Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 ноем. 2016, 13:02 ч.

eMAG

  • 63 494
  • 522
  •   1
Отговори
# 510
  • София
  • Мнения: 420
Здравейте! Получих няколко обаждания от доставчици на емаг, че ми изпращат продуктите. Чудесно! Само че всяка от фирмите ми начислява доставка. За омекотител, който струва 5.90лв ми искат доставка 8.90лв. Пак влизах да чета условията за доставка. Написано е, че поръчки над 50лв. са с безплатна доставка. Нямам против за телевизор или техника да ми начислят, но за омекотител да ми начислят доставка, която е по-скъпа от самия продукт, ще имат да взимат!

# 511
  • София
  • Мнения: 5 853
Пропуснала си частта, в която продуктите, които са с продавач emag са с безплатна доставка над 50лв. Другите фирми-партньори на emag си имат други условия. Гледай продавач да е emag или друг техен партньор с безплатна доставка.

# 512
  • Мнения: 53
Добро утро на всички. И аз да се впиша, всяка година пазаруваме от емаг, и никога не сме имали проблеми с доставките, също така винаги са били безплатни. Но ние никога не сме ги поръчвали на черен петък.  Само миналата година по коледните празници ми объркаха телевизора, но и този е много добър. Разбираемо е защото все пак по празници има много поръчки много работа, нормално е да объркат някой продукт. Иначе от емаг винаги сме имали успешни покупки, и вече пазаруваме само от там, но предимно големи електроуреди, друго не сме пазарували от там. Когато поръчах фурната се случи да я забавят с две седмици, но това не беше по вина на емаг, това си беше по вина на еконт и те си го признаха, така или иначе не дадоха ясно обяснение защо се получи така. Иначе като цяло мога да кажа когато става дума за електроуреди предпочитам емаг. И дори препоръчвам и на всички роднини съседи и познати емаг. Освен качеството в емаг са и много изгодни като цена. В техномаркет са хем скъпи хем не качествени. От там съм купувал само един компютър и то преди много години, и само след три месеца се наложи да ползваме гаранцията въпреки че си платихме. От тогава може би пет пъти е ходил на сервиз. И вече предпочитам емаг. Дори мисля да си купувам нов пасатор от там, и ще използвам случая да попитам, има ли мнения за пасатор даево бордо ? Интересува ме добър ли е. Ползвал съм на сапфир и елеком. Елекома го ползвах само веднъж и го изхвърлих изобщо не съм доволен. А сапфира изкара вече повече от пет години, но на последък взе нещо да пресветва и дрънчи от вътре

# 513
  • Мнения: 1 026
Като човек, който си е патил продължавам да твърдя, че от Емаг не е препоръчително да се взима скъпа бяла техника, независимо от рекламата, която натрапчиво се прави от разни уж доволни клиенти.Проблемите са много- ударени при транспортиране уреди,объркани модели, липса на сервиз в България...
А за Сапфир мога само да кажа, че пари да ми дават, няма да си купя повече техни неща.
Имам наблюдения върху 5-6 техни продукта и как пък нито един не издържа повече от година.
Да не говорим за тенджерите и тиганите - покритието им си отива много бързо.А не съм от домакините, които не пазят:smiles:

# 514
  • Мнения: 53
Като човек, който си е патил продължавам да твърдя, че от Емаг не е препоръчително да се взима скъпа бяла техника, независимо от рекламата, която натрапчиво се прави от разни уж доволни клиенти.Проблемите са много- ударени при транспортиране уреди,объркани модели, липса на сервиз в България...
А за Сапфир мога само да кажа, че пари да ми дават, няма да си купя повече техни неща.
Имам наблюдения върху 5-6 техни продукта и как пък нито един не издържа повече от година.
Да не говорим за тенджерите и тиганите - покритието им си отива много бързо.А не съм от домакините, които не пазят:smiles:
  моят пасатор е на сапфир и работи вече пет шест години, по доволни сме от него от колкото от елеком. И съм го купувал само за 17 лв нищо и никакви пари, и то от магазин всичко по лев. Фритюрника ми също е сапфир но него го купих лятото тъй че още не мога да дам мнение. Машинката ми за подстригване също е на сапфир и тя работи вече повече от пет години. Но съдове на сапфир не сме купували. А електроуреди от емаг повечето ми са на star light, и тв ми е на lg. Но както каза ти и на мен ми се е случвало разменени модели, но е нормално особено по празници има много поръчки много работа, все пак служителите са хора не роботи. Но иначе за мен качеството на ел уреди е много добро, това не е реклама а личен опит. Имам електроуреди от тях който вече по 4-5 години работят без проблем. Най често използваме месомелачка star light от емаг, която е вече почти на две години, и работи безотказно. Постоянно мелим кайма , пълним, лятото си мелим и режем зеленчуци. Дори слагам консервирани домати в благодарение на таз месомелачка, защото става много бързо. Та мисълта ми беше че постоянно се натоварва с работа и работи много добре, докато някой казват в ревютата че след три ползвания изгоряла или се повредила. При нас работи вече почти две години и не е правила проблем

# 515
  • Пловдив
  • Мнения: 12 718
Ако искам да върна продукт и попълня формата за връщане,как става известяването на куриер?

# 516
  • Варна
  • Мнения: 802
Ако искам да върна продукт и попълня формата за връщане,как става известяването на куриер?
Попълваш бланката, която ти е в профила "Върни", там описваш всичко и пишеш дата, на която искаш да дойде куриер и да ти вземе пратката.

# 517
  • Пловдив
  • Мнения: 12 718
Ако искам да върна продукт и попълня формата за връщане,как става известяването на куриер?
Попълваш бланката, която ти е в профила "Върни", там описваш всичко и пишеш дата, на която искаш да дойде куриер и да ти вземе пратката.
Нямаше място за дата...просто отметка,че искаш от адрес да дойде.
Днес ще ми носят друга пратка и си мисля направо да ползвам куриера  Thinking Имаше и такава опция.

# 518
  • Варна
  • Мнения: 802
Ако искам да върна продукт и попълня формата за връщане,как става известяването на куриер?
Попълваш бланката, която ти е в профила "Върни", там описваш всичко и пишеш дата, на която искаш да дойде куриер и да ти вземе пратката.
Нямаше място за дата...просто отметка,че искаш от адрес да дойде.
Днес ще ми носят друга пратка и си мисля направо да ползвам куриера  Thinking Имаше и такава опция.
Аз като връщах, имаше поле за да посоча дата, въпреки че Еконт не я спазиха. Според мен, трябва да изчакаш куриер, който ти пратят, иначе може да се наложи да платиш доставката.

# 519
  • Пловдив
  • Мнения: 12 718
То така или иначе доставка си се плаща...пише,че удържат от сумата.

# 520
  • Мнения: 210
Тези безхаберници на кой номер могат да бъдат намерени, че не ми отговарят нито на имейли нито на номера който е даден в сайта за връзка в тях? Имам поръчка, която съм платила от преди две седмици, която е изпратена от тях, но се въргаля в склада на малоумния куриер Европът от една седмица и аз не мога да си я получа от тях. Звъня им - някакъв безхаберник ми казва, ами да в склада е, нямам представа кога ще тръгне и ми затваря ?!

# 521
  • София
  • Мнения: 5 853
В случая проблемът е в куриера, по-скоро с тях трябва да се разправяте.
Аз съм се свързвала с емаг на номера, посочен в сайта им.

# 522
  • Мнения: 2 116
И аз имах забавяне на пратка с Европът...срокът беше 28-30 ноември...стана 3 декември, ни вест, ни кост.
Обадих се на Европът към 10часа...една не особено учтива жена ми каза, да пратката е в склада, незнам кога ще я получите...попитах я как незнае, кой да знае...в сайта на Емаг излиза срок, който е минал...Емаг си били пишели какъвто срок искали, тях да съм питала...
Обадих се на Емаг...аз използвам един номер със звездичка *3624 и май не ми начислява сметка...
Там от емаг прехвърлиха топката...куриерската фирма ги пишела сроковете...щели да пратят запитване, защо има забавяне...
Дали беше случайност или все пак са се размърдали, ако са получили запитване от емаг, но в 15:00 часа получих смс, че пратката ми ще бъде доставена и след 2 часа беше при мен...

Не че някой го интересува, но да си кажа развитието с климатиците.
Въпросната забавена доставка беше на поръчания климатик на черния петък...пристигна, монтиран е вече.
Обадиха ми се от Емаг мисля че пак на 3.12 и един младеж ми вика, прочетох вашия имейл...викам чак сега ли (може би бяха минали 2 седмици от както им бях писала) извинява се, че така станало, щели да ми възстановят парите за получения половин климатик...викам и куриерските 😁 да, да разбира се беше отговора, пак много се извиняваме...
Честно казано имах точно тогава служебна работа и хора покрай мен, та не съм се "пазарила" за нещо повече от цената на стоката и куриерските услуги...макар че трябваше, на всичките телефонни обаждания и нерви, които хвърлихме...
Сега чакам превод...имам имейл, да чакам...колко ли още...никой незнае 😁

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт