Мебелна борса Никеа - внимавайте!

  • 31 329
  • 62
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3
Здравейте, и аз имам сериозни проблеми с комуникацията с тази фирма. Абсолютно неоткриваеми са по телефона. Направих поръчка на холов ъгъл с фотьойл и маса на 30.03.2017 и все още чакам доставката им. Писах им мейли и никакъв отговор, даже намерих продавачката във Фейса и там и писах, но никакъв резултат. Мисля да им пусна жалба в КЗП за не спазени срокове на доставка и да си търся правата.

# 31
  • Мнения: 132
Здравейте, и аз имам сериозни проблеми с комуникацията с тази фирма. Абсолютно неоткриваеми са по телефона. Направих поръчка на холов ъгъл с фотьойл и маса на 30.03.2017 и все още чакам доставката им. Писах им мейли и никакъв отговор, даже намерих продавачката във Фейса и там и писах, но никакъв резултат. Мисля да им пусна жалба в КЗП за не спазени срокове на доставка и да си търся правата.
От мен съвет - поръчвай си от другаде и от тях ако нещо дойде връщай го.Аз ако чаках на тях 6 месец минава откакто поръчах шкафчета и още ги няма а аз си взех от другаде....Гола вода са тия Никея !

# 32
  • Yambol
  • Мнения: 54
За съжаление и аз съм от редиците на измамените,така както е тръгнало. За още по голямо съжаление пък изпратих и капаро за секция в размер на 165 лв. Направихме поръчката на 14.05.,никой не се свърза с нас няколко дни,след което изпратихме мейл със запитване дали е приета поръчката.Бяхме насочени да заплатим въпросното капаро,след което поръчката ще бъде задействана със срок за изработка 25 дни.Капарото заплатихме на 18.05. и си чакаме,след запитване по имейл какво става с изработката, ни отговориха, че срока е 25 Работни дни и той изтича средата на следващия месец(юли в случая)  Shocked Shocked Shocked Аз ли не мога да смятам?Тяхното календарче ли нещо куца?Като чета темата май не се надявам и да ми възстановят капарото.... Ако има някой,който си е получил капарото обратно,моля да сподели.

# 33
  • Мнения: 1
 Shocked  Shocked  Здравейте. Направо съм изумена колко лоши коментари имат в този форум за Никеа. За поред път се убеждавам, че ние бълагарите когато сме доволни от качеството,обслужването или общо казано от спазване на договора ни , никога не благодарим и не оставяме дори коментар за добра оценка. Обаче ако един на сто му се е забавила поръчката не е изпълнена навреме или има някакъв проблем с нея ще вдигнем глас от тук до небето. Моля ви нека бъде толерантни и нека и доволните хора пишат отзиви както е навсякъде другаде по света.
Аз лично вече сигурно има две години от който винаги когато ми трябва мебел дори и кухненска посуда се обръщам към тях. Препоръчвам ги на приятели и роднини. Признавам, веднъж покрай Коледа се забави на една приятелка кухнята малко, но помним зимата и снега,какво чудо беше Laughing Вичко добро за сега и останете с усмивка Simple Smile

Последна редакция: пт, 23 юни 2017, 17:06 от SilviaIlieva67

# 34
  • София
  • Мнения: 10 692
Недоумявам как някой може да ги препоръчва 😁 тук не е 1 на 100, а 100 на 1!

# 35
  • Варна
  • Мнения: 737
Аз пък не разбирам как половината от коментиралите са с 2-3 публикации. Stop

# 36
  • София
  • Мнения: 5 606
Леле сега намерих тази тема. Имаха някакво уж грандиозно намаление и направих поръчка. Направи ми впечатление, че уж пишеше безплатна доставка, а служителката, която се свърза с мен ми даде няколко опции, всичките със заплащане. Избрах Спиди, уж най-бързо. Казаха ми срок от 10 работни дни, днес е шестият. След тези негативни коментари се чудя дали да не почна да ги тормозя още от сега и да звъня или да чакам? Имайки предвид, че договорката ни е по телефон, ако не се спазят сроковете, а дойдат след това, мога ли да откажа да взема поръчката без това да е проблем за мен? Не знам къде да си прочета правата.

# 37
  • София
  • Мнения: 1 428
Shocked  Shocked  Здравейте. Направо съм изумена колко лоши коментари имат в този форум за Никеа. За поред път се убеждавам, че ние бълагарите когато сме доволни от качеството,обслужването или общо казано от спазване на договора ни , никога не благодарим и не оставяме дори коментар за добра оценка. Обаче ако един на сто му се е забавила поръчката не е изпълнена навреме или има някакъв проблем с нея ще вдигнем глас от тук до небето. Моля ви нека бъде толерантни и нека и доволните хора пишат отзиви както е навсякъде другаде по света.
Аз лично вече сигурно има две години от който винаги когато ми трябва мебел дори и кухненска посуда се обръщам към тях. Препоръчвам ги на приятели и роднини. Признавам, веднъж покрай Коледа се забави на една приятелка кухнята малко, но помним зимата и снега,какво чудо беше Laughing Вичко добро за сега и останете с усмивка Simple Smile

Аз пък много пъти съм забелязвала да има добри коментари,когато някой е доволен от нещо.За ''Виденов'' например има и добри и лоши отзиви,но когато някой е доволен не си е спестил суперлативите,а ги е изказал.Тук явно няма кой с какво да се похвали от тази фирма , освен 1-2-ма човека,които са били късметлии направо,че нещо с поръчката им не се е объркало.И на кой пък трябва да благодарим?Те предлагат мебели,които ние си плащаме и очакваме за парите,които даваме всичко да е в срокове и да отговаря на качеството,което обещават..ще благодарим,ако ни го подаряват,но уви.Ти като си купуваш мляко и хляб и видиш,че са в срок и не са развалени ходиш ли да стискаш ръцете на касиерките и да им благодариш,че са ти продали продукти в срок на годност?Или направо при производителите,че то на тях май трябва да се благодари. newsm78 А и доста ги похвали тия ''Никеа'' на тях червен килим постели ли,че всичко ти е било ок с поръчката?
Като гледам кога си се регистрирала и от кога не си влизала ми стана ясно,че си от въпросната фирма.Не се хаби напразно. Wink

Последна редакция: вт, 04 юли 2017, 21:41 от lozanovaa

# 38
  • Мнения: 3
То направо да ги оплачеш тия хора от Никеа как ли се издържат ако имат само 5/6 клиента.Всички недоволни като вас.За такъв голям магазин да ли сте били само вие клиенти,защо не се запитате,колко клиенти има магазина и сайта.Просто явно доволните клиенти не влизат по тези сайтове за да пишат глупости.Като във всяка фирма и те си имат недоволни да то си проличава,но предполагам на всеки от вас е оправена стоката. Никoи не написа за това,но всички написахте как сте чакали едикакъв си срок за да ви доставят стоката,еми ще чакате на ли е от производител трябва да се изработи и да ви се достави.Това Българина му дай само да се оплаква и да хвърля плънки. newsm78

# 39
  • София
  • Мнения: 1 428
То направо да ги оплачеш тия хора от Никеа как ли се издържат ако имат само 5/6 клиента.Всички недоволни като вас.За такъв голям магазин да ли сте били само вие клиенти,защо не се запитате,колко клиенти има магазина и сайта.Просто явно доволните клиенти не влизат по тези сайтове за да пишат глупости.Като във всяка фирма и те си имат недоволни да то си проличава,но предполагам на всеки от вас е оправена стоката. Никoи не написа за това,но всички написахте как сте чакали едикакъв си срок за да ви доставят стоката,еми ще чакате на ли е от производител трябва да се изработи и да ви се достави.Това Българина му дай само да се оплаква и да хвърля плънки. newsm78
Laughing Laughing Ти сериозно ли? Първо никой не го интересува колко клиенти има в магазина и в сайта,всеки гледа това,което е поръчал и заплатил.Щом са определили срок от месец примерно са длъжни да го спазят,ако не са сигурни то нека определят срок от 3 или 4 месеца и всеки да прецени дали иска да чака толкова.Нормално е като си поръчал и платил едно,а то пристигне друго или се забави с месеци да се оплачеш.Нормално е,ако качеството не ти харесва също да споделиш и да се оплачеш,щом има толкова много доволни клиенти нека заповядат и да кажат никой не ги е спрял,просто явно няма такива. Laughing Ти може да предполагаш,че стоката е оправена,ама прочети цялата тема и тогава предполагай вместо да говориш глупости.Българина не знае как да е търговец първото,което е така ,че недей да хвърляш думи на посоки,ти ако си купиш нещо и не е това,което е описано или закъснява с месеци какво ще направиш?Много ми е интересно такива като тебе какво правят в тези ситуации?

# 40
  • Мнения: 3
 LaughingНяма да се оплаквам по сайтовете.Пазарувам често онлайн,даже последно си поръчах една маска която дойде след месец бях забравила,че съм поръчала.И какво получих я и се приключи,да повече няма да поръчам нищо то тях.

# 41
  • София
  • Мнения: 1 428
LaughingНяма да се оплаквам по сайтовете.Пазарувам често онлайн,даже последно си поръчах една маска която дойде след месец бях забравила,че съм поръчала.И какво получих я и се приключи,да повече няма да поръчам нищо то тях.
Да за маска от 5 лв. няма нужда да пишеш оплаквания,но за обзавеждане за дома е друго.Не знам даже как може да сравняваш 2-те неща.  Laughing

# 42
  • София
  • Мнения: 10 692
Освен забавянето проблем имат и с поведението към клиентите. Мишкарска работа. Лъжат, че и после забравят какво са плямпали. За пръв и последен път поръчах от тия. Добре е хората да знаят и да не се занимават с тях.

# 43
  • Мнения: 60
Много съжалявам че не видях темата преди да поръчам от тях. Непрофесионалисти от всякъде!Не спазват сроковете които обявяват и то с много,държат се арогантно , затварят ти телефона докато говориш когато не им изнася ( в редките случаи когато си вдигнат телефона ) Все ще връщат обаждане,но не го правят все не са запознати ами друг колега отговарял по дадения въпрос. Не знам още колко нерви ще потроша с тях докато си получа платените артикули то вече прекалиха!

# 44
  • София
  • Мнения: 12
И аз не съм очарована от Никеа. Съотношението цена-качество не е много добро. Обслужването също е под всякаква критика. Понякога имат интересни неща, но много рядко. Аз лично гледам да я избягвам, освен когато не ми трябва нещо много наложително

Общи условия

Активация на акаунт