Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 225
  • Мнения: 965
Това, че ме изтриха, не променя мнението ми. Събирането на няколко деца в група, е рисковано, предвид нивото. Групата, която се събира не е за попълване на пропуски. Играем на висока летва.

# 226
  • Мнения: 1
Сега виждам, че и моето положително мнение за школа Софроний е изтрито. Явно важи правилото, че ако не оплюваш, си поставено лице, което прави реклама... С риск отново да бъде изтрит поста ми ще кажа, че съм изключително благодарна на школа Софроний за всичко, което постигнаха заедно с дъщеря ми (91 НЕГ). Пожелавам успех на седмокласниците в нелекия път до желаната гимназия.

# 227
  • София
  • Мнения: 10 010
Не е вярно това. Когато голямата ми дъщеря беше 7 клас, във форума съм писала само позитиви за Софроний и никой не е трил мненията ми. Когато близначките ми вече бяха 7 клас, имах своите резерви на база споделеното от близки с деца там и съответно избрах за девойките друг вариант. Резервите споделих тук и никой не е трил мнението ми.Когато голямата ми дъщеря беше 12 клас, имаше първоначална идея за ДЗИ по мат, впоследствие избра език, но не това е от значение. Отиде с приятелка на едно занимание в Софроний (Ж. Андреевска я е пуснала, понеже я познава) и после сподели, че нивото на подготовка за ДЗИ е доста ниско, склонна съм да й се доверя, тъй като мат открай време й е страст и й върви. Изрази мнение, че дори в 91 НЕГ( където за мат е въпрос на късмет при кого се паднеш и доколко е ангажиран с подготовка за матура)нивото на сложност на решаваните за ДЗИ задачи е осезаемо по-високо. Моето лично мнение е, че с увеличаването на групите за 7 клас в Софроний нивото спадна. Преди години имаше препитване върху материала 5-6 клас под формата не на тест, а на задачи с разписване и на база него се сформираха групите.В групата на девойката с еднороден като знания по мат състав всичките деца до едно бяха приети в гимназиите от челото на всякакви класации от НВО, ДЗИ, олимпиади...

# 228
  • Мнения: 22 458
Сега виждам, че и моето положително мнение за школа Софроний е изтрито. Явно важи правилото, че ако не оплюваш, си поставено лице, което прави реклама... С риск отново да бъде изтрит поста ми ще кажа, че съм изключително благодарна на школа Софроний за всичко, което постигнаха заедно с дъщеря ми (91 НЕГ). Пожелавам успех на седмокласниците в нелекия път до желаната гимназия.

поради множеството съвсем нови профили с положителни мнения, а и Вашето трето ред еднотипно за тази школа
все пак няма да изтрия този Ви пост, но Вие приемете моя като предупреждение от модератор

# 229
  • софия
  • Мнения: 595
Здравейте, мами. Тази година ни предстои кандидатстване след 7 клас. Ценово средно как вървят цените за частен учител( 2 уч.часа, по 45 мин всеки) по математика и БЕ. Благодаря предварирелно!

# 230
  • София
  • Мнения: 2 593
За кой град?
Иначе в София миналата година беше - математика 1час и 30мин -25лв
БЕЛ- 2 часа 30лв

# 231
  • софия
  • Мнения: 595
Да, за София. Благодаря Ви!

# 232
  • Мнения: 7
Здравейте, мами. Тази година ни предстои кандидатстване след 7 клас. Ценово средно как вървят цените за частен учител( 2 уч.часа, по 45 мин всеки) по математика и БЕ. Благодаря предварирелно!

2 учебни часа (час и половина) – 30 лв

# 233
  • Sofia
  • Мнения: 2 009
За същото време ни искат на нас 35 по БЕЛ и се обучават две деца едновременно.

# 234
  • Мнения: 4 709
За същото време ни искат на нас 35 по БЕЛ и се обучават две деца едновременно.
Да позная учителя? Stuck Out Tongue Winking Eye

# 235
  • София
  • Мнения: 1 153
Здравейте, синът ми ще бъде в 7 клас и се интересувам имате ли отзиви за г-жа Лозанова от iStudy, преподавателка  по български език.

# 236
  • София
  • Мнения: 125
Здравейте дами, върнах малко назад да ви чета, за Образователни технологии видях само едно не много добро мнение. Дали някой друг може да сподели нещо за тях?
Мога да споделя опит за ОТ от миналата учебна година. Може би е малко късно за избиращите школа, но пък може да е полезно за някого.
Други по-напред са казали, че подготовката за НВО зависи в голяма степен от детето и от преподавателя. Това е абсолютно вярно, затова да направя уговорката, че когато започна при тях, синът ми нямаше сериозни пропуски от предишни години, но нямаше и изявени интереси и заложби по никой от двата предмета, не пропускаше занятия или писане на домашни и аз непрекъснато го натисках да учи, а преподавателки му бяха г-жа Кусева по Мат и г-жа Поли Петкова по БЕЛ.
За организацията в школата, при нас се получи, така че всичко, с което се похвалиха и което обещаха предварително, се случи наполовина. Обратната връзка не е това, което обещават, няма индивидуален подход, информацията към родителите тече основно на организираните от тях масовки - родителски срещи. Няколко пъти се е налагало да звъня по различни конкретни въпроси и не получих от администриращите процеса адекватен отговор. Обещанието за индивидуална консултация при подреждането на желания при кандидатстването не беше спазено, отново бяха организирали някакви масовки. Много късно дадоха достъп до онлайн тестовете, а според мен беше полезно и те да се решават. Закъснението, доведе до натрупване на работа за детето, защото аз държах да прави и тях. Материалът в тази онлайн система по Мат. е добре структуриран, за разлика от БЕЛ.
Последната родителска среща беше най-безсмислената разходка от единия край на София до другия (Експо центъра), която съм правила. Изразяваше се в общи приказки, непоискани съвети какво и как родителите да мислят за бъдещето на децата си, реклама на частното училище ОТ и нула нова или полезна информация.
Всичко това споделям, не за да откажа някой от тази школа, а за да нямате очакванията, които аз имах и които не се оправдаха в пълна степен.
По БЕЛ подготовката бих оценила като добра, с единствения недостатък, че не им стигна времето за преговор (тази година обаче времето ще е повече и може би няма да е така). Госпожата проверяваше винаги всичко и на време. На НВО синът ми изкара с около 10 т. повече от това, което там получаваше на домашните и на пробните. Не мога да преценя дали се дължи на по-трудни тестове и преразкази или на това, че госпожата оценяваше работите по-критично, особено преразказите.
По Мат през първия срок нещата вървяха, но през втория беше пълна драма. Докато усетя това, стана края на февруари и беше късно да търсим и сменяме школа и учител. Взетият в школата нов материал трябваше да обяснявам още един път вкъщи, като го правех по учебника от училище, а не по помагалото на школата. От помагалото нищо не се разбираше, обяснения нямаше, решените задачи бяха много малко. Част от тестовете за домашно не бяха върнати от учителката, други - връщаше след 2-3 седмици и т.н. Преговорът се състоеше в това да правят тестове, мисля че бяха общо 4, като два от тях бяха тестове от НВО от предишни години (нещо, което всеки може да си извади от сайта на МОН и да го даде на детето, включително да провери работата). На тестовете за домашни и пробните, вместо да вдига резултата или поне да го задържи, синът ми го сваляше през целия втори срок.
Още веднъж да кажа това е моят опит с моето дете и конкретните преподавателки и не искам да отказвам никого от ОТ.
Успех на всички дечица, на които предстои предизвикателството НВО.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт