Здравейте, имам нужда от вашият съвет!

  • 6 579
  • 82
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 8 769
Цитат на: Laura


В България не са ли пуснали още т.нар. "pull-ups"? Това са памперси, но се обуват като гащички. Аз ги ползвах в началото вместо бельо точно с тази цел. Сега ги слагам само когато излизаме някъде (за всеки случай, ако не намерим навреме тоалетна). Според повечето майки те забавят процеса на свикване на гърне, но аз ги намирам за много удобни.
Лаура
 :new-bday:

Много добре ги знаем-пуснали са ги. Не сме чак толкоз назад.

# 76
  • Мнения: 2 452
Цитат на: Туфи
Цитат на: Laura


В България не са ли пуснали още т.нар. "pull-ups"? Това са памперси, но се обуват като гащички. Аз ги ползвах в началото вместо бельо точно с тази цел. Сега ги слагам само когато излизаме някъде (за всеки случай, ако не намерим навреме тоалетна). Според повечето майки те забавят процеса на свикване на гърне, но аз ги намирам за много удобни.
Лаура
 :new-bday:

Много добре ги знаем-пуснали са ги. Не сме чак толкоз назад.


Ами радвам се, че ги знаете. Споделете впечатления.

# 77
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 967
След дългите спорове за говора и аз да се намеся /най-вече, защото го уча в момента/....
  Развитието на речта е раделено на етапи:
1 етап- около една година детето започва да повтаря прости срички, които свързва с даден предмет -например нан /от банан- Искам банан!Това е банан! и .тн./ До този период е повтаряне на срички като гу гу и т.н. / които се срещат в родният му език/

2 етап- от 1 до 2 години- първи синтактични закони започва да употребява- искам нан, дай нан ....

3 етап- не много дълго след 2 , като е характерно, че бързо прогресира- кратки, прости изречения, като обаче избягва някои сложни части на речта. /отивам играя- избягва "да", мога рисувам картина/

4 етап- след 4 годишна възраст- осъзнава какво означава дадена дума или изречение, защо е казано в даден момент и т.н.

# 78
  • Букурещ
  • Мнения: 7 832
Цитат на: Kalinka
След дългите спорове за говора и аз да се намеся /най-вече, защото го уча в момента/....
  Развитието на речта е раделено на етапи:
1 етап- около една година детето започва да повтаря прости срички, които свързва с даден предмет -например нан /от банан- Искам банан!Това е банан! и .тн./ До този период е повтаряне на срички като гу гу и т.н. / които се срещат в родният му език/

2 етап- от 1 до 2 години- първи синтактични закони започва да употребява- искам нан, дай нан ....

3 етап- не много дълго след 2 , като е характерно, че бързо прогресира- кратки, прости изречения, като обаче избягва някои сложни части на речта. /отивам играя- избягва "да", мога рисувам картина/

4 етап- след 4 годишна възраст- осъзнава какво означава дадена дума или изречение, защо е казано в даден момент и т.н.


не се хаби, нещата вече са ясни.

# 79
  • Мнения: 166
Здравейте и от мен.Моите близначета са на 2г и 8 месеца.Трагнаха на градина на 2г и1м. със памперсите и на другия ден сами не искаха да слагаме памперс , защото са видели че дечата там са без памперс и от тогава ги махнахме.И ние до тогава имахме проблем с памперсите и гърнето.Като се събират със много деца си говорят за всичко, но като бяха вкъщи нищо не говореха.Сега неможеш да им затвориш устата.Не искат на гърне ами в тоалетната ,защото във градината няма гърнета.Не се притесняваи всяко нещо с времето си.

# 80
  • Букурещ
  • Мнения: 7 832
хмм, странно.....

# 81
Нямам още бебе, но гледах деца за около 1 година и 2 месеца 45 часа седмично, и мога да те успокоя че момичето беше на 4!!!! годинки и спеше (и на обяд и вечер с памперс)!!! Отучиха я почти година по-късно, като вечер (2 часа преди лягане) не и давах никакви течности а през нощта я събуждаха и я водеха на тоалетна. Отне около месец.
Дано ти е от полза....

# 82
  • Мнения: 5 468
Цитат на: FLORANS
Малкия претърпя 2 операций на главичката кокато беше на 2 месеца а и сигурно си чувала че при такива интервенций се забавя малко развитието на детето.В общи линий ги прочетох страниците и не се вързах защото за всичко си имам обяснение.
А и имам висше мед.образование , майка ми  работи в мед.среди леля ми е доцент....
Така че ако имаше нещо за притеснение спрямо говора щях да действам навреме но като му е забавено развитивто няма да го насилвам я когато му дойде.......Simple Smile...


Малко оффффф!!!
А как го изкара това висше образование?

Общи условия

Активация на акаунт