Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 15
  • Мнения: 4 377
Добре, след като впечатленията ти от тази банка са лоши, защо отново отиваш там? Аз един път след чакане от 30 мин да ми дойде ред в ЦКБ ,  бях върната от служителката, защото не си носех лична карта, за да направя превод за почивка. Повече не отидох там, банки много.
Пусни си жалба, опиши всичко и ще се разбере кое е и кое не е задължение на служителката от която си недоволна.

Последна редакция: ср, 25 мар 2015, 14:46 от MAMA NA JORI

# 16
  • Мнения: 849
имам кредит към тях. няма да е толкова лесно да се отърва от липсата на клиентско отношение. само искам и да доуточня - аз си пуснах оплакване, не знам дали въобще ще се вземе впредвид - според мен ако самите служители си позволяват да показват атитюд без да се притесняват - очевидно е че контрола по качеството им не им работи много добре, ако въобще го има. в други банки ми се е случвало да чакам на опашка. което е отвратително. но ми се е случвало. важното е като дойде твоят ред да не се прави служителката на много важна като върши всичко друго но не и да те обслужи. това ми е на мене проблема. а в тоя клон според мен нямат проблем с броя персонал. оказа се че до нея стоят други две служителки, които ми харесаха като отношение. в крайна сметка аз не отивам в банката за да отбия времето, аз отивам да свърша работа и не отивам да си я свърша работата сама. затова са служителите там и затова има клонове.

# 17
  • Мнения: 1
Добре, след като впечатленията ти от тази банка са лоши, защо отново отиваш там? Аз един път след чакане от 30 мин да ми дойде ред в ЦКБ ,  бях върната от служителката, защото не си носех лична карта, за да направя превод за почивка. Повече не отидох там, банки много.
Пусни си жалба, опиши всичко и ще се разбере кое е и кое не е задължение на служителката от която си недоволна.

Аз не мисля, че която и да е банка би Ви пуснала превода ако нямате документи за самоличност. А ако наистина има такава банка, то аз не бих ползвала услугите и.

# 18
  • Мнения: 4 377
Добре, след като впечатленията ти от тази банка са лоши, защо отново отиваш там? Аз един път след чакане от 30 мин да ми дойде ред в ЦКБ ,  бях върната от служителката, защото не си носех лична карта, за да направя превод за почивка. Повече не отидох там, банки много.
Пусни си жалба, опиши всичко и ще се разбере кое е и кое не е задължение на служителката от която си недоволна.

Аз не мисля, че която и да е банка би Ви пуснала превода ако нямате документи за самоличност. А ако наистина има такава банка, то аз не бих ползвала услугите и.
Интересно мнение. Защо. Правя касов превод, какъв може да е проблема. Само за сведение веднага отидох в офис на ОББ и го направих там, да знаете къде да не ходите.

# 19
  • Пловдив
  • Мнения: 276
По принцип за касов превод не се изисква лична карта. Peace

Попълването на платежни нареждания от сметка става от КЛИЕНТА + ЛИЧНА КАРТА

Попълването на касови  платежни нареждания / преводи  по други сметки и банки става от КЛИЕНТА.

НЕ СЕ ПОПЪЛВА от клиента вноска бележка и разписка по лична сметка /особено ако е вноска по кредит в същата банка Peace/.



# 20
  • Мнения: 4 377
За касови операции без открита сметка не се изисква личен документ.
За всички други операции от сметка е задължително представянето на личен документ.
Няма принципи има ясни правила валидни за всички банки.

# 21
  • Пловдив
  • Мнения: 276
За касови операции без открита сметка не се изисква личен документ.


Искам да кажа, че във въпросната банка изисквала ви лична карта за касовия превод е възможно това да е по техни вътрешни правила. И затова написах: по принцип.

# 22
  • Мнения: 4 377
За касови операции без открита сметка не се изисква личен документ.


Искам да кажа, че във въпросната банка изисквала ви лична карта за касовия превод е възможно това да е по техни вътрешни правила. И затова написах: по принцип.

Да, сега разбрах.

# 23
  • Мнения: 849
НЕ СЕ ПОПЪЛВА от клиента вноска бележка и разписка по лична сметка /особено ако е вноска по кредит в същата банка Peace/.

да цитирам служителката: попълнете си я сама. #2gunfire
и накрая кредитния инспектор й я попълни, но тая така и не си и мръдна ноктопластиката да свърши работа и за 5 ст. но беше важно да стоя пред бюрото й  30 мин и да я гледам колко е важна и се занимава с какво ли не, само не и с това да обслужи клиента пред нея, т.е. мен.

# 24
  • Мнения: 450
За касови операции без открита сметка не се изисква личен документ.
За всички други операции от сметка е задължително представянето на личен документ.
Няма принципи има ясни правила валидни за всички банки.



Не искам да се за заяждам ама това, което си го написала тук мисля, че не е вярно. При извършване на каквито и да е банкови операции, клона в който се прави може да изиска предоставяне на лична карта на основание на  "Закона за мерките срещу изпирането на пари". Комисията за защита на личните данни многократно се е изказвала по подобни казуси. Единствено може да се правят претенции само ако личната карта се преснима. Тогава вече, може да имаш поне основателни претенции, макар че пак на база на по-горе цитирания закон могат и да я преснимат. Показването на документ за самоличност обаче си е съвсем нормална практика, като го казвам като човек, които е ползвал много банкови институции. Освен това по смисъла на от закона за българските лични документи си длъжна да носиш личната си карта за да може да я предоставиш при поискване на длъжностно лице (полицай, например). Имам предвид, че ако излезеш от клона на банката и те спре един полицай, който ти поиска лична карта за проверка, защото имат такива акции от време на време и ако ти не си я носиш, то те могат да те задържат в районното, като в допълнение подлежиш на административно наказание - глоба от 50 до 300 лв. на основание чл. 80 т.5 от Закона за българските лични документи. Така, че е добре да си носиш личната карта навсякъде. Ето и линк към закона -   www.grao.bg/normact/ZBLD.doc

# 25
  • Мнения: 3
  Не съм доволен изобщо,от централния клон на Пощенска банка.Безпокоят ме за пари внесени от мен по сметката на майка ми чрез която си погасявах кредита!Но тъй като я осъждат 2 пъти от Топлофикация блокирарт  ми 670 лева които внадвнесох за по бързото погасяване на кредита.Сега ме задължават да внасям пак същата сума и 200 лева от горе,за не знайни просрочия погасени от мен.!?Защо

# 26
  • Мнения: 391
И аз да се оплача като поредния студент.
Знаете, че семестриалните такси не се плащат на ръка, а в банка. Банката на университета ми е Алианц и винаги в Търновския клон е по-лесно превеждането - няма платежни нареждания и въпросни, само си попълваш на една бланка имената, сумата, курса, специалност и пин. Обаче в Търновския клон също е ужасно отношението. Много ги мързи , даже да гледат. Със студентите само касиерката и едната служителка обслужване на клиенти се отнася мило. Другите две се цупят и се правят, че не е тяхно задължение, а аз знам, че е тяхна работа, защото съм питала служители на банката по телефона за дадена услуга. За разлика от тях - Силистренския клон на същата банка са много отзивчиви и мили, но трябва сам да си пишеш платежното нареждане, когато си плащаш семестъра. Само това леко ме дразни, но на мен отношението ми е важно.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт