Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 30
  • Мнения: 54
Препоръчвам ти преди да избереш Send money, да попълниш данни за Resipient-получателя и  данни за банковата му сметка.  Започваш от стъпка 1: Send money-избираш сумата /ако искаш да получат точната сума, напр. 125.50 GBR, катинарчето вдясно от сумата трябва да ти е заключено, това се прави, ако се промени валутния курс,отсрещната страна да получи точно 125.50 напр./ Ако не трябва да е фиксирана сумата, го оставяш отключено. Избирайки бутона за изпращане на пари имаш вече данни за получателя, като го избереш,  се попълват автоматично данните за банковата му сметка, т.е. автоматично си на стъпка 3. На стъпка 4:  избираш основание за плащане: например: плащане на такса някаква -напр. payment deposit ...., стъпка 5, даваш изпращане с Transferwise и ти излиза банковата сметка на платформата-тя е в Уникредит булбанк-т.е. ако имаш онлайн банкиране превеждаш сумата от твоята сметка, по сметка на Transferwise, не забравяй да напишеш Reference:  XXXXXXXX /твоя референтен номер, който е винаги един и същ, този референтен номер итидентифицира теб като изпращач, колкото и превода да правиш/. Номера на самия трансфер не го пишеш никъде. Важно е РЕФЕРЕНТНИЯ НОМЕР да фигурира в основанието на твоето платежно към Уникредит!

# 31
  • Мнения: 417


При първи превод задължително ли трябва да е тикнато Confirm your identity and address instantly through our verification partner?  Тъй-като ще правя превода довечера от нас, искам да знам да се подготвя ли с скан на лк и т.н. ... Някъде бях чела, чем оже и на по-късен етап. Малко спешно ми се налага да пусна превода днес, та в един ден се налага набързо да се ориентирам - извинявам се, че не успявам всичко да изчета. По принцип чета грижливо всички указания, но днес няма да смогна

# 32
  • Мнения: 417


При първи превод задължително ли трябва да е тикнато Confirm your identity and address instantly through our verification partner?  Тъй-като ще правя превода довечера от нас, искам да знам да се подготвя ли с скан на лк и т.н. ... Някъде бях чела, чем оже и на по-късен етап. Малко спешно ми се налага да пусна превода днес, та в един ден се налага набързо да се ориентирам - извинявам се, че не успявам всичко да изчета. По принцип чета грижливо всички указания, но днес няма да смогна

май ми отпада въпросът.. като си въведа имена и адрес, този тик бокс и изречението изчезват. Много приятно. Че се чудех защо не го виждам във video guide, там всичком и се беше сторило лесно Simple Smile

# 33
  • Мнения: 54
Не ми се е случвало да ми искат такава идентификациия, попълвам имената, IBAN или Bank account  и ако има посочен  имейл на отсрещната страна, за да  ги известят за превода.

Последна редакция: вт, 07 фев 2017, 21:29 от Nadq Slavova

# 34
  • Русе
  • Мнения: 697
Nadq Slavova, Благодаря ти много за указанията. Аз си направих моя първи превод без такса, че и парите пристигнаха бързо-бързо при получателя.

# 35
  • Мнения: 54
Nadq Slavova, Благодаря ти много за указанията. Аз си направих моя първи превод без такса, че и парите пристигнаха бързо-бързо при получателя.

Радвам се, ако съм помогнала  bouquet

# 36
  • Мнения: 417
Аз направих първия си превод успешно, след леко изприщване, защото според видеото, което гледах като указание на техния сайт, излиза, че след въвеждане на данните на получателя, може да се плати с кредитна карта. А при мен изскочи директно само оцпия "банков превод", като в първия момент блокирах и съвсем забравих за банкирането си Simple Smile))   Може ли само по принцип да ме упътите защо не ми излезе опция да платя с кредитна карта? Благодаря  bouquet

# 37
  • София, Младост 4
  • Мнения: 9 057
Почвам да разучавам и аз тази платформа заради една резервация в Гърция.
Има ли опция за плащане с кредитна карта, както е питал потребителя преди мен?
Ако да тогава нужно ли е катинарчето да е заключено?
Ако преведа парите по сметка на Уникредит и са малко отгоре заради катинарчето, после как точно ми се връщат тези пари?

# 38
  • София
  • Мнения: 673
Здравейте, и при мен не излезе опция за кредитна карта - някой има ли представа дали просто в момента я няма или не съм видяла нещо.
Питам защото в общите условия пише, че може да се плати с кредитна карта Simple Smile но реално аз не открих такава опция.

# 39
  • Мнения: 54
Аз досега съм правила плащане само с платежно нареждане по сметката им в Уникредит. Ако имаш онлайн банкиране, става много бързо.

# 40
  • Мнения: 25
От тук научих за Transferwise. Благодаря на всички за разясненията. Използвах ги веднага за превод в Хърватска и съм очарована. Много бързо и много лесно. И курса на еврото е по-добър от банковия май.

# 41
  • Мнения: 1
Благодаря за изключително полезната тема!

Може ли някой да ми помогне малко?
1. Кога ще получа референтния си номер?
2. Моята сметка е в банка ДСК. Правилно ли съм разбрала, че трябва да преведа от сметката си необходимата сума по сметката на Transferwise в Булбанк?

# 42
  • ново
  • Мнения: 1 751
1. Референтният номер е изписан на 5 стъпка http://prikachi.com/images.php?images/926/9106926T.png
2. Точно така, от вашата сметка в ДСК нареждате с платежно по сметката на Трансферуайз в Уникредит, като пишете задължително реф.номер

# 43
  • Мнения: 54
Референтния номер се присъединява към всеки регистрирал се потребител и излиза  в менюто -информацията за профила : Membership number PXXXXXX
Този номер е един и същ, т.е. системата разбира теб като изпращащ превода и референтния номер се цитира винаги в платежното. Не е нужно да се пише номер на трансфера в платежното - Transfer #XXXXXXXX, само РЕФЕРНТНИЯ НОМЕР.

# 44
  • Ку-куландия
  • Мнения: 784
Здравейте, някой превеждал ли е скоро чрез TransferWise. Днес отидох и в Уникредит ми казаха, че сметката е блокирана.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт