Отменят ми резервацията от хотела !?

  • 7 758
  • 93
  •   1
Отговори
  • Мнения: 16
Здравейте, преди 3 месеца, с мой приятел резервирахме хотел във Виена, чрез booking.com, получихме email, че резервацията е потвърдена, сумата за хотела беше блокирана от кредитната карта и т.н. , до днес когато не ми се обадиха от хотела, по телефона да ни съшбщят, че за съжаление е станала грешка  #Cussing out и няма как да ни обслужат и резервацията е отменена. Изпратиха ни имейл, с др. хотели към които може да се обърнем за избраните от нас дати... и това става месец преди пътуването, съответно и цените на хотелите са мн по-високи.
Имат ли боокинга представителство в БГ и изобщо какво да правим в този случай. Могат ли хотелите в последният момент така да отменят резервации и ще има ли някаква компенсация за нас. Не трябва ли хотела да поеме разликата в цената, след като ни пращат в други по-скъпи такива. Ядосана съм доста. Боокинга глобяват ли хотелите в такъв случай ? Надявам се някой да отговори, Благодаря ! Sad

# 1
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 729
Да - могат, не - не ви дължат обезщетение.
Може да се случи и с най-добрия туроператор, във всеки един момент.

# 2
  • София
  • Мнения: 337
Потвърдена и платена резервация не може да се отменя. Дори и да се наложи да ви изпратят в друг хотел, те трябва да поемат разходите. Не случайно с плащането на резервацията тя става "гарантирана".
Сигурна ли си, че наистина от хотела са ви се обадили?
Провери в интернет дали наистина нямат места за съответните дати.

# 3
  • Мнения: 550
Според мен се свържи възможно най-бързо със сайта! На мен ми се е случвало също, но в България, и май по-добре стана така. После получих обратна връзка от букинг защо не съм се явила на заявената резервация. Отговорих, че хотелът са ми канселирали резервацията и от там нататък не знам какво следва за тях. Но не ми се вярва да не ги санкционира сайтът + пак от там да ти направят алтернативно предложение на същата цена... Но това са си  мои догадки само.
p.s. В мейла с потвърждението има даден телефон за връзка и мейл форма

Последна редакция: ср, 06 май 2015, 22:15 от orez

# 4
  • Мнения: 16
Здравейте ! Писах на хотела, но от там не получавам отговор, освен първият имейл, в който ми обесняват как трябва да си избера друг хотел..
Писах и на booking, от там ми отговориха, че виждат резервацията ми за този хотел и ще се свържат с хотела да видят какъв е проблема, след което ще се свържат с мен. Относно плащането, не сме сигурни дали парите са изтеглени от кредитната карта или само са блокирани, тъй като картата не беше наша. Утре ще ходим искаме извлечение по кредитната карта от банката... толкова проблеми ни създадоха за едната почивка. Вече чак не ми се ходи  Cry

# 5
  • Мнения: 19 007
много неприятно
за парите мисля, че не трябва да се притеснявате

иначе ми се е случвало при резервация в букинг да пристигам на място и да се окаже, че няма стаи, но веднага пренасочват към подобен хотел  наблизо на същата цена, където вече ме очакват

# 6
  • Мнения: 3 292
Последният път преди 5 години бях резервирал хотел в който щях да отседна за втори път.
Когато пристигнахме, ни казаха, че няма място. Изпратиха ни в съседен хотел, платиха таксито и вместо полупансион ни дадоха пълен пансион. Няма как да сте на загуба от отменена резервация в никакъв случай. Най-малко ще ви дадат друг хотел със същия план

# 7
  • Мнения: 16
Здравейте.
Ние също се надяваме поне да покрият разликата за хотела, но в съобщението не споменаваха и дума за пари, доплащане и т.н. Чакаме резултат от разговора с боокинга Simple Smile

# 8
  • Мнения: 3 118
Затова ползвам Еxpedia само за резервации и нямам такива проблеми.

# 9
  • Мнения: 3 292
Затова ползвам Еxpedia само за резервации и нямам такива проблеми.
Брех какви тежки изказвания Simple Smile
Точно преди месец се разправях с тези долни мошеници, но изхода беше в моя полза

# 10
  • Мнения: 380
Затова ползвам Еxpedia само за резервации и нямам такива проблеми.
Това може да се случи с всеки един резервационен портал.

По-скоро странното е, защо я търсят от хотела директно, а не от booking.com. Все пак, ако са и канселирали резервацията, то трябва да има и мейл от системата им. Това ми направи впечатление на мен.

# 11
  • Мнения: 3 292
Защото хотела иска да мине тънко и пробва.
Случвало ми се е собственик на бг хотел да ми пише да си отменя резервацията, за да не плащал на букинг.. Разбира се не я отмених, понеже не се знаеше дали като стигна, ще имам стая. За сметка на това в последствие си намерих друг хотел и я отмених с кеф.

# 12
  • Мнения: 4 740
Те може да я отменят без да го обявят в букинг. Нищо не им пречи и да я отменят, и да не я все ще си платят комисионната, така че нищо не може да се направи.

# 13
  • Мнения: 380
Аз без мейл от booking.com за cancel, си пристигам с бодра стъпка в хотела, пък те да мислят какво да правят Grinning

Между другото, била съм в поне 10 различни хотела във Виена, подобен проблем никога не съм имала. Звъняли са ми само един единствен път, по стечение на обстоятелствата, пак за хотел във Виена, защото бях избрала допълнително изискване за стая от един списък с чек боксове, като се оказа, че тази опция не се предлага за тази стая. Та хората ми звъняха да ме информират - първо ми се обади служителка на резервационния портал (не е буукинг) и ми каза, че от хотела биха искали да говорят с мен и ми прехвърли обаждането към тях.

А за кой хотел става въпрос?

# 14
  • Мнения: 16
Забравих да кажа, че от хотела учтиво ме молят АЗ да отменя резервацията, а не те. От боокинга все още ми виждат резервацията. При всички положения, идеята аз да отменям резервацията си, не ми харесва. Хотела определено пробва, ако мине номера. И да, все още не съм сигурна че ще имам стая като отида на място.
Препратих имейла в който хотела ме молят да си отменя резервацията си, на боокинга, да видим...

Общи условия

Активация на акаунт