Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 71
Здравейте момичета! Малко съм притеснена относно Утрогестана. Предписаха ми го преди месец и нещо преди да е приключила последната ми менструация ( която не беше точно менструация,а зацапване в продължение на 3-4 дни /24.01 - 28.01.16/ ). 14 дни след МЦ започнах приема на Утрогестан - 10дни 2 х 1табл. през устата. На 16.02.16 беше последният прием на хапчетата,а на 17.02 получих бледо розово зацапване по тоалетната хартия еднократно.Снощи и днес също еднократно по същия начин. От последната редовна менструация имам един ++ тест за овулация,в ден в който всъщност аз не бях,защото съм с доказана късна овулация,няколко дни след това ++ тест за бременност,но след  ++ Б имам 2 -- теста. Та въпроса ми е нормално ли е да получавам такова розово зацапване и дали се дължи на прогестерона или има вероятност наистина да съм Б.. Благодаря предварително на момичетата,които ще си направят труда да ми отговорят! Simple Smile

Последна редакция: нд, 21 фев 2016, 21:34 от bubanka

# 1
  • Мнения: 3 079
Здравейте момичета! Малко съм притеснена относно Утрогестана. Предписаха ми го преди месец и нещо преди да е приключила последната ми менструация ( която не беше точно менструация,а зацапване в продължение на 3-4 дни /24.01 - 28.01.16/ ). 14 дни след МЦ започнах приема на Утрогестан - 10дни 2 х 1табл. през устата. На 16.02.16 беше последният прием на хапчетата,а на 17.02 получих бледо розово зацапване по тоалетната хартия еднократно.Снощи и днес също еднократно по същия начин. От последната редовна менструация имам един ++ тест за овулация,в ден в който всъщност аз не бях,защото съм с доказана късна овулация,няколко дни след това ++ тест за бременност,но след  ++ Б имам 2 -- теста. Та въпроса ми е нормално ли е да получавам такова розово зацапване и дали се дължи на прогестерона или има вероятност наистина да съм Б.. Благодаря предварително на момичетата,които ще си направят труда да ми отговорят! Simple Smile

Здравей,
Обикновенно приемът на прогестеронови препарати, какъвто е Утрогестанът забавят цикъла. След спиране на лекарството, ако няма бременност би трябвало да ти дойде цикъл. Различно е времето за това. При мен обикновенно ми идва до 4 дни след спиране на Утрогестана. Чела съм, обаче, че при някои момичета забавянето е доста по-дълго. Относно розовото зацапване, аз лично не съм имала такова.
Според мен върви на лекар. Няма как ние да отгатнем дали си бременна или не. При отрицателни тестове е по-вероятно да не си, но уринарните тестове за бременност не са надеждни (според мен). В този смисъл посещението при док и кръвен тест ще ти отговорят на въпроса.
Успех!

# 2
  • Мнения: 71
Благодаря за отговора! Работата е там,че не приемам за първи път прогестеронов препарат или пък в случая Утрогестан,затова ми стана странно и реших да пусна темата.Притеснена съм за първи път ми се случва това,а и както споменах каква ми беше последната менструация мисля че е нормално.Относно лекарят,утре ще го посетя няма как.Целта на темата беше да разбера дали има и други момичета,които са приемали утрогестан и след това са получавали такова розово зацапване.В гоогле както и да го напиша нищо освен за бременност не ми излиза.. smile3514

# 3
  • Мнения: 3 079
Благодаря за отговора! Работата е там,че не приемам за първи път прогестеронов препарат или пък в случая Утрогестан,затова ми стана странно и реших да пусна темата.Притеснена съм за първи път ми се случва това,а и както споменах каква ми беше последната менструация мисля че е нормално.Относно лекарят,утре ще го посетя няма как.Целта на темата беше да разбера дали има и други момичета,които са приемали утрогестан и след това са получавали такова розово зацапване.В гоогле както и да го напиша нищо освен за бременност не ми излиза.. smile3514

Лекарят ще ти каже най-добре. Ще ти даде и обяснение за последния цикъл, което според мен е по-притеснително от това зацапване. Пожелавам ти да си бременна. Тогава всичко може да се обясни с бременността!

# 4
  • Мнения: 71
Благодаря! Дано наистина всичко да се дължи на бременност,а не нещо друго   preggo newsm30 babyuu smile3541 baby

# 5
  • Мнения: 5 493
До 10 дни след прием на прогестерон трябва да дойде цикъл.

Не чакай да отидеш на лекар - тези положителни / отрицателни тестове и розово зацапване може да са признак за извънматочна бременност. Може и затова да е било кафявото течени вместо цикъл. 

Добре е да си пуснеш утре и кръвен тест. Ако има извънматочна лекарят НЯМА да я види на видеозона. Само теста ще покаже.

Пиши как си  Hug

# 6
  • Мнения: 71
Сега се връщам от преглед..имам една киста 6 и половина см. Каза,че не вижда бременност в четвъртък съм на лекар за второ мнение.. Прегледа ме с абдоминален а след това и с вагинален трансдюсер. Кистата се вижда ясно,каза,че матката ми е добре,но не виждала бременност.Иска второ мнение и вероятно лапароскопия. В четвъртък си записах час при един доцент та да видим и той какво ще каже.Ахх как ми се искаше да е бебенце

Още не съм загубила надежда за евентуална бременност,защото все пак ако съм бременна ще съм мах в 5г.с а от изчетените постове разбрах,че на много момичета им се е случвало да не видят плоден сак толкова рано..

# 7
  • Мнения: 5 493
Няма да губиш надежда. Кистата ще изчезне и пак ще стане бебочко  Flutter
Просто сега не било писано  Peace

# 8
  • Мнения: 20
Здравейте момичета миналата седмица бях на профилактичен преглед и ми казаха , че имам поликистозни яйчници ,което както ми го обясни доктора нямам овулация. Преписа ми да пия за 12 дни utrogestan 100mg по 2 на ден. Искам да кажа че последните няколко месеца бях под доста голям стрес и цикъла ми закъсняваше ,горе долу се връзват по 40/36/37 дни от първия ден до следващия цикъл. Нещата които чета в нета за поликистозните яйчници и симптомите са наднормено тегло,окосмяване и т.н. аз нямам нищо от това освен,че от месец съм спряла фитнеса и и съм качила малко около корема.  Много се притесних   Cry Почнах утрогестана на 15 ден от цикала  В момента съм на 8 ден от както приемам Utrpgestan 100mg по две хапчета на ден и от вчера имам леко кървене . Вчера и днес правих дигитален тест за овулация и ми излиза мигащо лице което значи че влизам във овулация или поне аз така го разбирам. Говорих с доктора вчера и каза ,че е нормално да имам леко зацапване,но то продължава и днес. Та искам да попитам на някой случвало ли му се е да прокърви така? Само да спомена ,че правим опити за бебе от 3 месеца ,доктора каза да не спираме с опитите докато го пия и ,че ако след спирането на утрогестана не ми дойде трява да съм забременяла ,ако ми дойде иска да ми пуне хормонално огледало  Sad много ме притеснва това кървене в момента и леките болки като при цикал .Споделете ако сте имали подобен случай.  smile3518 smile3518

# 9
  • Мнения: 5 493
От Утрогестана кървиш. И на мен не ми понася и започвам такива кървенета и зацапвания. После ми се разби цикъла вместо да се нормализира  ooooh! Не спирай лекарството, че ще ти дойде и всичко ще се обърка.
И каква поликистоза като имаш цикъл почти в норма?

Имаш ли възможност за втори тест?

# 10
  • Мнения: 20
Той не ми е правил тест на хормоните , сега ще ми направи след като свърша утрогестана и ми доийде .
Отидох на преглед просто защото знам ,че правим опити и да се прегледам а и защото периода беше доста дълаг последните няколко месеца ,но си ми идва .Той каза след прегледа с видеозона ,че явно нямам О. и с утрогестана да ми нормализира цикала и да придизвика О. Не сме спирали с опитите и снощи правихме въпреки че леко ми зацапваше вече ,но днес няма как ....хич не ми е до секс с тази тапа болка и зацапване Sad

# 11
  • Мнения: 20
Момичета сега говорих с доктора и каза че е добре и нормално да кървя от утрогестана , каза че кистичките се пукали и за това имам кървене да не се притеснявам и да не го спирам  newsm78 Smile

# 12
  • Мнения: 5 493
Виж това с пукащите се кистички е напълно достатъчно малоумно, че да потърсиш второ мнение.  ooooh!
Наистина лекарят не държи нещата под контрол.

Кистите би трябвало да са на яйчниците, а кърви матката. Въобще подобно обяснение да ти дадат .... е малоумно  ooooh!

Възможно е да си ти дойде нормална алена кръв като цикъл, а после цикълът ти да бъде оскъден.

# 13
  • Мнения: 20
е сега съвсем се обърках  newsm12 Weary мисля да свърша утригестана и ще пусна да се видят хоррмоните и спирам с всякакви хормони да пия . Аз като цяло съм много против тях .Чувствам се като в цикъл в момента леко ме боли корема и си ми тече ,дано не съм направила някоя беля с този утрогестан Sad

# 14
  • Мнения: 5 493
Според мен не бързай да си пускаш хормони. След утрогестана надали картината ще е вярна в общия смисъл на твоя организъм.

Според мен е добре да започнеш да си следиш овулацията и да видиш имаш ли и кога е, пък после с лекар да пуснете и разчетете и хормони ако се налага.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт