Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 ноем. 2016, 13:02 ч.

eMAG

  • 69 371
  • 559
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 1 747
Сега от Емаг ми зв трябвало да заплатя транспортните разходи до Романия нищо че продукта е във гаранция,и след ремонт фирмата щяла да го върне за тяхна сметка.При мое питане как ще ми върнат парите за куриер посока Романия служитела в Емаг ми каза по банков път но не е сигурно да не кажат в 2 посоки вие да платите транспорта .Просто да не ви забъркат в каша няколко месеца.Много съжелявам господине за неудобството но това е разбирам ви извинявайте.С 1 дума  помпата я ползвах 1 път 2 часа и 173 лв айде хвръкнаха.Супер поръчка супер фирми знаете как е господине
Ти попълни „Формуляр поправка на продукт“ и след това ти звъннаха?

# 541
  • Varna
  • Мнения: 14 713
Здравейте.
Поръчах си на 3ти телевизот от Емаг с подарък стойка за стена. Днес имам СМС че има  доставка - стойката и дължа 25лв, а самия телевизор дори не е изпратен. В проследяването ми си стои регистрирана поръчка.
Аз само стойка не искам, ако не ми доставят телевизора. Че и трябва да я платя (а се води подарък)
Има ли други такива случки, как да процедирам. Благодаря.

# 542
  • Мнения: 1 747
Здравейте.
Поръчах си на 3ти телевизот от Емаг с подарък стойка за стена. Днес имам СМС че има  доставка - стойката и дължа 25лв, а самия телевизор дори не е изпратен. В проследяването ми си стои регистрирана поръчка.
Аз само стойка не искам, ако не ми доставят телевизора. Че и трябва да я платя (а се води подарък)
Има ли други такива случки, как да процедирам. Благодаря.
Пиши им за начало.

# 543
  • някъде там
  • Мнения: 1 406
Преди 2 месеца по същия начин поръчах. Първо дойде телевизора и платих по-малко от колкото трябваше. После дойде стойката, на следващия ден и з нея също платих, общата сума обаче е тази, която трябваше. Според мен е така, защото стойката е от партньор на Емаг.

# 544
  • Varna
  • Мнения: 14 713
Здравейте.
Поръчах си на 3ти телевизот от Емаг с подарък стойка за стена. Днес имам СМС че има  доставка - стойката и дължа 25лв, а самия телевизор дори не е изпратен. В проследяването ми си стои регистрирана поръчка.
Аз само стойка не искам, ако не ми доставят телевизора. Че и трябва да я платя (а се води подарък)
Има ли други такива случки, как да процедирам. Благодаря.
Пиши им за начало.
Благодаря, писах но докато получа отговор стойката ще е тук.
Обадих се на куриера да отложим доставката на стойка. Не беше много щастлив.

# 545
  • Мнения: 2
Сега от Емаг ми зв трябвало да заплатя транспортните разходи до Романия нищо че продукта е във гаранция,и след ремонт фирмата щяла да го върне за тяхна сметка.При мое питане как ще ми върнат парите за куриер посока Романия служитела в Емаг ми каза по банков път но не е сигурно да не кажат в 2 посоки вие да платите транспорта .Просто да не ви забъркат в каша няколко месеца.Много съжелявам господине за неудобството но това е разбирам ви извинявайте.С 1 дума  помпата я ползвах 1 път 2 часа и 173 лв айде хвръкнаха.Супер поръчка супер фирми знаете как е господине
Ти попълни „Формуляр поправка на продукт“ и след това ти звъннаха?
зв след много разправии
това са  некоректна фирма който с   лъжи  печелят пари това мога да кажа за емаг

# 546
  • Мнения: 60
Привет! Знаете ли дали мога да откажа поправка на продукт? И евентуално как би се отразило това? Имам четка за лице, която спираше след няколко секунди работа и днес заявих поправка. По принцип батерията й беше заредена , но сега реших да я сложа на зарядно отново за всеки случай и реших да я тествам пак след зареждането..... И какво да кажа не знам.... работи си нормално....просто се чудя има ли проблем, няма ли....може пък да не съм я заредила добре предния път. Май ще се вкарам в приключения. Заявила съм като дата утре (09.01) да се поеме от куриер и нямам и много време да я тествам. Моля, ако някой  е имал подобен случай да ме посъветва

# 547
  • Мнения: 1 747
Привет! Знаете ли дали мога да откажа поправка на продукт? И евентуално как би се отразило това? Имам четка за лице, която спираше след няколко секунди работа и днес заявих поправка. По принцип батерията й беше заредена , но сега реших да я сложа на зарядно отново за всеки случай и реших да я тествам пак след зареждането..... И какво да кажа не знам.... работи си нормално....просто се чудя има ли проблем, няма ли....може пък да не съм я заредила добре предния път. Май ще се вкарам в приключения. Заявила съм като дата утре (09.01) да се поеме от куриер и нямам и много време да я тествам. Моля, ако някой  е имал подобен случай да ме посъветва
Спокойно. За теб няма последствия, а за тях е още по-добре, че няма да се занимават с ремонт. Не я предавай на куриер, ако работи, защото ще ти я върнат и няма да има смисъл. Най-добре я задръж, докато не си сигурна, че е дефектна.

# 548
  • София
  • Мнения: 70
Здравейте, като цяло сме доволни от Емаг, но винаги хубаво трябва да се гледа какво се поръчва и да се сравняват цени. Ако купуваме техника - нещо по-скъпо, го следим в продължение на месец, два и когато цената му падне - доста често имат практика за ден или два да намалят драстично цена и тогава купуваме. Наскоро взехме едно бюро и към него имаше промоция да се вземве и кошче за боклук - такова за хартия. И за съжаление дойде в окаяно състояние, но след като го измих блесна. Явно и такива неща се случват, дано за в бъдеще бъдат по-внимателни.

# 549
  • Мнения: 24
Привет! Знаете ли дали мога да откажа поправка на продукт? И евентуално как би се отразило това? Имам четка за лице, която спираше след няколко секунди работа и днес заявих поправка. По принцип батерията й беше заредена , но сега реших да я сложа на зарядно отново за всеки случай и реших да я тествам пак след зареждането..... И какво да кажа не знам.... работи си нормално....просто се чудя има ли проблем, няма ли....може пък да не съм я заредила добре предния път. Май ще се вкарам в приключения. Заявила съм като дата утре (09.01) да се поеме от куриер и нямам и много време да я тествам. Моля, ако някой  е имал подобен случай да ме посъветва

Моята четка има таймер,който спира на 20 секунди,за да се смени зоната на почистване.Може и тази да е такава и да няма проблем.

# 550
  • Мнения: 60


Моята четка има таймер,който спира на 20 секунди,за да се смени зоната на почистване.Може и тази да е такава и да няма проблем.

FC1000 на Ремингтън е. Вероятно е същата. Да, спира за подсещане след 20 сек за смяна на зоната, но моята се изключваше изцяло след 5 сек от пускането й и не става и дума за смяна. Сега ще я тествам дали е било от зареждането. Днес сутринта  им писах да откажа поправката. Обадиха ми се така или иначе от Емаг, стана ясно че трябва да се обърна към техния партньор. Но първо ще тествам дали пак така ще се държи. Благодаря за отзивите!

# 551
  • Мнения: 210
Преведоха ми парите за върнатия продукт на 4 ден след получаването му при тях. Пари за куриер не са ми взели и са ми възстановили цялата сума. Супер.Grinning

# 552
  • Мнения: 232
Преведоха ми парите за върнатия продукт на 4 ден след получаването му при тях. Пари за куриер не са ми взели и са ми възстановили цялата сума. Супер.Grinning

блазе ти, на мен още нищо не са ми върнали. Поръчка на 23/11 - доставка на 17/12, върната веднага - още пари няма

# 553
  • Мнения: 210
Пиши им, принципно трябва до 14 дни да ги възстановят. На мен преди време от Fashion days  така ми забавиха парите почти месец. Ако не им бях писала сигурно щяха да се мотаят още. Успех!

# 554
  • София
  • Мнения: 12 967
А срокът за връщанена пари до 14 дни за всички онлайн търговци ли важи?

Общи условия

Активация на акаунт