Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 септ. 2015, 00:31 ч.

Тедива - Измамници

  • 10 866
  • 16
  •   1
Отговори
  • Мнения: 5
Здравейте, отдавна членувам във форума, но така и не съм се включвала за сега, но останах толкова разочарована затова реших да предупредя всички мами за една фирма, която сериозно си играе с нервите на хората.

Хора моля Ви не се лъжете да си купувате, поръчвате, дори да стъпвате в мебелните салони на фирма "Тедива" ООД - гр. Добрич.
Никога не бях срещал такова арогантно, некоректно и незаинтересовано отношение от страна на фирмата към клиентите си.
Съжалявам толкова много, че се обърнах към тях и си изгубих време, че не мога да събера правилните думи за изразяване.
Сега ще Ви опиша случката.
На 26.06.2015г. след вземане на размери от фирмата за кухня им дадох капаро в размер 50% от общата сума на кухнята - 4300лв., като поръчах и мивка с мелачка, която струваше 700лв., общата стойност е около 10 000лв. с отстъпката, която правят на всеки клиент, който пита за отстъпка, защото така или иначе ще го измамят. За тези пари получих договор за производство, като крайният срок беше 27.07.2015г. за монтиране на кухнята + 15 дни гратисен период да кажем до 11.08.2015г. Както се досещате не получих касов бон за плащането или фактура. Мина периода за кухнята, а ние си продадохме апартамента и сме с 2 малки деца на 1г. и 3г. и трябва да се нанасяме в новото жилище, като естествено доста неща не могат да бъдат направени по ремонта докато не е сложена кухнята и това страшно ни забавяше. На 14.08.2015г. след като бяха минали близо 20 дни от крайния срок ми се обаждат и ми заявяват, че мивката която съм поръчал я няма и мога да получа същата, но с 85лв. по-скъпа и трябва да доплатя, което ужасно ме обиди и отидох в офиса, започнах да звъня постоянно да питам кога ще е готова кухнята, като получавах само нелюбезно отношение и никакви отговори, казваха, че ще се обадят до края на деня и не звъняха, казваха, че се прави и т.н. Никакъв конкретен отговор и ги предупредих, че ще пусна сигнал до Комисията за защита на потребителите, което и направих. След сигнала явно им извършиха проверка и ми се обади юристката (невероятно нито управител се опита да се свърже с мен никой преди това) и ме повика на среща в офиса, който се намира в седалището на фирмата на ул. Калиакра 68 в гр. Добрич. Отидох аз да се срещнем и след всякакви глупави оправдания и прехвърляне на вината на другите от фирмата смята на калкулатора над 5мин. (което явно не и се отдаваше), гледа календара и ми предложи да платя първоначалната сума договорена за мивката и 100лв. отстъпка, което лично за мен на артикул за 10 000лв. и такова отношение е пълна подигравка. Почувствах се просто, че ще гръмна по-добре да не бяха ми предложили нищо само да бяха се извинили. Заявих им, че си искам парите, пуснах сигнал до НАП затова, че нямам издаден касов бон и отново сигнализирах КЗП за подигравката. Ще търся правата си до край заради чисто морална гледна точка и ще подам иск, ако не ми се компенсират и не ми върнат парите в съда. Съветвам всички измамени да правят така и да не оставят нещата на произвола! Ние плащаме и имаме права, които като не се спазват трябва да се носят последствията!

ХОРА НЕ ХОДЕТЕ В ТЕДИВА!!!!

# 1
  • Мнения: 5 113
След като не са си изпълнили договорните отношения си искай капарото обратно и поръчай кухня другаде. Пази си всички документи. Според мен ще ти върнат капарото, защото ако се стигне до съд ще трябва да плащат и адвокатски хонорари, както и разноските по делото.

п.п. За капаро не е задължително да се издаде касов бон, а разписка за получена сума.

# 2
  • Мнения: 5
Затова се обърнах към защита на потребители за да си искам капарото, но явно, че те не искат да ми върнат капарото. Днес ще го заявя и в писмен вид до управителя на фирмата.

След като не са си изпълнили договорните отношения си искай капарото обратно и поръчай кухня другаде. Пази си всички документи. Според мен ще ти върнат капарото, защото ако се стигне до съд ще трябва да плащат и адвокатски хонорари, както и разноските по делото.

п.п. За капаро не е задължително да се издаде касов бон, а разписка за получена сума.

# 3
  • Мнения: 5
Моля, ако има други измамени да ми пишат, защото се свързах с Господари на ефира и колкото повече се съберем ще стане по-добре и ще предотвратим да бъдат измамени още хора.

# 4
  • Мнения: 2
Току що ме сюрпризираха и мен. Моята поръчка не можаха да я открият. На 04.08.2015. г. направих поръчка за 6 стола на цена 837лв. Крайният срок на изпълнение е 10.09.2015г. На 15.09.2015г. се обаждам да видя защо се бави поръчката и се оказа, че не могат да я открият. Оправдават се със служителя си който бил в отпуск. Явно тази поръчка в забутана някъде 4 часа им бяха нужни да я открият и да ми кажат, че трябва да чакам още три седмици. Срамота най-скъпите мебели продават, а се подиграват с клиентите си.

# 5
  • Мнения: 5 113
Развитие по случая има ли?

# 6
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 2 914
п.п. За капаро не е задължително да се издаде касов бон, а разписка за получена сума.

Това къде го пише....За всяко плащане, абсолютно всяко плащане по закон се издава касов бон. И 5 стотинки да са. Няма никакво значение дали е капаро или доплащане - фактура и касов бон. Особено пък за такива суми. Ако сделката отпадне си се пуска кредитно известие.

# 7
  • Мнения: 5 113
Може да се е променило значи, щом пишеш, че е задължително. Имам десетки бележки за капаро и са без касов бон. Щом е задължително да сигнализира в НАП тогава.


п.п. За капаро не е задължително да се издаде касов бон, а разписка за получена сума.

Това къде го пише....За всяко плащане, абсолютно всяко плащане по закон се издава касов бон. И 5 стотинки да са.
п.п. Това не е вярно. Ако плащането е по банков път или с пощенски запис, касов бон не е нужен.

# 8
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 2 914
Да, нужна е фактура. Което си е счетоводен документ.
Касова бележка е задължителна при плащане в брой или с карта, фактурата не е задължителна, ако има касова бележка. Ако плащането е по банка задължително фактура.


# 9
  • Мнения: 5 113
Той нито касов бон, нито фактура е получил, а най-вероятно е платил в брой, така че Тедива определено са били некоректни.

# 10
  • Варна
  • Мнения: 106
Добре че пишете, аз си харесах столове в Тедива и мека мебел, но сега се отказвам да поръчвам!

# 11
  • Мнения: 1
Невероятно арогантни ИЗМАМНИЦИ !!! Ние също пострадахме от Тедива . Фирми ,като тази, само потвърждават тезата , че сме "страната на абсурдите" !

# 12
  • Мнения: 993
Нищо общо нямам с Тедива. Но ме учудва,че изказалите отрицателни отзиви са с 1,2 и 3 мнения. Сякаш току-що са се регистрирали за целта. Много подозрително .

# 13
  • София
  • Мнения: 1 212
Аз съм с малко повече. Simple Smile Мога да потвърдя, че по-добре да се внимава с тях. При нас проблемът беше много ниско качество на изработка. Диван за 1400лв, който се избуши за половин година + изкуствената кожа се белеше на парцали. Двама възрастни сме и сме го ползвали само вечер за по час два да гледаме телевизия.

# 14
  • Мнения: 847
Нашият диван от тях не е мръднал вече 7-8 година, а на него се и спи  Peace

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт