Детето ми е в ІV клас и поведението му е оценено като проблемно.Не слуша в час, обажда се безпричинно,разсейва се, смее се, така често разсейва и останалите деца.Не внимава какво се говори, често не си отбелязва домашното. Играе си с хартиени фигурки и има почти всеки ден забележки.Учителите се оплакват непрестанно от дисциплината му.Има учители, при които почти всеки ден има забележка ,че не си е отворил учебника, не внимава в час, играе си с хартия или с линия, говори.
Освен това, много трудно сяда да си пише домашното и да си научи урока, обикновено в последния момент, поради което не е особено ефективно ученето му.
Резултатите в училище са прилични, с лекота успява да получи 6 и 5, но често заради нежелание да учи получава и 3.
Не му влияят наказания и лишения- приема ги и пак продължава по своя си начин.
Обиколила съм много психолози, водила съм го на детски психиатър, нищо съществено до момента не е установено . Това, което е упражнено като терапия- занимания с детето от психолози, които не са в мое присъствие не е дало особен резултат.
Как да продължа по нататък, за да помогна на детето?