което ще стигна по нататък) вече не е валидно и ни беше казано, че не можели да направят нищо заради това, че техен колега е направил грешка (което това как е мой проблем? ) Както и да е, първо започнаха да изчезват уредите ... или ако имаше уреди те или не работеха или бяха пред разпадане или ако са в ремонт с месеци, което е леко странно за фитнес който не прибира малко пари на месец и се води уж "луксозен".
Второ, НЕ ВЛИЗАЙТЕ В ДЖАКУЗИТЕ !!! Влезнете ли там излизате с ГЪБИЧКИ! Това е гарантирано - и други мой познати са се оплаквали. Също така се пести от отопление горе. Зимните месеци отиваме на сауна а горе е 15 градуса .... При което споменахме на главната рецепция( а не тази на спато - защото нямаше никой там) и бяхме изгледани супер лошо и след това започнаха да ни се въртят номера. Отиваме да си плащаме 1 ден но един от нас си беше забравил картата. Нещо което се беше случвало доста пъти и до този момент не е имало проблем да си платим месечната такса и след това да тренираме. Но този път е проблем защото явно сме си казали, че ни е било студено в спато...Не ни дадоха да си платим и да тренираме защото трябвало да сме си оставили личните карти като гаранция и също така депозит от 20лв. Защо трябва да кредитирам фитнеса с 20лв при положение, че си плащам редовно и то не малко пари. Казаха ни, че ще ни върнат парите след тренировка! АМи личната ми карта? Как може да ми я искат като залог? Така и не искахме да дадем депозита и бяхме изгонени от фитнеса в слатина. При което решихме да отидем да пробваме в Пулс Фитнес в Люлин. Отидохме там и на рецепцията си ни прибраха парите за таксата без проблем и ни пуснаха да тренираме без да си носим  едната карта и без да ни взимат депозит! Вие си направете извода тук!!!
Преглътнахме историята и продължихме (не че имахме избор - все пак трябва да приключи договора)
Продължихме да си ходим на фитнес, пак с малко уреди ... аа сменихма сапунерките в съблекалните ... това може би е най големия бонус! Забравих и да добавя, че постоянно пестят и от ток защото рядно пускат климатици и хората едвам дишат вътре.
Края на месец миналия месец ни изтече договора, но картите ни от фитнеса са валидни още 1 месец. Какво се случва сега ... с картите не можем да влезнем в фитнеса защото са блокирани при което отиваме да питаме защо и обясняваме ситурацията с момичето което ни направи договите и, че имаме още 1 месец безплатно. Беше събота и не можаха да ни помогнат но ни се каза, че 100% ще може да си ползваме месеца, просто трябва да говорят с колегите за да ни пуснат картите. Пуснаха ни и събота и неделя да тренираме което беше супер. Отидохме в понеделник и познайте ... картите не работеха отново. Горовихме с други хора, обяснихме цялата ситурация и пак казаха същото, че ще говорят с колегите и ни пуснаха да тренираме. Още един път същото и накрая 2 дни по късно ни заявиха, че нямаме 1 месец безплатно и не можем да позлваме повече услигите. Предложиха ни нов договор с 20% увеличение. Ние казахме, че това не ни устройва, не разбираме уснованията за такова поскъпване. Предложиха ни договор за 14 месеца с 3 безплатни месеца и по този начин щяло да ни излезе пак същата цена и няма да е по скъпо. При което аз казах, че каква е гаранцията, че тези 3 месеца ще бъдат безплатни като очевидно обещания безплатен месец сега не можем да го позлваме .... отговора беше адски тъп, щял да ни гарантира и да бъде написано бла бла. Ние стахаме и си тръгнахме. Така и не получих отговор защо карите ни важат още 1 месец  след като бях питала поне 3 пъти.
Адски сме разочаровани от обслужването на клиенти от тяхна страна и от измислени условия които постоянно променят. Идват нови хора и си налагат нови правила и после вдигат таксите (все едно първоначалните цени не бяха достатъчно високи) и без уснование (нито нивото на обслужване се е подобрило, нито има нови уреди, нито е по чисто) обаче искат повече пари.

Аз спирам да робувам на Пулс Фитнес! Ужасно отношение и условията не са това което бяха!

# 620
  • Мнения: 3
извинявайте, но вие четете ли си договорите,които подписвате? Какво очаквате... договора е аналогичен с повечето мобилни оператори.... ангажираш се за определен срок на месечна вноска. Те спазват тяхната част от договора, Вие не, и ги обвинявате за мошеници?  Когато подписвам нещо чета всеки ред, и после приемам спокойно последствията. ПУЛС вероятно има за какво да бъдат укорени, но това че вие сте се съгласили на конкретните условия, сложили край сте си подписа, не е
тяхно престъпление.

Само да кажа, че днес ни беше казано, че нямаме договор с фитнеса а само "Регистрационен Формуляр" защото така им беше изгодно - трябваше да имаме още 1 месец безплатен (който сме си платили в началото той реално не е безплатен) и като не им изнася и казаха "ами то няма договор само този формуляр за плащанията" - дали не сам мошеници?

# 621
  • Мнения: 8
Много ми харесва фитнеса. Дадоха ми 1 седмица безплатно и посещавах този на бул. България. Неудобство е, че на бул. България има много задръстване. Като недостатък бих посочила и че плочките в спа центъра са хлъзгави. Всичко друго е страхотно. Когато ми изтече картата никой не ми е досаждал. Дори аз ги потърсих след месец за да сключа договор. И то не е точно договор а един лист на който е отбелязано какво ми влиза в цената. Имам право да я прекратя с 3 месечно предизвестие, но няма да я прекратя, защото искам да тренирам. Посещавала съм и новия фитнес в центъра, както и стария на Народно събрание. В стария на Народно имах забележка, че в съблекалнята не работи добре вентилацията. Когато ми изтече договора за там не са ме търсили повече и не са досаждали. Персонала се сменяше често,  да, но мен това не ме засягаше пряко. А и те са все студенти, нормално да са за кратко. И като цяло по добър фитнес не знам да има. Ходила съм във флайс, където също постъпиха много некоректно. Продадоха ми карта и след 5 дни затвориха за 20 дни ремонт, който се оказа 2 месеца и не стига, че не можах да тренирам, не ме предупредоха, а и не ме компенсираха, както бяха обещали, дори бяха сложили и бележка, че ще има компенсация от 10 безплатнк дни. Това ако се беше случило в пулс щяхте да се оплаквате до небето. А флайса, цената беше с 20 лв по скъпо, от колкото предната година плащах за пулс, а фитнеса мизерия пълна. Гадни уреди, като валеше капеше от тавана, смарди. Съблекалните можеха да причинят депресия и на най-здравата психика, невероятна мизерия. Е, след ремонта е по добре, но не е като в Пулс.
Когато подписах договора в Пулс ми дадоха и записна заповед. Казах им, че това няма да подпиша и казаха няма проблем.

# 622
  • SF
  • Мнения: 21 088
Каква е тази записна заповед? С какво е толкова страшна?

# 623
  • Мнения: 3 157
Записът на заповед е едностранна, формална сделка, с която издателят обещава да заплати на поемателя на падежа определена сума пари. Това означава, че по записа на заповед има само 2 лица – издател и поемател (без платец). Прекият длъжник е издател, той отговаря като приелия платец.
 Целия пост силно ми смАрди


# 624
  • Мнения: 31 090
Записът на заповед е едностранна, формална сделка, с която издателят обещава да заплати на поемателя на падежа определена сума пари. Това означава, че по записа на заповед има само 2 лица – издател и поемател (без платец). Прекият длъжник е издател, той отговаря като приелия платец.
 Целия пост силно ми смАрди
Даааа, смрАдлив си е отвсякъде.

# 625
  • Мнения: 106
Сега в Пулс Люлин пускат на басейна външни лица срещу 15 лв. през седмицата и 20 лв през уикенда. Много хубаво, сега се напълни с народ. Влизат и в груповите занимания. Спокойствието като идея изчезна някъде....

# 626
  • Мнения: 656
Прочетох няколко страници от преди 4 години и нищо не се е променило(освен 6446783 персонал). Тази тема е безценен извор на бисери!
Може ли да сподешите каква е причината да не разрешават правенето на тяга(не помня кой вид)?

Посещавам фитнеса до дома ми на цена 4 лв. Питах за карта - не предлагат, хората си идвали -факт!!! Фитнесът е чист, с климатици, достатъчно уреди и тежести и с леко обособени залички, позволяващи спокойствие. Хората са супер френдли и ненатрапчиви, макар че са “нацепени”.

Последна редакция: вт, 14 авг 2018, 00:21 от lady_fade

# 627
  • Мнения: 2 749
Я, тия били отдавна известни! Grinning
Историята не е точно моя, но бях свидетел и на края и участник. Подлъгват тийнейджър за годишен договор и то при цена 50 лв., като в момента им тече реклама за 29 лв. месечно. Можело да се ползва всичко в комплекса. То е ясно, че не може, защото басейна е външен, ама айде. Екземпляр от договора не дават, но е и грешка на родителя, че не чете какво подписва. Следва глоба от 20 лв. при едно двудневно закъснение за месечната такса. След известно време трябва да се прекратят посещенията. На място казват "Да, добре, няма проблем". След което се започва телефонен тормоз първо над детето, а после и на родителя. Става ясно, че може да се откопчиш, ако прехвърлиш картата на друго лице. В един момент идва и заплахата със съдия-изпълнител и покана за среща. На срещата се оказва, че вече дължиш и глоби, които те си определят неясно как и са повече от годишна такса. Като според тях договора изтича не след година, а след още 3 месеца, които уж бяха безплатни към договора. Но всичко може да е наред и да се опростят задълженията, ако сключиш нов договор, вече на нова цена де. Присъствах на срещата и поисках да видя договора. Не можаха да го намерят и им казахме "Довиждане". От тогава периодично с СМС пращат оферти за опрощаване на задължението при сключване на нов договор. Малко като С.Г.Груп се държат Grinning

# 628
  • Мнения: 7 723
Ох, 3 лв на ден е такста за просрочено плащане и се обаждат преди това
Другото не ми се  четеше....

# 629
  • Мнения: 627
Ох, 3 лв на ден е такста за просрочено плащане и се обаждат преди това
Другото не ми се  четеше....
На мен също ми се обаждаха веднъж, не защото аз съм просрочила, а защото те не могли да ги дръпнат. Глобата за 1 ден закъснение се начислява от 3тия ден (т.е. до 2 дни закъсние не те глобяват) беше 20 % от месечната такса. Явно, както с месечните такси, така и с всичко друго - си определят цените, както си преценят.

Общи условия

Активация на акаунт