Супермаркети Европа...................

  • 37 814
  • 248
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 46 511
... Харесва ми, предпочитам да се кача на колата и да отида да си напазарувам от там,нищо,че живея до Кауфланд,Била и Европата в Младост 1 от която не пазарувам


Така като те чета, няма нужда, защото работиш там  Mr. Green

# 61
  • Мнения: 1 756
AMI DA VI KAJA OT DOSTA VREME PAZARUVAM V EVROPA MLADOST 4
I SKORO MI(OT 6 MES)PRAVI VPE4ATLENIE,4E MNOGO PO GOLIAMA HIGIENA SE PODURJA I PO DOBRE ZAREDENO I ETIKETITE IM SA VERNI
SIGURNO SE DULJI NA TOVA 4E HIT FANTASTIKO I VE4E KAUFLAND SA BLIZO DO TIAH......SAMO EDNO NE MIHARESVA JEGATA V MAGAZINA,GORKITE SLUJITELI KAK IZDURJAT.I NAI VAJNOTO ZA MOETO DETE IMA RAZNOOBRAZIE OT DETSKI HRANI I PAMPERSI,A ZA NAS S MUJA MI EVTINO MESO I ZELEN4UCI.
[/quote
ХЕХЕХЕХЕХЕ
ще се спукам от смях, това са минутки за реклама, ама май си им служите или бог знае какво но,това не е вярно Peace

# 62
  • Мнения: 119
Въобще не ми харезват тези магазини - качеството на стоките не е добро, освен това не съм забелязала цените да са по-ниски  Close

# 63
  • Мнения: 1 756
Въобще не ми харезват тези магазини - качеството на стоките не е добро, освен това не съм забелязала цените да са по-ниски  Close
Д така е, и аз не съм забелязала, даже напротив Close

# 64
Единственият супер, в който влизам с огромно нежелание е Европата.
Обслужването на всички служители е под всякаква критика и на полувината стоки етикета на стелажа е с една цена а на касата с другаПример от онзи ден:
КУТИЯ С 25 ДИСКА, на стелажа 9.78 а на касата 11.29.Казах им, провериха, ами това била новата цена, а защо стои на стелажа такава никой не знае. А това е доста 4есто явление там #Cussing out

е точно за такива работе говоря, просто се невъзможни!!! #Cussing out


Разликата в цените от щанда до касите в супермаркет "Европа" очевидно е постоянна практика. Наблюдавам този феномен на далаверската титанична мисъл от няколко месеца, който замести маркирането на "грешки" за неналични стоки в кошницата или маркиране на еднакви стоки с различно качество с по-високата цена естествено. Обяснението на персонала за очевидната и документирана ценова разлика в полза за магазина винаги е, че виждате ли - цените се зареждат с електронна система и имало нужда от технологично време (така и не получих справка за размера на това необходимо време) за да се уеднаквят...
Вече съм напълно убедена, че това не е пропуск, а си е умишлен пладнешки обир на клиента в приличен размер като се има предвид стотици -дневен човекопоток, хората - особено с повече покупки трудно могат да забележат разликата, а и дори да я забележат - вероятността от сериозни последствия за собственика са почти нулеви.
Решила съм да сигнализирам официално до Комисията за защита на потребителя с апел за извършване на проверка и санкциониране. Една солидна глоба е най-малкото, което заслужават за измаменото доверие на хората. Мисля, че не само никой не бива да търпи такива кокошкарски фирми и услуги, но и трябва да си търси правата.
Ако има съмишленици - пишете на colomba@abv.bg - може да се оформи колективно потребителско писмо.

# 65
  • Мнения: 11 607
Общо взето се нареждам на опашката на недоволните от Европа. Не са ми симпатични, добре че имам две познати,които работят там,благодарение,на които  получавам внимание.

# 66
  • Мнения: 7 803
аз съм доволна, но в супермаркета в кюстендил  Peace

# 67
  • София
  • Мнения: 958
Аз като ходя на гости на брат ми в Ботевград, винаги пазарувам от Европа и страшно ми харесва магазина. Много съжалявах, че в София около нас няма такъв, но съдейки по коментарите ви, явно не е голяма загуба. Иначе в Б-д магазина е екстра, голям е, широко е, има всичко и е много по-евтино от магазините тук при нас, няма разлика м/у цените на етикетите и реалните и бях възхитена от обслужването. Явно заплатите на персонала за малък град са ОК, но за С-я не са и затова и разликите в обслужването...  newsm78

# 68
  • София
  • Мнения: 1 621
Не ги харесвам, мисля че повечето стоки не са с нужното качество. Stop

# 69
Ами изчетох по-голямата част от мненията за Търговската Верига и като цяло мога да кажа, че не мога да се съглася с тях. Една от причините, е че не може да се дава обективно мнение при положение, че далите мнение са потребители на определен вид асортимент (детски и бебешки стоки), които определено са една от най-слабо заложените артикули в ТВ Европа. Второ това, което посочвате като аргументи за неодобрение на Веригата може да се каже и за останалите -Метро, Билла, Фантастико и т.н. Всяка една от тях има своето място на пазара и своите плюсове и минуси.
Това за касиерките е относително - в един магазин персонала се различава коренно от този в другите. Аз работя в магазин от Веригата в Бургас и имам наблюдения от другите магазини, за това смея да твърдя, че спрямо персонала всеки магазин е различен. И ако в един от тях е имало мудни и вкиснати касиерки, това изобщо не означава, че всички касиерки във веригата са такива.
За цените няма какво да кажа. Всеки занимаващ се и интересуващ се от маркетинговите проучвания на пазара му е известно, че цените на 90 % от асортимента на Европа е с много по-ниски цени от останалите вериги.  Това е неоспорим факт, които няма нужда от коментар. Никой не може да си изкриви душата и да каже, че е обратното.
За цените и етикетите сте прави. Това е единствената критика от тези които прочетох и одобрявам. Защото аз работя като оператор в ТВ Европа в Бургас и едно от задълженията ми е да следя стриктно промяната и движението на цените, както и етикирането на стоките в магазина. Съгласете се обаче, че при движението на цените в днешните условия на пазарна икономика те се менят грубо казано с часове. Получаваме информация от Централен офис за промяна на цените, изготвя се преоценка на понякога повече от 350 позиции, едновременно с това текат две промоции в магазина - месечна и уикенд промоция; разпечатваме етикетите след преоценката, режат се и се разпределят на съответния сектор и започва нареждането им. Нали се сещате, че това отнема не малка част от време, за което по някога е непосилно да стане без клиента да забележи разлика в цена и позиция на етикет. Невъзможно е да стане с магическа пръчка, защото все пак и ние работещите във Веригата сме хора и не можем да реагираме извън границите на човешките възможности. И на последно място искам да обърна внимание на това, че най-важното за мен винаги като клиент е било асортимента които ми се предлага във въпросния магазин - така че да не ми се налага да обикалям в няколко за да си харесам или да намеря определеното нещо. А тук всеки посетил ТВ Европа знае, че тям асортимента е повече от "голям". Идва ли някоя верига от изброените може да се похвали с асортимент от 470 вида колбаси например. Така, че много моля следващите критики за Търговска Верига Европа във този форум да бъдат малко по градивни и по-умерени, защото идеални неща в този свят няма.

# 70
  • Мнения: 1 288
Ей ви една случка от Европа в Самоков- да се чудиш да се смееш ли, да плачеш ли. Отиваме с баба ми да си купи жената захар за компоти. Взима към 10 пакета, аз пазарувам там други неща. Когато стигаме до касата, тя минава да ги маркират и продавачката казва- ама как така 10 пакета. Захарта е на промоция и затова даваме само по 2  Shocked Shocked Shocked Не може да си купите повече от 2 пакета наведнъж. Ако искате, 2 да купи и внучката ви  #Crazy #Crazy #Crazy Аз първо мислех, че се шегува, но не. Искам аз управителя да дойде, не може, но по негова заповед се давали по 2 пакета. Такава смешна история за първи път ми се случва.
Хората в белите страни се опитват да продават колкото може повече, а тук ограничения.  Thinking
 И НАПОСЛЕДЪК МИ ПИСНА ОТ ЗАЧЕСТИЛИТЕ ПОЯВИ НА ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА ОБСЪЖДАНИТЕ ТУК ФИРМИ, КОИТО СЕ ОПИТВАТ ДА НИ УВЕРЯТ В НАШАТА НЕПРАВОТА. АКО БЯХТЕ ТОЛКОВА ДОБРИ, НЯМАШЕ ДА ИМА НЕДОВОЛНИ. НАУЧЕТЕ СЕ ДА ПРИЕМАТЕ КРИТИКИ. ИНАЧЕ ЩЕ СИ ОСТАНЕТЕ ВСЕ ТАКА ПОСРЕДСТВЕНИ.   Naughty

# 71
  • Мнения: 2 242
GD с хубави пожелания ти свършва поста, но да беше сам/а ги спазил/а а  Mr. Green?

ХЕ  hahaha а това, че пишем в мамешки форум и търсим от време на време бебешки стоки, какво общо има с обективността на мнението newsm78. Убедена съм, че дори нередовните клиенти на Европа знаят, че там не се пазаруват такива неща  hahaha Peace, някой да ме опровергае, ако не пазарува само играчки и ританки ми понякога и нормалните за всяко домакинство продукти  Mr. Green?!?

Кое му е относителното на отношението на касиерките, ако има фирмена политика Shocked. От де накъде обслужването в една толкова разпространена верига ще зависи от кефа на дадена продавачка?!? Защо в другите вериги това са инцидентни случки?
Даже недоумявам как това, че хората са различни може да е оправдание за масовото недоволство от обслужването! Или в темата пишат твърде много вкиснати майки търсещи бебешки пюрета

Ясно е че всички вериги си имат недостатъци и предимства, но с един пример ще стана най-ясна. В квартала ни на еднакво разстояние ИМАШЕ Оазис, Била и Фантастико. Пазарувахме всяка седмица в Оазис и чат пат в Била. Преди време Оазиса бе затворен и в същото помещение се НАНЕСЕ Европа – смениха асортимента, марките на продуктите и персонала. Пазарувах няколко пъти и се отказах, вече ходим до Била. А последният път в Европата се изнервих – имаше километрични опашки.... накрая върнах продуктите и си излязох! Много ми е чудно как при същото разположение на касите и определено по-голяма посещаемост се оправяха касиерките на Оазис Whistling?

Колкото до градивните критики – има си професии като HR и PR– тук просто разочарован клиенти си споделят впечатленията, ти като толкова заинтересуван служител, вместо да даваш акъл как да критикуваме – прати темата на шефовете си. Няма да имам нищо против отново да пазарувам в Европа, стига да се променят поне малко Wink.

# 72
  • София
  • Мнения: 3 816
 newsm11

# 73
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 729
Да си кажа и аз че не съм доволна и пак се лъжа да отида от време на време.
В моя квартал се намира много ми е близо, но вечер след работа много се чакаше на опашки, вече може и да са го оправили сега ходя, ранния следобяд, когато извеждам детето на детската площадка съвсем близо до магазина, да й купя сок или кърпички, нещо дребно.
Исках да купя грис веднъж беше паяжинясал, в горния край на пакета както си е затворен се виждаха как висят паяжинките, отказах се, същото се случи и с пакет качамак. Оттогава хич не се спирам и да ги погледна тези стоки.
Като съм майка с дете не значи, че пазарувам само за детето.

# 74
  • Мнения: 1 756
Аз ве4е приклю4их с тях окон4ателно и кракът ми няма да стъпи там пове4е
 Peace

Общи условия

Активация на акаунт