Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 15
  • BABYLAND
  • Мнения: 3 418
Пих противозачатъчни заради кисти - резултатът е че си обърках целият организъм. Кистите не изчезнаха, ову-нямам, цикълът ми стана на 40 и кусур дни...ужас! Защо ли послушах този застрелян доктор та ми отидоха толкова месеци на вятъра! Аман от некадърници!!!

# 16
  • София
  • Мнения: 293
Ако се пият противозачатъчни за предпазване от бременност, след спирането им обикновено настъпва веднага цикъл и може да се забременява.

Ако се пият противозачатъчни с лечебна цел, след спирането им е възможно при определени заболявания да няма цикъл дълго време, защото просто проблемът си остава.

Напълно подкрепям, аз съм пила противозачатъчни - не с лечебна цел а по предназначение  Laughing  и когато ги спреш си идва даже точно на датата която е била с хапчета поне първите месеци остава по-редовен цикъла, защото моят не е бил кой знае колко редовен, иначе всичко си ми е наред... на практика можеш да забременееш почти веднага

Пих противозачатъчни заради кисти - резултатът е че си обърках целият организъм. Кистите не изчезнаха, ову-нямам, цикълът ми стана на 40 и кусур дни...ужас! Защо ли послушах този застрелян доктор та ми отидоха толкова месеци на вятъра! Аман от некадърници!!!

според мен проблемът е в кистите, не в хапчетата, защото от тях цикълът после става дори по-редовен или въобще си става както е бил преди, а потискането на овулацията е временно и е обратимо  Peace

# 17
  • BABYLAND
  • Мнения: 3 418
Ако се пият противозачатъчни за предпазване от бременност, след спирането им обикновено настъпва веднага цикъл и може да се забременява.

Ако се пият противозачатъчни с лечебна цел, след спирането им е възможно при определени заболявания да няма цикъл дълго време, защото просто проблемът си остава.

Напълно подкрепям, аз съм пила противозачатъчни - не с лечебна цел а по предназначение  Laughing  и когато ги спреш си идва даже точно на датата която е била с хапчета поне първите месеци остава по-редовен цикъла, защото моят не е бил кой знае колко редовен, иначе всичко си ми е наред... на практика можеш да забременееш почти веднага

Пих противозачатъчни заради кисти - резултатът е че си обърках целият организъм. Кистите не изчезнаха, ову-нямам, цикълът ми стана на 40 и кусур дни...ужас! Защо ли послушах този застрелян доктор та ми отидоха толкова месеци на вятъра! Аман от некадърници!!!

според мен проблемът е в кистите, не в хапчетата, защото от тях цикълът после става дори по-редовен или въобще си става както е бил преди, а потискането на овулацията е временно и е обратимо  Peace
   
   Масово момичетата се оплакват, че цикълът им се обърква след спиране на противозачатъчните.

# 18
  • Пловдив
  • Мнения: 112
Здравеите на всички!

Писах в раздела "Проблемно забременяване",но реших да го постна и тук.
имам въпрос,на които не мога да си отговоря,а и е още рано да ходя на гинеколог,а ме терзае вътрешно
пих 2 години противозачатъчни таблетки и при последния цикъл реших да ги спра,с цел да имам второ дете.
Та въпроса ми е,чувала съм че когато се спат противозачатъчните,забременяването ставало веднага?
Направих си тест,10 дни след последното сношение,но е отрицателен.
Моля,ако някои знае повече,нека сподели.Благодаряsize=10pt][/size]
п.с.правих секс на 5,6,7 ден от МЦ и позата беше  Embarassedаз отгоре......а съм чувала или чела,не помня че при тази поза не може да се забременее.
Ще се радвам ако ми отговорите

# 19
  • София
  • Мнения: 293
С уговорка, че не съм спец по този въпрос, мисля, че забременяването може да стане и веднага, и малко по-късно. Лекарите май обикновено препоръчват да се изчака цикъл-два, за да се изчисли после правилно термина.

А за теста - тук съм чела, че трябва да минат няколко дни от самото закъснение на М, за да може да бъде положителен - някои момичета дори споделяха, че са чакали седмица-две след закъснението докато видят две чертички

За позата - не вярвам да има значение, то иначе така щяхме да се предпазваме от бременност нали   Wink

# 20
  • Мнения: 2 938
Аз съм пила противозачатъчни заради кисти-напротив от кистите цикъла става нередовен,когато ми закъснееше и отидех на доктор резултата-киста беше налице Sad също когато спреш противозачатъчните шанса да забременееш е доста по-голям.завеси какви са хапчетата,но една моя приятелка от Германия имаше от тях по 1 ден цикъл,болки в гърдите....когато дойде в България на преглед веднага и казаха да ги смени с други.
п.с.правих секс на 5,6,7 ден от МЦ и позата беше  Embarassedаз отгоре......а съм чувала или чела,не помня че при тази поза не може да се забременее.
зависи от много неща....все пак за овулация се счита 13-14ден,но всичко е относително.аз съм имала ов. 23-24ден.това за позата гарантирам че не е вярно.горе главата,аз забременях 1г.след като престанахме да се пазим Rolling Eyes

# 21
  • Пловдив
  • Мнения: 112
 Simple SmileЗдравеите отново!
Благодаря за отговорите Simple Smile.
Да попитам и още нещо:верно ли е,че цикъла ми може да стане нередовен,след като съм спряла хапчетата?По принцип и преди да започна противозачатъчни имах редовен мес.цикъл,на 28-29 дни.Чета тук из форума и се обърквам,явно при всеки е различно...на едни е нормален МЦ,на други не.
Между другото,имам и обърната матка,но гинеколога ми каза,че не е проблем за забременяване,защото вече имам 1 дете.
Извинете за тъпите въпроси,но се терзая вътрешно,понеже имам и един аборт след раждането.
На всички желая всичко наи добро  Heart Eyes

# 22
  • София
  • Мнения: 7 718
Защо си тровиш главицата с излишни мисли, ами не се обичате.

# 23
  • София
  • Мнения: 2 161
първо 10 дни след секс е търде рано за тест.Прави се на поне 15-ти ден след овулацията.И 5-6 дни от МЦ -не мисля,че тогава ти е била овулацията.Ти по кой метод я определи?

# 24
  • München, DE
  • Мнения: 992
да ти кажа сега на мен какво ми казаха
Аз никога не съм ги пила тези противозачатъчни бяхме в германия 5 години и много искахме бебе но не ставаше и гинеколожката там ме посъветва да почна хапчетата за 6 месеца да ги пия. След това ми даваше гаранция , че веднага ще забременея. Но аз отказах не исках да пия такива хапчета . Е прибрахме се в бг и веднага забременях , но това е друга тема. Но исках да ти кажа , че няколко лекара и тук в бг дори ми казаха , че след спирането на хапчета се забременява много бързо

# 25
  • Варна
  • Мнения: 1 234
Досега съм пила няколко пъти по няколко месеца противозачатъчни за лекуване на ПКЯ. Първият път пих Диане-35,около 6 месеца, спрях ги и забременях веднага след спиране. Имах проблемна бременност и завърши трагично. Но това е за друга тема. След 2 години пих Логест 3-4 месеца, и пак като ги спрях забременях веднага, въпреки че не очаквах. Така, че определено след спиране на противозачатъчните вероятността да забременееш е огромна. УСПЕХ!!!  bouquet

# 26
Момичета може ли да ми обясните на какво се дължи следното изказване на доктор( не е  гинеколог, а дом. доктор- жена) :

След спиране на противозачатъчни е възможно да няма 6 месеца цикъл ( #Crazy ) и не е необходимо да се притеснява човек през това време... и след тази половин година ако не е забременял да отиде вече на гинекологичен преглед?


 newsm09

Миличка не знам на каква научна обосновка почива, но аз след Диане 35 нямах 7 месеца цикъл и го предизвикахме с дуфастон... Sad
Обаче това е при прием 1 година!

# 27
  • Cтраната на лалетата...
  • Мнения: 7 914
Момичета,
 благодаря на всичкки отговорили, много сте мили Hug  bouquet !

# 28
  • София
  • Мнения: 8 522
Момичета може ли да ми обясните на какво се дължи следното изказване на доктор( не е  гинеколог, а дом. доктор- жена) :

След спиране на противозачатъчни е възможно да няма 6 месеца цикъл ( #Crazy ) и не е необходимо да се притеснява човек през това време... и след тази половин година ако не е забременял да отиде вече на гинекологичен преглед?


 newsm09

Миличка не знам на каква научна обосновка почива, но аз след Диане 35 нямах 7 месеца цикъл и го предизвикахме с дуфастон... Sad
Обаче това е при прием 1 година!
И аз съм пила Диане една година,заради ПКЯ и си имах нормален и даже супер точен цикъл по време и след това.Между другото след приема не ми изчезнаха кистите,но цикълът ми стана по-нормален ,на около 30 дни/а си идаше когато иска,на 35,40 дни/Това на 19г.От 21г.правихме опити за бебе,забременях на почти 25.

# 29
  • Мнения: 1 766
Ммм, да, и аз пиех Диане и Андрокур, точно за да лекувам ПКЯ, но не помогнаха. В последствие оперативно отстраниха кистите и да чукам на дърво, понякога се появява по някоя и се пука при цикъл, който след операцията стана невероятно точен...сега не е, но това е вече в последствие от други събития, но това е друга тема на разговор.
И по темата...по времето на приемане на противозачатъчните цикъла ми беше редовен, и след като ги спрях също си дойде на време, не съм имала толкова дълга пауза. Преди да започна да ги пия, нямах цикъл по 2-3 месеца, но това заради кистите. Sick

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт