Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 1 юни 2014, 07:26 ч.

Бебето не яде пие антибиотици моля помогнете

  • 1 509
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Моля помогнете ми. Бебето от 25.05.14 пие антибиотици  първо беше аугментин заради червено гърло и темература, след 2 дни почнаха сополи и хрема смениха аугментина на клацид и след втория прием вдигна 39,2. От там отидохме на УГН и казаха че е отит изписаха й трети антибиотик- цефзил. от както пием него няма темература, не е много неспокойна постояно плаче, не яде абсолютно нищо пие по 200 мг мляко на 24 часа това е . Появиха и се сенки под очите много и е  отпусната. заведохме я вчера пак на УГН и казаха че с ушите е добре и че този рев не е от това. после я заведохме в пълмед спешен кабинет и казаха че не е обезводнена и ако настоявам могат да и пуснат банка за захранване и оводняване и че не е за прием в болница. била в "добро общо състояне".Моля помогнете - дайте съвет към кого да се обърнем. от Пловдив сме

# 1
  • Мнения: 1 858
На колко месеца е бебето? Няма как да напишем нещо за храненето, при положение, че не знаем възрастта.
За 4 дни сте сменили три антибиотика  се чудите защо плаче и не яде?! Хората губят апетит когато са болни и без да пият лекарства.. Давай пробиотици все пак да кажа, ако не са ви изписали. Антибиотик започва действието си след 3-тия прием. Друг въпрос е, че не се изписва за вирус. Имало е резон чак на отита за антибиотик. Смени педиатъра.

# 2
  • Мнения: 8 242
Ако съдя по минимума й постове е на около година и 1/2 - не е чак толкова бебе.

3 АБ за няма и седмица е пълен абсурд  ooooh! - дава се поне 5-7 дни, за да се види дали има или няма действие и тогава се предприема друго. АБ не е магическа пръчка с първия прием да мине всичко.

Друг е въпросът, че за червено гърло и температура АБ изобщо не е необходим. Къде го намерихте тоз педиатър  Rolling Eyes
Щом от Пълмед са ви върнали, значи нищо му няма на детето. Там ги приемат наред Simple Smile Simple Smile

# 3
  • Мнения: 1
детето е на 1 г и 2м

# 4
  • Мнения: 6 179
3 антибиотика за 5 дни е безобразие. Вие споменахте ли на последния доктор, че вече пие антибиотици. Просто чак не ми се вярва някой доктор да причини това на дете.

# 5
  • Мнения: 8 242
Значи познах горе-долу Simple Smile

Сменете си педиатъра! Ако всичко това е изписал един и същи човек.
Ако са различни - защо не казвате, че детето приема лекарства?

# 6
  • Бургас
  • Мнения: 6 035
Намерете си читав лекар.

# 7
  • Мнения: 1
Разбира се че казвам,че пие антибиотици. От 2 доктори са джипито и УГН . Знам,че е грешка не вече е факт

# 8
  • Мнения: 8 242
Каква помощ очакваш от форума, само не разбрах, по случая? Няколко пъти ви посъветваха да смените педиатъра.

Ако бях аз - 1во не бих дала още 1вия АБ.
2ро бих отишла веднага на 2ро мнение веднага след смяната на 1вия АБ - на 2рия ден от приема  ooooh!

Червено гърло и сополи не са никак за АБ... Даже и отит.

Освен АБ не изписаха ли нещо друго?

# 9
  • Мнения: 1 858
 nanansa, аз ти предлагам да се успокоиш и да си даваш антибиотика на детето. Ще му мине, спокойно. Важното е да пие течности, защото обикновено имат разстройство от антибиотиците. Ако даваш сокове, подходящ е банан. Не се притеснявай толкова за храненето, давай каквото обича детето.

# 10
  • Бургас
  • Мнения: 3 973
Момичетата вече са казали, но и от мен - сменете си педиатъра с някой адекватен.Три антибиотика за 5 дни?Какво очаквате от детето - да е свежо, изпълнено с енергия и да иска допълнително ли?Много ясно, че апетитът му ще е на минимума при това положение, давайте му каквото обича, повече течности и пробиотик.Дете, които има възможност да се храни, няма да умре гладно.Вземете му и някакъв хубав имуностимулант да го подкрепи - най-добре нещо с коластра.

# 11
  • Мнения: 157
а пиете ли лактофлор с антибиотиците?

Общи условия

Активация на акаунт