Мнения за Първа детска консултативна клиника?

  • 83 527
  • 604
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 806
Виждам реклама, че клиниката е денонощна.

# 16
  • София
  • Мнения: 382
Благодаря !
А как така към платена система ? Не трябва ли педиатрите,при които е записано детето , да отговарят на въпросите .
Аз честно казано нямам никакви впечатления за тази клиника ,просто ми е много близо ...

# 17
  • Мнения: 2 531
Педиатрите не си дават телефоните, имат си кол център. Преди беше звъниш и си задаваш въпроса и те ти връщат обаждане, когато могат (което понякога е в края на работния ден и пак не е много адекватно). Сега имат някаква онлайн система с платени кредити (май ти се полагали няколко безплатни, но на мен явно са пропуснали да ми дадат, но не знам колко), която си поддържат и си задаваш въпроса там. Ще питам следващата седмица като ходя, защото не ми харесва хем да плащам по 10лв на посещение, хем да нямам адекватна реакция при нужда. Иначе са денонощни вече, да, и лекарите са мили и внимателни.

# 18
  • Мнения: 6 992
Аз никога не съм се обаждала да питам за нещо и въобще не ги знаех тия тъпни. Ама аман начи. Хем държавните нямат места и са все пълни и не могат да го запишат, хем частните си правят каквито искат тъпни.  Crazy

# 19
  • Мнения: 15
Аз също съм записала двете си деца при техен ЛЛ на мен ми взимат по 20лв. за двете деца. Писах им да ги попитам не са ли малко нагли от 5 на10лв. естествено отговор не получих. Добре че нашия доктор преглежда и на друго място. Чакалнята о играчките не са пък толкова невероятни. Изпочупени и мръсни, нищо толкова специално не предлагат, което предполага да събират такса за посещение.

# 20
  • Мнения: 27
Честно казано, на тия все повече им набирам последните месеци.
Когато записах детето за домашно посещение при тях, таксата им за преглед беше 5лв. Подписах документите.
Неприятно впечатление ми направи, че им платих 60-те лв за домашно посещение, а те не дойдоха два дни (не беше събота и неделя, нито празник), въпреки че щели да се появявт до 24 часа.
Наложи се да им звъня, за да чуя, че лекарката, която трябвало да дойде, щяла да дойде при първа възможност. Попитах кога ще е това, при условие, че вече минава 16 часа на втория ден  след плащането на таксата (т.е. трети ден). Ами тя в момента преглеждала…
Накрая дойде нейна колежка.

Отидох на място на първия официален преглед с ЕГН с раздиращо се от колики едномесечно бебе в един ветрилник и чак след приключен преглед и 50 минутното им лутане из собствените им документални неуредици, ми бутнаха да преподпиша документите за 10лв. “В моя случай така се било получило” На ръба бях да им тегля майната и да си тръгна, ама пусти зор да разнасяш бебе без кола по лекари….подписах.

Личните им лекари, до които само имаш достъп при профилактичен преглед, са без специалност, специализиращи в момента. В CV-та им, публикувани на сайта, към момента повечето са с *интереси* в педиатрията или нещо друго.
И аз имам интереси в ядрената физика, но не изстрелвам совалките на НАСА, защото се касае за човешки живот.

При едно от посещенията, момиченцето, което преглеждаше бебето не показа никава съобразителност при прегледа на бебе, сякаш е възрастен човек, който съобразява, слуша, разбира,  изобщо не можа да  види гърлото, но реши, че е ОК да се постави ваксина, въпреки че й обърнах внимание,че детето прокашля и ми се струва, че гъгне. Сложихме ваксина и 3 дни по-късното детето се разболя вече без съмнения.

ЛЛ работят по шаблон, гайд. Т.е. ако в шаблона пише, че при температура или ваксина се дава нурофен и това е рекламираното в момента, се декламира шаблонът. Не се мисли, не се чете, не се взимат под внимание данните, които родителите дават за детето от прегледи на други специалисти, които индикират, че нурофенът не би бил най-удачният избор.

Можело да ми дадат направление за специалист, дори ми препоръчвали специалист извън клиниката, но той работел не с направлението, което е за конкретното заболяване, а с друго (шмекерства със ЗК) Та какво направление да ми издадяли-за този лекар, с когото работят, или за заболяването на детето?
Абе вие..!?
Поисках си направление за специалист по конкретното заболяване. Ама той и техният лекар бил специалист….

Домашните им посещения са само за профилактични прегледи на здрави деца и цената в сайта е 85лв. Кой знае защо, когато попитах могат ли да дойдат да поставят ваксините вкъщи, от кол центъра ми казаха, че трябва да платя 90лв?! Това им покривало транспорта до всяка точка на София. Моля!? Това ви покрива транспорта до Охрид! Да не говорим, че за да стигнат до мен, трябва само да пресекат улицата. Пеша. Няма такси, което предлага услугата ‘пресичане на пешеходната пътека.’


Таксата им от 10лв е упомената в условията им като административна такса (прегледите били безплатни по НЗОК), улесняваща мен при работата с бумащината, и тя е скрепена с договор за административно обслужване  с фирма, обслужваща клиниката, който е безсрочен и трябва да бъде прекратяван с официално предизвестие или по взаимно съгласие. Благодарско за административното улеснение.

Поисках си синята здравна книжка на детето след 4месеца мишкуване. Веднага започнаха да ми обясняват, че тя ми трябвала само за зъболекар….Защо ли ми се губи моментът, където съм ги питала за какво ми трябва. В крайна сметка, не можаха да ми я издадат през декември….
Три пъти им звънях, накрая им обясних, че искам да ми попълнят ваксинациите на детето на гърба на книжката, защото това е задължение на личния лекар-администратор или на когото там плащам 10лв.
В резултат си взех книжката празна, а според датата на регистрация,която е задраскана и пак поправена, но все пак четивна, детето ми е регистрирано при тях 30 години в бъдещето.

Всяка година имат проблеми и забавяне с ваксините. Администраторите, на които плащам при всяко посещение, не могат да организират така администрацията на клиниката, че да има достатъчно налични количества от ваксините редовно. Миналата година се бавиха един месец, тази-няколко седмици.
Като цяло, станаха алчни, но не го компенсират с качество на услугата.
Не ме интересуват играчките и интериорът, а компетенциите и наченките им на мисловна дейност при терапевтиката на детето.

# 21
  • Мнения: 344
Според мен който е страхлив, по-добре да работи върху страховете се и това кое е по-доброто за бебето вместо да се вкопчва в секциото като в спасителна сламка. Боли нормалното раждане, но минава и след това си пушка. Приемете болката, настройте се позитивно. Трудно е заради нашата народопсихология, според която жената ражда в мъки и тем подобни.

# 22
  • Мнения: 97
Напълно подкрепям мнението на AhinoraV. Мога да добавя, че едната седмица бяхме на преглед и ни обесниха, че колежката още се учи... а след 2 седмици на ваксината тази колежка вече се беше научила и трябваше тя да слага ваксините. Пълен абсурд е клиниката. Казват, че имало отделение за болни и здрави деца. НЕ СА ОТДЕЛНИ ПОМЕЩЕНИЯ. Има се предвид, че са плеснали една врата на средата на коридора, която дори не е от горе до долу, защото дефакто в частта за здрави деца НЯМА ПРОЗОРЕЦ, през който евентуално да вземе да влезе свеж въздух. Тоест всички болни дишат на едно и също място, а в отделението за здрави деца влизат и болни, защото имало вътре в кабинетите за здрави апаратура, която я нямало другаде... пълна пародия. Пак се чака, почти всеки път, въпреки часа се чака по 20-30 мин. Което чудно, защото за консултация УЖ се отделят по 30 мин . на пациент. Аз на преглед до момента повече от 15 мин. не съм стояла и дори за ваксината боднаха детето и айде бегай. А доколкото помня по процедура 30 мин. трябва да наблюдават детето за остри реакции. Когато пък детето е болно се чака още повече. Попадаш на някакъв лекар. Той грам не знае истроията на детето. За 8 месеца до сега я се е повторил 2 пъти един същ лекар, я не. Не може да се проведе проследяване на детето, дори да е за една болест, защото днес те прегледал един, след 3 дни друг, който не знае как е било детето в понеделник.
Изобщо не слушат повечето какво им говори родителя. А последното, което ми казаха е, че не можело на домашно посещение за 90лв. да се слага ваксина. Било само за здрави деца и консултация, защото не можели да гарантират правилно съхранение на ваксината. Тоест за мерки и теглилки - 90лв. Дори не може по средата на зимата да не си разхождаш 3 месечното бебе, за да му сложат И ваксината, дори и да искаш да им дадеш 90лв.
ПЪЛЕН АБСУРД!
Има и няколко свестни лекаря в практиката - всички на платен преглед и с препълнен график!

# 23
  • Мнения: 9
Здравейте! Моята дъщеря се преглежда там вече 2 години. Тя доста боледува, та имам впечатления и от други здравни заведения. Освен всичко хубаво казано дотук, мога да добавя това, че има стационар. Голям плюс. За обезводняване не се наложи да влизаме в инфекциозна! Влизахме в стационара за няколко часа -колкото да изтече системата и после се прибирахме в къщи. Така стреса за мен и за малката беше сведен до минимум.
Що се отнася до цените -в инфекциозна болница плащах по 30 лева на ден като придружител (при предишно боледуване). Минимум държат 3 дни. Нас ни държаха 8.
В клиниката цялата работа ни струва около 300 лева.
Така, че разликата не е фрапираща.

# 24
  • Мнения: 27
Водих детето на ваксинация. От предпоследната ваксина насам милото пищеше неистово още щом влезем в кабинета. Бях решила, че просто е стресирано от боденето, което си е неприятно, макар че виждах, че сестрите общо взето са като хамали.
Но след поредната ваксина дребосъчето се съдра от рев и то така, че наплаши и останалите родители, които чакаха, че даже дойдоха да питат: "Какво става".
Като се върнах вкъщи и открих лепенката, ЦЯЛАТА беше НАПОЕНА в кръв.
При предишните няколко ваксинации винаги имаше само малка точица и никакви други последици.
Що за търнокоп трябва да си, за да причиниш подобно нещо на бебе!!!
За пръв път има голяма червенина и силен оток на мястото. И ако не беше кървавата лепенка, щях да повярвам, че са само от ваксината, макар досега да не беше имало никакви реакции от същата ваксина.
Сериозно се замислям дали изобщо да подложа детето на експериментите им отново.
Да си учат лекарите и сестрите на новородени и поотраснали деца е меко казано безобразно, безотговорно, безхаберно и доста нагло за претенциите на клиниката им!

Последна редакция: нд, 12 фев 2017, 19:30 от AhinoraV

# 25
  • Мнения: 1
Аз не мога да разбера едно нещо. В крайна сметка здравето не е задължително нещо. Като не ви харесва защо не си смените личния лекар. Само не съм сигурна, дали чакането в студената поликлиника заедно с възрастни хора ще бъде по удачно за вашето дете. Или правенето на ваксина в мръсна, с не много ясно предназначение стая. Освен това, няма как да се направи ваксина в домашни условия. Най малкото защото ако детето направи алергична реакция и господ няма да и помогне. Най лесното нещо за българина е да плюе непрекъснато.

# 26
  • Мнения: 2 531
А детето ти да има здравен проблем, но да не можеш да звъннеш на педиатъра по телефона, ок ли е? А да трябва да платиш, за да ти се отговори след 24ч?

# 27
  • Мнения: 27
В крайна сметка здравето не е задължително нещо.
Tова изречение не носи нито съдържателен, нито логически смисъл в контекста, в който е употребено. Просто кокетиращ сбирщайн от думи.

Като не ви харесва защо не си смените личния лекар.
Защото мили и услужливи администратори в Клиниката, на които плащам всеки път по 10лв, срещу които ме "обслужват административно, като ми пускат касова бележка, защото друго досега не са правили, не можаха да издадат една здравна книжка сума ти месеци, включая декември, че накрая решиха за техен дълг и да ме просветяват, че тя на бебето ми му е ненужна, защото няма да го водя на зъболекар.

Най малкото защото ако детето направи алергична реакция и господ няма да и помогне.

Не може да се носи инжекцията с кортикостероиди освен инжекцията с ваксината? Прави сте. Малко хора, ангажирани в здравния бизнес, могат носят цели две инжекции, камоли да свържат причина и следствие правилно, за да ги употребят при нужда.
А всъщност..грозната истина е, че като групова практика, НИКОЙ не иска да поема отговорност. Всяко ОПЛ е длъжно да има както амбулаторни, така и домашни посещения. И последните са по повод, а не за профилактика. Тук обаче груповата  практика трябва да си остане с ненакърнен блясък и лустро отвън. Спокойно, това е масов порок из здравните среди, не е единично явление само в този здравен център.
Освен това аз чета доста внимателно и помня, че изрично Клиниката си е вързала гащите, че не могат да отреагират при спешен случай. Недай си боже, ако има такава ситуация, каквато описвате,..... сама сте го казали:
и господ няма да и помогне.


Затова и когато детето ми по време на обичайно вирусно заболяване направи нещо като ларинго-спазъм, след първата ми реакция аз да направя каквото мога, изобщо не си и помислих да хукна към Клиниката.  А тръгнах към многопрофилна болница със специализирано детско отделение.  
Слава Богу, тревогата се оказа фалшива, но ако имаше и най-малък проблем, времето, което щяха да ми изгубят в Клиниката с кършене на ръце, преди да ме изхвърлят с йезуитска арогантност , за да не им уронвам престижа в резултат на нищонеможенето и нщоненаправеното, нямаше никога да си го простя като грешка.

И не на последно място, НЕ забравяйте, че в България все още няма здравен център, бил той клиника, болница, лаборатория, който оцелява и жъне престиж без здраво цокане от НЗОК. Затова не изтъквайте частния фактор като причина и повод за страхотните и "стерилни" условия. Тези условия се поддържат благодарение на здравно-осигурените пациенти.

Темата за стерилността изобщо няма да я подхващам. Не защото Клиниката не е лъскава, а защото блясъкът няма много общо със стерилност. Той само таргетира клиенти.

# 28
  • Мнения: 793
Добре, ако си минал на преглед при педиатър, при това си платил за прегледа, пак ли нямаш право да му се обадиш (евентуално, ако ти възникне въпрос) и трябва да си задаваш въпроса през въпросната система???

# 29
  • София
  • Мнения: 382
Аз не съм се обаждала до сега ,не се е налагало .
Но ми обясниха ,че ако се обадя и кажа ,че искам да говоря с лекар ще ме свържат . Скоро мислят дори да слагат лекар ,който е дежурен за деня за обаждания .

Общи условия

Активация на акаунт