Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 ноем. 2016, 13:02 ч.

eMAG

  • 63 494
  • 522
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 873
И аз имам 3 поръчки от емаг (от черния петък и от уикенда след него), едната поръчка пристигна, другата я очаквам утре, а третата стои още на статус "регистрирана"...писах им да видим дали ще отговорят. Поръчвала съм и друг път (техника основно) и съм доволна Simple Smile

# 31
  • Ако ви трябвам, да знаете, че съм на същото място, където бях и когато не ви трябвах.....
  • Мнения: 8 551
Моята машина е същата.Купена от намаления и си работи без никакви проблеми вече година и половина  Peace

# 32
  • Мнения: 8
Хей, KaPaMeJl,

благодаря за отговора. Имам опит с кафе машините и знам всичко за едрината на кафето и дозите. Мога да те уверя че проблема не е в мен. Кафето, което използвах беше едро смляно и течеше свободно през цедката в чашата. Някъде вътре в машината има сериозен теч и това не е свързано с ръкохватката.

За тези, които нямате проблеми - поздравления. Като модел тази машина е супер и кафето, което прави когато е ОК е страхотно. Аз споделям моят опит.

Поздрави.

# 33
  • Мнения: 4 302
Аз си бях харесала един телефон, но в деня на Черния петък отстъпката беше нищожна и този път нищо не съм купила.

# 34
  • Мнения: 1 870
Аз съм страшно доволна от сешоара, но днес Спиди ме вбесиха тотално и като за капак напразно ме разкараха с бебе на ръце до офиса им и пак не можах да взема играчката.  #2gunfire Сешоарът беше пратен по Еконт и нямах никакви проблеми. За съжаление чакам и още една пратка.

# 35
  • София
  • Мнения: 12 771
Аз съм страшно доволна от сешоара, но днес Спиди ме вбесиха тотално и като за капак напразно ме разкараха с бебе на ръце до офиса им и пак не можах да взема играчката.  #2gunfire Сешоарът беше пратен по Еконт и нямах никакви проблеми. За съжаление чакам и още една пратка.

Почти същите проблеми имах днес само че с Еконт, но им казах да си оправят бакиите и с бебето няма да обикалям в тия студове до офиса им понеже не могат да си оправят пратките. Naughty

# 36
  • София
  • Мнения: 5 853
От Емаг съм купувала само кучешка храна, няколко книги и пъзели. Книгите и пъзелите бяха от партньори на Емаг. Не съм имала проблеми.
Техника от там - не. Заради това се спрях и да си взема телефон от там точно този ЧП. Иначе беше намален с едно 100-200лв от нормалната цена (а не от обявената завишена в сайта).

# 37
  • Варна
  • Мнения: 1 669
Много неща пазарувам от Емаг- дребни уреди като блендери, ютии,най-едрия ми е прахосмукачка, Лего за децата. Сега ми трябва пералня и до дни трябва да я купя. Гаранционен сервиз съм ползвала за една ютия- много съм доволна. Куриер я взе от вкъщи и след това мия върнаха като нова. От вас разбирам, че не така стои въпроса с едрите уреди. Клиентът сам трябва го носи до сервиз, така ли? Ютията ми я пращаха в Румъния. Ако поръчам пералня и нея ли трябва аз да превозвам за своя сметка до там?  Тъпото е, че не можеш да се свържеш с оператор по телефона да си зададеш въпросите, защото опциите им са само за настоящи поръчки или рекламации.  newsm78

# 38
  • Мнения: 148
Много неща пазарувам от Емаг- дребни уреди като блендери, ютии,най-едрия ми е прахосмукачка, Лего за децата. Сега ми трябва пералня и до дни трябва да я купя. Гаранционен сервиз съм ползвала за една ютия- много съм доволна. Куриер я взе от вкъщи и след това мия върнаха като нова. От вас разбирам, че не така стои въпроса с едрите уреди. Клиентът сам трябва го носи до сервиз, така ли? Ютията ми я пращаха в Румъния. Ако поръчам пералня и нея ли трябва аз да превозвам за своя сметка до там?  Тъпото е, че не можеш да се свържеш с оператор по телефона да си зададеш въпросите, защото опциите им са само за настоящи поръчки или рекламации.  newsm78
Прочети си гаранцията на уреда които смяташ да купиш

# 39
  • Варна
  • Мнения: 1 669
Къде да намеря условията на гаранцията преди закупуване? В описанието пише само "24 месеца"  гаранция.

# 40
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Имам мейл  Grinning Предлагат го само с 1 батерия... Така било и на снимката
Именно, липсват част от аксесоарите, от там и цената е по-ниска и хората си мислят, че са купили нещо на сметка, а всъщност ако си доокомплектоват уреда ще се окаже, че са платили повече отколкото, ако го бяха купили от друго място.
Бях го забелязала при някои други апарати. Явно практиката им продължава.
Преди малко прочетох в друга тема и за абсолютно заблуждаващо описание на продукт, предлагащо функция, която по принцип липсва при конкретния модел.

 Laughing Grinning Ех Емаг, Ефак ........... Традиции..........

Какъв сервиз търсите от тези аз незам. Всичко е късмет с тези Е.......

По едно време чух че ползвали Пан сервиз, който беше оторизираният на Самсунг. И с него съм брал ядове. Но поне е реален сервиз.

В крайна сметка кои са им сервизите на тия Е-та ?   Коя техника къде се сервизира и сервизира ли се изобщо или сменят само ако преценят ???

Щото и Лидл от които съм си купил доста евтини инструменти имат сервизи уж, но примерно Бушона който поддържа Винтовертите може да продаде само резервни батерии. Ремонти не правят. И така Лидл сменя или връща пари.

Последна редакция: чт, 01 дек 2016, 11:50 от kossis

# 41
  • Мнения: 1 189
Кухненският робот пристигна. Прегледах по книжките и всички части са налични. Работи  Peace  Simple Smile

# 42
  • Добрич
  • Мнения: 667
Аз поръчах артикул, но реших да се възползвам и да го върна в 30 дневния срок, върнах го на следващия ден, като избрах да ми върнат парите 200лв под формата на ваучер, надявайки се че ще стане по-бързо от колкото по банков път. Да ама не, отне 1 месец да ми направят ваучер, въпреки 2 седмичния срок спрямо условията. Както и да е, поръчах нови артикули за стойността на ваучера, поръчката се раздели на 4 доставчика. Получих потвърждение, че нищо повечене дължа, ваучера покрива всичко, да ама не, трябваше да платя двете доставки. После ги чаках още 3 седмици да ми направят нов ваучер  ooooh!  По време на черния петък разчистих всички ваучери и се надявам да получа поръчките без проблем.
Много им е тромава системата, да не се налага да ти оправят я рекламация, я друго...

# 43
  • Sofia
  • Мнения: 9 040
Това с разбиването на поръчките на части е другата измама. Не стига, че е супер неудобно, не стига, че го разбираш чак след като поръчаш, ами имат безплатна доставка над незнам си колко лева. Поръчах за сума доста над нужната за безплатна доставка, но понеже доставките се разбиват и се брои всяка отделно платих сума ти пари за доставки.  ooooh!

# 44
  • София
  • Мнения: 5 853
Това с разбиването на поръчките на части е другата измама. Не стига, че е супер неудобно, не стига, че го разбираш чак след като поръчаш, ами имат безплатна доставка над незнам си колко лева. Поръчах за сума доста над нужната за безплатна доставка, но понеже доставките се разбиват и се брои всяка отделно платих сума ти пари за доставки.  ooooh!
В твоя случай явно нещата са били от различни партньори на емаг, иначе няма доставка. Поръчвала съм така книги + кучешка храна, и двете доставки бяха безплатни, но отделни, въпреки че поръчката беше една.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт