Време е да се възмутя....

  • 3 361
  • 46
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 11 703
Аз имах подобна случка с един детски магазин при нас,от който бях пазарувала,но и където понякога бях само зяпала/повечето случаи/.И повече не ми стъпва крака там и то най-демонстративно!
Есента бях тръгнала да купувам подарък и влизам там разглеждам и казвам,че ще отида да се обадя на майката на детенцето.Това става около 18.40 и около 18.55 се връщам в магазина за да купя подаръка.А той работи до 19.А продавачката вече е измила и ще си ходи и като ми се развика, ама какво да се прави жената като не е добре с нервите!А аз бях и с количката, бебка беше на 3 месеца,врътнах се и повече никога не влезнах в този магазин.И тя като ме види след това си обръща главата.Дори веднъж собственичката беше вътре,а аз бях отвън и онази продавачката нещо ме сочи и говори,от къде да знам може да и е казала,че съм откраднала нещо.Там наистина имаше не лоши неща,на добри цени,но не влизам!
Така че и ти игнорирай този магазин,колкото и да ти е удобен,навярно има и други магазини в района!

# 31
  • София
  • Мнения: 11 703
Няколко пъти съм ходила до въпросния магазин.Последния път вече им вдигнах биг скендъл, щото вече прекалиха.Колкото и пъти да отида, никога не са ми обръщали внимание.Като ги питам за нещо ми отговарят с половин уста.Последния път вече ми изкипя и им казах, че ако не им се работи да си ходят в къщи, ако ли пък им се работи да дойдат и да ми обърнат поне малко внимание.
Чисто от любопитство ми е интересно как реагираха!

# 32
  • Мнения: 10 758
Няколко пъти съм ходила до въпросния магазин.Последния път вече им вдигнах биг скендъл, щото вече прекалиха.Колкото и пъти да отида, никога не са ми обръщали внимание.Като ги питам за нещо ми отговарят с половин уста.Последния път вече ми изкипя и им казах, че ако не им се работи да си ходят в къщи, ако ли пък им се работи да дойдат и да ми обърнат поне малко внимание.
Чисто от любопитство ми е интересно как реагираха!
Троснато ми отговориха -"Кажете".Е т`ва беше вече върха на наглостта.Казах им, че сигурно са на заплата, за да се държат така с клиентите.Иначе едва ли ще е такова поведението им.Повече не съм влизала в този магазин, няма и да го направя.
Работила съм в магазин и зная как може да си спечелиш клиенти.Шефката ни казваше, че трябва да "флиртуваме" с клиентите.И е напълно права.

# 33
  • Мнения: 903
Aз те съветвам да потърсиш собственика и да му обясниш всичко. Не е задължително да спираш да пазаруваш от този магазин ако ти е на близо и цените са добри. Просто поговори с човека, той едва ли знае какво е отношението на продавачките. Даже ще ти е благодарен като му кажеш.

# 34
  • Мнения: 5 790
Отдавна спрях да влизам в този магазин точно поради същите причини. Гледат те, все едно си им длъжен с нещо. И са супер нелюбезни и троснати. Сигурно трябва да им покажеш пачка с пари, за да ти обърнат внимание. Детски магазини вече има навсякъде. Просто смени магазина.

# 35
  • Мнения: 295
Не ходи там има и други магазини.

# 36
  • Мнения: 2 309


 Абе бях решила да се оплача на собствениците,ама каквато съм си добродушна овца и аз...Сакън да не направя на някой нещо лошо Embarassed А иначе ходя там защото нямам друг удобен магазин наблизо...
Но ще намеря,само и само да не стъпвам повече в този...
Благодаря ви за отговорите ! Hug
Така или иначе и в двата случая правиш лошо.В първия е ,че не казваш на собственика,а втория,както казваш се опасяваш да не ги уволнят.Според мен трябва да се оплачеш.Така ще направиш едно добро на работодателя и ще предоставиш евентуална възможност,на други по-ведри жени да работят в този магазин.Така и на теб ще ти е приятно да пазаруваш там.

# 37
  • Мнения: 4 978
Blizna4e, ако с мен се държат по този начин, в който и да е магазин, просто не влизам 2-ри път. Сега поне, магазини колкото щеш. Ти защо се самонаказваш като ходиш пак?

# 38
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
Оплачи се на собственика. Снаха ми държи два детски магазина и се е случвало да гони продавачки, ако са нелюбезни с клиентите. Ако научи такова нещо продавачката е изхвърчала дирекшън. Лошо е, че шефовете рядко имат цялостен поглед върху поведението на продавачите. Защото ако са постоянно в магазина продавачите козируват, а като ги няма- пей сърце. Confused Именно затова оплакванията са полезни.
Изобщо не е трябвало да им правиш сметка 60 лв. на тия оФци. Naughty Другия път, ако въобще отидеш ги разкарай едно хубаво да ти наизкарат 100 неща и накрая си тръгни с празни ръце. Twisted Evil




Подкрепям изказването на Лейди
Собственика едва ли знае за отношението на служителките си към клиентите, ако има телефон се обади и се оплачи  Grinning

# 39
  • София
  • Мнения: 771
Последно бях в магазина миналия петък и продавачката ми обърна внимание повече от обикновеното, но собственичката беше там. Аз също съм се натъквала на безразлично отношение, ама не ми дреме, взимам си каквото съм решила и си отивам, защото това ми беше най-удобния магазин до скоро.

# 40
  • Мнения: 641
Ле леее колко си упорита... Laughing
При подобно отношение не бих се върнала там!
Но... явно имаш основателна причина да посещаваш въпросния магазин отново и отново, та както са ти казали говори със собственичката.

# 41
Момичета , искрено съжаляваме за причиненото Ви неудобство при пазаруване в магазин Бебе+ и Ви уверяваме че ще бъдат взети мерки с цел избягване на неприемливо отношение от страна на персонала. Всеки един проблем или възникнал въпрос може да изпращате на e-mail: magazin_bebe@dir.bg   
 Благодарим Ви , че ни съдействате! Приемете нашите извинения
.[/size]       

# 42
  • София
  • Мнения: 771
Момичета , искрено съжаляваме за причиненото Ви неудобство при пазаруване в магазин Бебе+ и Ви уверяваме че ще бъдат взети мерки с цел избягване на неприемливо отношение от страна на персонала. Всеки един проблем или възникнал въпрос може да изпращате на e-mail: magazin_bebe@dir.bg   
 Благодарим Ви , че ни съдействате! Приемете нашите извинения
.[/size]       

Браво, че четете и се интересувате от мнението на клиентите си. Като цяло магазинът е доста добре зареден и приятен и не си струва да страда само заради персонала си.

# 43
  • София
  • Мнения: 8 280
Момичета, искрено съжаляваме за причиненото Ви неудобство при пазаруване в магазин Бебе+ и Ви уверяваме че ще бъдат взети мерки с цел избягване на неприемливо отношение от страна на персонала. Всеки един проблем или възникнал въпрос може да изпращате на e-mail: magazin_bebe@dir.bg   
 Благодарим Ви , че ни съдействате! Приемете нашите извинения
.   

Браво, че четете и се интересувате от мнението на клиентите си. Като цяло магазинът е доста добре зареден и приятен и не си струва да страда само заради персонала си.

Нормално е да четат, а е напълно възможно собственичката да е мама от форума, виждал съм я с малкото там.
Относно мнрението ми за магазина ето:
- подкрепям мнението, че има разлика между продавачките, предпочитам по-възрастната
- продаваните дрешки изглеждат много добре, но докато се изперат, така че спрях да купувам дрехи там, спазих тончо инструкцията, а плата стана на петна; незнайно защо наблягат на вноса (ТУРЦИЯ)
- хубавото му е, че има всичко (почечето ни големи-едри придобивки са от там) сега ходя за разни дреболии

# 44
  • Бургас
  • Мнения: 3 077
Браво на собственика на магазина за поднесените извинения!
За съжаление в БГ наистина е мн трудно с намирането на качествен персонал. Уж има голяма безработица, пък като тръгнеш да търсиш никой не можеш да намериш... (казвам го от соствен опит)

Общи условия

Активация на акаунт