Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 13 авг. 2016, 18:59 ч.

Черен списък на фирми за обзавеждане, майстори-2

  • 40 429
  • 141
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 3 279
Искам да  изразя крайното си разочарование от майстор Кирил - македонец по произход. Наехме да го направи банята, която и без това е достатъчно малка в панелен апартамент. Дойде с още един "майстор" - Даниел, наслагаха гипскартон уж да изравняване. След тях дойде плочкаджията /който работи и с тях/, който се хвана за главата, защото те вместо да изравнят с него са окепазили стените. Да не говорим, че са стеснили всичко с около 10см. Сега плочкаджията се мъчи и ги "благославя" многократно. Днес като се появят ще си разчистя сметките за предварителната им работа и не искам да ги виждам. Да не говоря колко материал отиде да им оправя нещата.

# 31
  • Варна
  • Мнения: 2 681
Издирвам "майстор" Иван на мотори от гр. Добрич със GSM No 0892 954 726.
 От понеделник 17 октомври 2016г И полицията ще го дири.
Присвоил е регистрационният номер, сменил е двигателят на МПС-то.
Не си вдига телефона. Документите (малък, голям талон ги е "обсебил")
Предполагам, че ги е продал като "регистрация",
но тази "регистрация" може да бъде в ПТП!  ooooh!
(иди доказвай, че нямаш сестра)
Нямах време сама да сменя втулките на амортисьорите на мотопеда.
 Доверих се чрез трети лица.


 

# 32
  • Мнения: 2
На 26 юни си поръчахме трапезна маса от НИКРОМ ЕООД от магазина им в Ринг мол на партерен етаж. Срокът за изпълнение ни се стри доста дълъг - в договора описаха месец и половина, но имахме още работа по приключване на ремонта и беше приемливо. Оставихме капаро 400 лева и зачахаме средата на август. Наближи очакваният срок, но така и никой от въпросната фирма не се обади. И започнахме ние да звъним. Отначало обявиха закъснение с 2 седмици, а когато наближи началото на септември се оказа, че се счупила машината. Същата машина се чупи и съм средата на септември. Вече започвахме да губим търпение и да звъним по-често и тогава спряха да ни връщат и обажданията. Три пъти посетихме магазина лично, но след поредните лъжи и извинения така и не получихме нищо. В средата на октомври, след почти 4 месеца губене на време, чашата преля и отидохме да си вземем капарото. С това поне проблеми нямаше. Но е безмислено да си губите времето да посещавате този магазин, явно фирмата е направила само мостри, с които да подлъгва клиенти, но производство няма. Да се чуди човек какво изобщо правят в мола.

# 33
  • София
  • Мнения: 452
Днес неприятно ме изненада Румен Атанасов, собственик на Паркетко (parketko.com) - за циклене и лакиране на паркет, телефона му го има и в сайта 0886 834 842.
Препоръчан ми беше от колежка.
Три пъти ме уверява, че до 10.30 ч ще дойде. Уговорката ни беше между 10-10.30 ч да му запазя паркомясто пред нас, за да свали тежките машини. Виснах на дъжда и пазих място от 9.50 ч, та до 10.50 часа. Реших да звънна и да питам къде е. Тросна ми се не го ли виждам, че пристига. Че аз откъде да знам каква му е колата, за да го виждам!? След 30 секунди колата му спря при мен.
Отправих му забележка с нормален тон, че е можело да ме предупреди, че закъснява. Той навъсено ми отговори, че не му харесвал тона ми и че никой не го питал ял ли е, спал ли е. (Чунким мен някой ме пита!) Следващите му думи бяха: "Отказвам се. Търси си друг да ти прави паркета". И се качи в колата си.
Постави ме в затруднено положение, въпреки че знаеше, че на 26 октомври пристигат мебели, които да се монтират в същата стая.

Та този господин в сайта на собствената си фирмата си е написал "Коректност - Винаги изпълняваме поетите от нас обекти...", "Гаранция - Гарантираме за професионалното отношение...". А във фейсбука любимият цитат му е: "Ако имаш желание намираш начин, ако нямаш желание намираш причини."

Е, оставям на вас да прецените коректността, гаранцията и професионалното му отношение. Лично аз няма да го препоръчвам на никого.
Впрочем тази фирма продава и бои, извършва бояджийски и шпакловъчни услуги.

P.S. Този пост пиша, след като изчаках 1 час - да видя дали въпросният господин няма да прецени да се върне да свърши поетия ангажимент, но уви!

# 34
  • Мнения: 1 597
iv6 , добре, че госъобщаваш да не го наемаме. Не се безпокой има доста паркетаджии. Успех! И не се нерви заради скапани и нелоялни майстори, които очевидно не нзаят къде с-рат гладните.

# 35
  • София
  • Мнения: 452
mumbas, благодаря за успокоението. Да, уговорих се с Боян, за когото има ласкави думи в Белия списък. Човекът откликна и във вторник ще дойде. Надявам се да се присъединя към хубавите отзиви за него.  newsm17

За цитирания по-горе от мен господин - може наистина да е много добър в цикленето и лакирането на паркети, не зная, но поведението му е в рязко противоречие с афишираното в сайта на фирмата му и профила му във ФБ. Впрочем там се е определил като "ПИЧ"... ooooh!

# 36
  • Бу-у-урга-а-ас
  • Мнения: 2 598
Обещах си да споделя негативния опит, който имаме с фирма Дорман, представителството им в Бургас.
http://doormann.bg/%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BC%D … %D0%B0%D1%81.html
След дълго търсене на интериорни врати, според тънкия ни бюджет, се спряхме на тях. хубав, приветлив магазин с добър консултант продавач. Всичко е на шест. Разпитваме за монтажа, те ни уверяват, че ако решим да ползваме тяхната фирма, има срок до 10 дни след заявяване на монатж и само им плащаме на място по 30 или 40 лева на врата (не помня вече). Доплащаме си сумата и зачакваме монтажа, като през това време цялата ремонтна дейност е спряла, защото не може да се довърши коридора, преди да се монтира външната врата. Десетте дни минаха и нямаше никаква идея кога ще се случи монтажа, след като в магазина категорично отказват да дадат телефон на фирмата за монтаж, а всъщност се оказва, че тя е абсолютно независима от тях и с нищо не се компрометира договорът с магазина, в който иначе е написано, че гаранции не се поемат при некачествен монтаж. Тъй като вратите ни не са със стандартни размери, бяхме платили да дойдат лично от фирмата да си свалят размери. Не знам какво са мерили, но размерите на две от касите бяха сбъркани, плюс размера на едната врата. След близо месец разправии, все пак се появи монтажник в съботен ден в 13:30 на обяд. Абсурден час за работа и ние го върахме. Следобед сам с помощ от съпруга ми успя да монтира врата и половина, които след това мъжът ми демонтира и постави наново, защото бяха криви. Обратна връзка от фирмата за монтаж получихме чак седмица по-късно, колкото да ги уведомя, че отказваме услугите им.
Считам, че от магазина ни подведоха с информацията за монтажа. Ако знаехме, че монтажниците не са на тяхно подчинение, нямаше да купим врати от тях. Пазете се!

# 37
  • софия
  • Мнения: 6 520
Фирмата за монтаж/монтажникът на врати да не е служител на фирмата, изработваща вратите е обичайна практика в Бг. Има 1-2 фирми, които правят изключение. Според нашата дизайнерка в България има само 1 фирма, с която няма проблем с интериорните врати. Всички останали са майка плаче.

# 38
  • Мнения: 1 597
zvanche,  и коя е тази фирма?

# 39
  • софия
  • Мнения: 6 520
Карабулев, офиса на Оборище. Горко съжалявам, че не отидох при тях, а избрах Хармония. Разликата в цената я платихме с нерви, време и компромисно качество.

# 40
  • Мнения: 1 597
Да-а за тях зная от личен опит. Собственикът на офиса е страхотен. Той сам си взима размерите и после монтира вратите. Наистина е най-добрият.

# 41
  • софия
  • Мнения: 6 520
Тва е. Когато се ядосвах за нашите врати тя ми каза: "Не се ядосвай! Всички са такива. В Бг няма една добра фирма за интериорни врати, с изключение на Карабулев, но там и цената е по-висока." Е, явно има защо. Прави обекти не само в София и има наблюдения.

# 42
  • Бу-у-урга-а-ас
  • Мнения: 2 598
В Бургас имаше още една фирма със собствен цех, в който си правят и оразмеряват, на Гладстон им е офиса. Познавам изключително доволни клиенти от монтажа и всичко, но ние не харесахме фурнирите на по-евтините врати,а дървените МдФ бяха на много приемливи цени, но доста ретро като модели.

# 43
  • Боса по асфалта вървя си ...
  • Мнения: 9 571
Влючвам се и аз с отрицателно мнение за Вик майстора Румен Янков (rumen_iankov)

Заставам зад разказите на потребителките Spate и rosss, които са писали мнения тук и/или в темата за баните. Оказва се, че едновременно е правил моята баня и тази на Spate. А кой знае и колко още маймуни е имало на клона. Каза ми 10 дни срок за банята....да, даaa.....6 седмици!!! При нея е правил банята 2 месеца. След разговор със Spate установихме, че ни е лъгал за едни и същи неща, че е постъпвал по един и същи начин, дори мрънканиците му са били едни и същи и даването на тъпи идеи с цел да си спести работа.

Иначе Румен Янков създава впечатление на много интелигентен и готин пичага. Помага на всички и е винаги насреща. Направо майстор мечта. Викала съм го за някои дребни неща – свързване на пералня, смяна на фасунка, 2 пъти сваляне на радиатори с изпразване на инсталацията, монтаж на ново ел.табло с бушони. И останах доволна. За това, когато започнах ремонта на апартамента, в който ще живея под наем – много исках именно той да ми прави банята. Защото му имах пълно доверие. Да поясня, че апартаментът е на моя приятелка, а аз поех отговорността да се занимавам с ремонтите и майсторите и след това да се нанеса под наем. А Румен си мислеше, че го лъжа през цялото време и апартаментa съм го купила аз, но по неясни причини крия това от него. Разбира се, сега аз ще си нося психическите и финансовите последствия от грешния си избор на майстор. Доброто впечатление от Румен свършва в момента, в който гепи голям обект и вече ви е вързал достатъчно и е разбил банята. След това започват протакването и мотаенето. На живо си показа истинския характер – манипулатор, мрънкало, лъжец, мързел, подиграва се с клиентите по един много тънък начин, вечно се оплаква от предишните клиенти, от вас, от кой ли не, всеки му спъвал работата. Оказва се, че явно има заучени приказки и трикове, които прилага на всеки клиент. А после в интернет се прави на бял, добър и на жертва на злите си и стиснати клиенти.

Целият разказ с премеждията ми слагам в скрит текст, тъй като материалът е голям. Ако наистина сте заинтересовани от случаите с този майстор - то моля прочетете, за да имате и моята гледна точка когато дойде Румен и започне да се прави на невинен и да ме напада като бивш клиент:
Скрит текст:
С Румен Янков се разбрахме ремонтът да започне на 1 август, като се уточнихме поне 1 месец преди това и той потвърди. Беше направил и оглед няколко пъти. Спрямо тази дата аз наместих лятната си почивка, т.е. я направих в края на юли, за да бъда на линия от началото на август. После в последния момент той промени началната дата на „средатата на август“. Накрая дойде по-рано на 9ти август. Ще изпреваря опита на Румен да ме оплюе, че нищо не съм била купила и ще си призная, че е това до някъде е така. Лепилото за плочки, гипсокартонът и газобетонът го чакаха. Плочките бяха купени преди 1-2 години. Санитарният фаянс и аксесоари не ги бях купила за стартирането на ремонта, но това условие не ми беше казано предварително. Останалите неща като тръби и по-специфични неща каза, че той ще ги купува. Разбира се не съм проста и знаех, че повечето неща не са му нужни първите дни, защото ще се занимава само с къртене. След това всичко нужно му бе доставяно в срок, даже и по-рано. А той прояви една гадна черта - да се гаври с клиента като за всичко ревеше и мрънкаше – „ти защо не си го купила“, „кога ще купиш еди какво си“, „ама ти нямаш проект на банята“, „добре, че не дойдох на 1ви август“. Имало е случаи по нощите до 4ч да мисля кое как да е, какво да купя, за да не го бавя и да има готово решение на следващия ден. А пост фактум се е оказвало, че това реално му трябва чак след 5 до 10 дни. Например за луничките на окачения таван. Дай схема, та дай схема, купи ли трансформаторче, а лунички, а крушки и т.н. Давам му схема на разположението след като съм изчела един куп теми за осветление и разположение, въртяла съм над 10 схеми в главата си и чувам „ааа, ми то едната луничка идва върху металната шина“. Ами ти сливи ли имаш в устата, че да не ми кажеш на какви отстояния е рамката? Накрая проби отворите за луничките чак след 5-6 дни. Значи поредното нещо, което не му е трябвало спешно, но си е правиш ташак с мен, за да ме юрка. Да спомена и че по оригиналния таван имаше адски мухъл. Месец преди стартирането на ремонта го питах изрично дали да викна фирма да пръска. Отговорът беше, че не е нужно и че таванът се мие. После обаче се оказа, че хитрецът е сложил окачения таван без да махне мухъла и отказа да свали гипскартона и да поправи грешката, защото цитирам „това е един цял ден работа“. Предложих дори да му платя допълнително въпреки, че е грешката е негова, но ми отказа. Накрая му казах поне да пробва да пръсне със Саво през отворите за луничките и дано поне нещо хване. Дали е пръскал – вече се съмнявам. По-скоро е напръскал банята, колкото да мирише, за да има оправдание да не идва у нас 1 ден и да ходи да бачка другаде.

Предварително го бях питала колко и какви материали да му докараме преди да дойде. Той се правеше, че не вярва, че сме ги доставили и едва ли не се оправда с това, че няма защо да идва да започва банята, щом не сме готови. Като го повтаряше нон стоп. А истината е, че е работил по друг обект и се е чудил как да отложи моята баня като си измисля всевъзможни причини. Дори му пратих снимки на стоварени материали, за да се увери, че не съм куха лейка, която не знае с какво се захваща. Обидно, нали?! Тук във форума Румен дава акъли, как на разфасовките на Ceresit CM11 пишело едно, а на практика отивало петорно повече количество. Интересно, че щом му е известен този факт от много време – защо ме накара да купя толкова малко количесто от материала и се налагаше всеки ден да мрънка, че не достигало. Разбира се, аз му давах пари той да купува, тъй като обяснимо жена 55 кг не може да влачи разфасовки от по 25 кг. и няма как да ангажирам на всеки 1-2 дни някой мъж да търчи и да влачи по 1-2 чувала. Заплатих му допълнително за това, че той е ходил да купува това- онова. Значи един път ме лъже колко торби Церезит ще му трябват за ремонта, второ – като вижда с какво темпо се изразходва материала не купува накуп повече торби, а всеки ден разиграва цирка, че материалът е свършил. Дори мои приятели ме запитаха дали Румен не продава някъде лепилото за плочки и че не е възможно толкова Церезит да е заминал за баня 1.40м на 2м.

Румен 6 седмици не спря да мрънка като стара свекърва. Освен това се наслушах на оплюване на предишни клиенти. Да не се изненадате, ако утре чуете за една бг мама, дето нищо не си била купила и не знаела какво иска. После други пък ще чуят за вас и така по веригата. Позволи си пред мен да дрънка за потребителките  Spate и rosss. В началото му вярвах, че е имал ненормални клиенти. И с това оправдавах желанието му в края на всяка седмица да получава сума, т.е. което си е изработил. Това не беше изговорено предварително, но аз чинно му плащах. Сега се замислям, че проблемът не е бил в клиентите, а Румен си е опичал работата и ако на някой му писне и го изгони заради некачествена работа и протакване – той да си е вързал гащите, че си е получил изработеното, да си събере багажчето и да се метне на следващата будала.

Да продължим за плочките. Те бяха купени преди 1-2 годинi от моята приятелка и се оказа, че няма да стигнат. Което до някъде е истина, донякъде не. Аз намерих няколко места където се продава въпросната колекция и по сметки на Румен купих необходимите количества. Накрая се оказа, че от новозакупените 5 кашона със стенни плочки – остана 1 кашон и половина (над 2,5м2), а от 9 фриза – и 9те останаха. Простете, но на баня с размери 1.40 х 2.00 м. това е недопустима грешка. За плочките на пода започна да ми предлага да не ги редил по диагонал, че нямало да стигнат и че ставало по-бавно. Искаше да ги реди направо. Аз не се съгласих, защото ще е супер грозно да се разминават фугите на стените и на пода и тръгнах да издирвам под дърво и камък от къде може по най-бързия начин да ми доставят 1-2-3-4 колкото трябват подови плочки и то експресно, защото си въобразявах, че бяната ще бъде свършена в уговорените срокове. Излиза, че за всичко съм вкарвала нерви, треперила съм за срокове, плащала съм за експресни услуги, а не се е налагало, защото въпросните неща, въобще не са били спешни. А Румен просто с кеф ме е лъгал и се е гаврил с мен. Да поясня, че плочки за пода не купувах, защото не само, че стигнаха, но и остана 1 кашон и половина от общо 3 кашона!!! Нали схващате как ми е обяснявал, че няма да ми достигнат 1-2 плочки, а накрая остават над 20 бр. Е, ако не можеш да сметнеш колко плочки ще ти трябват за под с площ 2,8 м2, то какъв майстор си?! Което ми говори, че Румен се е опитвал да ме излъже, за да ме накара да се откажа от реденето на пода по диагонал, за да мине по-леко. Същите предложения е давал и на потребителката Spate и в крайна сметка й е редил плочките по права линия. Освен това страаашно бавно редеше плочките на стените...идваше и редеше по максимум 10 на ден и после си тръгваше.

За всички забавяния обвиняваше мен, майсторът, който трябваше да монтира вратата на банята и е негов човек, другият майстор, който 3-4 дни работи в една от стаите, че видиш ли му надувал главата. 5 седмици целият свят беше виновен, само не и Румен. Всяка събота Румен не идваше у нас, защото разнасял вестници Кауфланд. Аз не му правих проблем за това, въпреки, че не е сериозно да работиш бани за 1000лв, помежду другото да изкарваш пари от дребни ремонти, да разправяш, че хич не си беден и колко апартамента имаш и даваш под наем.... и накрая да си з@ебеш обекта за едни 30лв от разнасянето на вестници. Понякога и в неделя не идваше.

И така стигаме до началото на септември, преди почивните за 6ти септември, когато Румен ми казва, че е почти готов и предстои тези дни да монтира аксесоарите. Спрямо това твърдение аз отмених плановете си за пътуване през 4те почивни дни и останах в София да го чакам най-сетне да приключим банята. И той го знаеше, а накрая отишъл на море без да ми каже и едва ли заминаването му е било непланирано и моментно решение. Защо му беше да се изгаври с мен, да ми пре*бе почивката и да ме излъже?! Защото това е той Румен Янков – вечното мрънкало и вечно онеправдания. По същият начин е излъгал и потребителката Spate да го чака по празниците, а накрая й писам sms, че е на море. Най-сетне свърши банята на 16ти септември. Таванът – кофти шпаклован, фугите...тотал щета някъде едри, някъде с дупки, някъде се вижда леко ръждиво. Обяснение – фугите са по стандарт 2мм, а дупките били щото имало пясък като нанасял фугина. Ами мама му стара аз какво съм виновна, че е допуснал да има пясък?! А фугите просто са забърсани кофти отгоре, в следствие на което някъде са вдълбнати и са наистина 2мм, а някъде са на нивото на плочката и са 4-5мм. На тръгване просто ми каза, че вентилаторът ми нещо не можел да се включи от ключа и бил дефектен. И толкова. Аз на момента настоях да го демонтира, за да предявя рекламация към производителя. Иначе щеше да си го остави така, защото явно не го намира за проблем, че един вентилатор не работи и той напуска обекта и оставя нещо развалено. Като чета разказа на Spate се потрисвам, че явно и при мен може да е сгафил с ел.кабелите и може да се наложи с някой електричар да правим чудеса от храброст, за да заработи вентилатора, защото без него онзи мухъл, който Румен запечата под окачения таван – ще прорастне в новата бяна. Дано не се налага да къртим плочки.

Освен това да добавя, че когато се е налагало да му искам съвети или да дава идеи – Румен все се е дърпал. Явно го е шубе да не търсиш после отговорност от него, ако се издъни. Отказа и да говори по телефона с майстора, който щеше да ми изработи ревизионна вратичка по проект, за да изговорят техническите параметри. Пост фактум се оказа, че въпросният дизайн изобщо не е подходяш за моя случай на отвор под душа. И се оказах с една вече изградена дупка с нестандартни размери, с налепени плочки и никакво решение как да я затворя. Все пак успях да намеря друг човек, който изработва по-добри вратички и си платих отново ненужно екпресна изработка, за да получа вратичката след 5 дни. И отново се наслушах на мрънкане „Поръча ли вратичката“, „Дойде ли вратичката“. Вратичката беше монтирана чак 2 седмици след като пристигна. Същото беше и с аксесоарите (рафт, закачалки) – „„поръча ли, дойдоха ли?“, а тепърва почваше да лепи плочиките. Иначе зор и олелия до небесата вдигаше. И това, ако не е жива гавра?!

На финала му платих договорената сума + 40лв допълнително за влаченето и купуването на материали, а той дори не ми каза „довиждане“. Бях го помолила още от началото на ремомнта срещу още допълнително заплащане да ми вгради 5 ключа и един контакт в другите помещения. Първоначално каза „добре“, после – „по-нататъка“, накрая нищо не направи, като постоянно се оправдаваше, че нямал време. Дааа, 6 седмици нямал време и за това идваше в апартамента за по 2-3 часа. И през всички тези протяжни и досадни дни – а днес да свърши, а утре....чух много пъти приказката „ти за къде бързаш, до Коледа едва ли ще се нанесеш“. Всички срокове за цялостния ремонт на апартамента се прецакаха. Какво повече да коментирам?!

Последна редакция: пт, 28 окт 2016, 21:28 от Джулая

# 44
  • софия
  • Мнения: 6 520
След този разказ вече започвам да вярвам, че въпросният е за този списък. Ужас!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт