Интернет

  • 3 076
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: X
Здравейте, днес интернета е страшно бавен. Други мои познати също имат този проблем, някои са на Булсатком, други на Центрум Груп, трети на Близо и т.н. Искам да питам някой чул ли е защо е така и какво може да направим по въпроса? Не успях да намеря никаква информ. по въпроса ...

# 1
  • Мнения: 4 868
Вчера по време на работа в едната от почивките реших да си пусна нета на телефона и да вляза в инстаграм. За първи път от както използвам това приложение получих надпис: влязло е непознато устройство. Искате ли да ви изпратим код за достъп?
И отдолу да ми изпратят код за достъп до имейла. И имейла си ми излиза същия, който е викам някой се е пробвал да ми влиза в инстаграма изглежда и по този начин явно сайта се опитва да ме защити. Давам аз да ми се изпрати на имейл и си влизам в имейла и гледам няма ново писмо. Рестартирах си абв няколко пъти и нищо. Поисках нов код и стои ми отворена пощата, отново никакъв имейл. Ядосах се много, защото в инстаграма имам и снимки и линк към фейсбука ми и много приятели, с които си комуникираме, а имам дори и такива, които не ползват вече Фейсбук и няма къде другаде освен там да си пишеме. Реших да задам забравена парола и да видим какво ще излезне. Влизам си пак в абв пощата и този път идва писмо за нулиране на паролата. Нулирах я аз давам вече новата и отново същото съобщение. Дефакто докато не напиша кода няма изобщо да ме допусне. Викам си може до утре да ми пристигне, може някаква грешка да е допусната в системата. Ставам сутринта аз и отново същото положение. Реших да направя друго. Свързах си абв пощата с джимейла и писмата, които ми идват на абв да ги получавам и на джимейла , но отново същата работа. Нито писма, нито кодове. Всичко останало си идва, но не и това за инстаграм. Писах на доставчика на абв и те ми изпратиха дежурния надпис по техните му членове. Нито съм с друга поща регистрирана, нито съм си забравила паролата. Просто не ми ги доставя. Опитах и със смс, но понеже не ми е регистриран номера към акаунта и не става. На фейсбука същата работа. Дава ми изпращаме ви нов код от Фейсбук към имейл за възтановяване. Влизам в абв нищо нямам. Какво да правя ми кажете?

# 2
  • на пъпа на Златията
  • Мнения: 3 212
Преди месец имаше проблем с акаунти регистрирани чрез  abv.
Бяха хакнати. Наложи се да си направят нови.

# 3
  • Мнения: 4 868
Преди месец имаше проблем с акаунти регистрирани чрез  abv.
Бяха хакнати. Наложи се да си направят нови.

Най-странните е , че като задам забравена парола и поискам да ми изпрати имейл за нулиране го получавам и като я сменя отново ми излиза, че иска да ми изпрати код за достъп. А аз точно тия кодове не успявам да получа. Нещо имейла не ми идва с кода. На една приятелка изпробва на нейното АБВ от Инстаграм и веднага й дойде кода. При мен нищо вече 24 часа. Само ако задам забравена тогава излиза. Не мога да си направя нов. Там имам доста хора, които нямах друга комуникация, а и имам снимки, които са си лични данни. Нещо самото АБВ кодира ама не знам какво

# 4
  • на пъпа на Златията
  • Мнения: 3 212

Мисля че пострадалите се обърнаха към сайта в който им е хакнат акаунта и след това си направиха нова регистрация с друг акаунт.
Ха да попитам  и като ми отговорят ще напиша. 

# 5
  • на пъпа на Златията
  • Мнения: 3 212
Напред виж дали някой ти пише от акаунта в съответния сайт. .
Това е признак  за хакнат акаунт

# 6
  • Мнения: 4 868
Ne e sas sigurnost, pitah nqkolko choveka kazaha che ne sam online tam.  Kakvoto e probval e napravil baga kolkoto da ne polucha kod za dostap.az smenih parolata ne vednaj, no tozi proslovut kod ne idva

# 7
  • на пъпа на Златията
  • Мнения: 3 212
Ако случаят е с хакнат акаунт , са се оправили като са регистрирали  нова поща  не абв и от нея са се регистрирали наново.
За това са уведомили  администратора на сайта.

Говореше се и за хакерска атака на абв -то.

Ако е друг проблема да кажат патилите.  

# 8
  • Мнения: 5 249
Провери ли в "Спам"?

# 9
  • Мнения: 4 868

Всичко по силите си направих. Спам проверих, добавих към абв пощата на джимейл и там проверявах и не получавах съобщенията с код за инстаграм. Опитах се да си добавя телефона да получа смс на код, но понеже не съм го добавила предварително и не стана, защото ми изписа, че е невалиден номер за този акаунт. Опитах се да сменя паролата , тогава ми праща имейли за линк за смяна на парола, като я натисна сменя се, ама отново след това се появява съобщението  за да защитим вашия акаунт натиснете трябва да получите код до моята поща. Колкото и пъти да си пратя не идва. Когато получавах съобщенията за смяна на парола има едно отдолу, написано на английски смяна на имейл. Натискам го и ми дава невалиден адрес. Колкото и пъти да си пращах за смяна на парола, и да реша имейла да си сменя, ми изписва невалиден адрес. Абсолютно всичко опитах , което разбирам. Вече не знам наистина. Явно хакер е добавил нов имейл адрес, на който идват кодовете.

# 10
  • Мнения: 247
Има много хора със същият проблем. Доколкото знам, ако мейл с код за достъп се провали, следващите 7 дни няма смисъл да опитваш. Пробвай да се свържеш със поддръжка или им пиши във фейса или туитър, макар, че е много малко вероятно да ти отговорят. Не можеш ли да влезеш откъдето си влизала преди - познато устройство?

# 11
  • Мнения: 4 868
Има много хора със същият проблем. Доколкото знам, ако мейл с код за достъп се провали, следващите 7 дни няма смисъл да опитваш. Пробвай да се свържеш със поддръжка или им пиши във фейса или туитър, макар, че е много малко вероятно да ти отговорят. Не можеш ли да влезеш откъдето си влизала преди - познато устройство?

Влизам все от познатите си устройства. Въпроса е, че код иска винаги. Не защитя ли профила, не мога си го върна. Аз писах на поддръжка , пратиха едно системно съобщение и толкова. Самите не ми отговориха на въпроса

Общи условия

Активация на акаунт