Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 дек. 2016, 15:10 ч.

Ядове с Мтел

  • 27 089
  • 123
  •   1
Отговори
  • Мнения: 855
Така.... До този момент проблеми с тях нямахме! Цялото семейство от години сме на този оператор. Но на 02.12 сменихме и сключихме договор за телевизия (разширен пакет, с повече канали и HBO) и по-бърз уж интернет. И се почнаха мъките. До ден днешен договора не е стартиран, звъним постоянно, отговора е един и същи - има някакъв проблем с договора, но не знаем какъв, не можем да ви кажем, ще направим проверка и ще се свържем с вас! И никой не се обажда за да каже какво става и ако наистина има проблем то той да бъде решен. Голямо мотане  #Cussing out Не съм вярвала, че един ден ще стигна до Господари на ефира, но май натам вървят нещата. Някой друг има ли подобен проблем с тях?

# 1
  • Мнения: 1 669
Да кажеш, че всеки втори е с такъв проблем, че да се превъзнасяте чак до господарите... Имат проблеми, стават грешки, и те са хора все пак... Не е като да ви казват да се оправяте самички и да не ги занимавате... (да уточня - не съм и никога не съм била на мтел...)

# 2
  • Мнения: 855
Като има проблем се казва! Като има грешки се оправят! А не да мотат и да казват, че не знаели какво става и да ми държат тон все едно ги занимавам точно с глупости.

# 3
  • Мнения: 6
Подайте жалба с входящ номер. Длъжни са да ви отговорят писмено в рамките на месец. И аз имах проблеми с тях, но след две жалби ги разрешиха в моя полза. Така, че -търпение!

# 4
  • Мнения: 27
Преди време точно с мтел се оказа че имам гсм на лизинг без да знам и 3 месеца го изплащах Joy Joy Joy
Голям скандал направих адвокати, разправии. Викаха ми ама вие сте подписали. Оказа се че ел. подпис който всички ние слагаме при предподписването , служителя просто ме е накарал още 1 път и той взел телефона. Връщаха се камери , разправии, ужас беше.След мн мъки се оправиха нещата.

# 5
  • Мнения: 87
Нещо става с Мтел... Поне в офиса където ходя. Звънят ни септември от София, че вече е време да се преподписва договор и могат да пратят по куриер нов и вкъщи да подпишем. Но нали сме си лоялни към местния офис и отидохме там. Минахме от двоен пакет на Близу на троен на Мтел (нали вече Близу е част от Мтел). В новия пакет беше добавен домашен телефон, който беше прехвърлен от Виваком. Дотук добре, това беше септември месец. И се почна с мъките. Поне 2 месеца се налагаше да плащаме двата договора, защото някой не си беше направил труда да анулира стария. Само това- да го прекрати. Няма да описвам всички безсилни усилия, пропилени нерви, разходки до офиса, умоляване да си поправят грешката. Но ето как свърши всичко- след 1 час чатене в сайта на Мтел ни прекратиха стария договор, върнаха пари и оставиха новия. И сега съм на тръни какво могат да сервират в бъдеще от Мтел, разглеждам всяка бележка от тях, да не измислят някоя глупост отново. На тях просто не им пука какво ще причинят на клиентите си.

# 6
  • Мнения: 89
Аз съм имала проблеми както с м-тел , така и с теленор.
Преди 5-6 години ми откраднаха телефон с карта на сметка , след час се обадих да я блокират и ми отговориха до 2 часа, когато получих разпечатката се виждаше че 2 седмици по-късно си е говорено и ме съдиха за сумата от 150 лева.
При теленор пък отидох , за да ми сменят тарифния план , имах нужда от включени минути към чужбина , момичето най-любезно ме попита с кои държави искам да говоря , отговорих й с Чехия , а тя на свой ред заяви , ооо съжалявам , нашия пакет предлага минути към група 1 на ЕС , Чехия не е в Европа дори... както и да е , промених си договора , който трябваше да е активен след два дни , но два месеца аз получавах сметки от по 250-300 лв.

# 7
  • Мнения: 36 951
Има съм дребни проблеми с почти всички  Laughing
Жалба - решение - компенсация.
Обикновено това е пътят. Имаше един период, в който 6 поредни месеца все нещо бъркаха и след жалби ни опрощаваха таксите, после се стегнаха, явно видяха, че им излизаме скъпо  Mr. Green

Не мисля, че сте за Господарите...

# 8
  • София
  • Мнения: 17 263
O, това не е Мтел, това са смотаните Близу! Те "нямат връзка с главния мозък", а сега като са присъединили и Мтел към тях - още по-малко. Ние сме им клиенти от 20 години, та си ги знам. Със всяко преподписване ме мотат. В офиса не знаят какво става в кол-центъра. Трагедия са.
Все пак вижте в офис на Близу или в техния кол-център.

# 9
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
Вече над 15г. сме тяхни клиенти. Цялото сем-во сме с карти към оператора. Имаме ТВ, нет, карти за таблети с нет, апаратите ни са от тях и т.н. Преди няколко седмици си записах датите, на които ни изтичат договорите и взехме решение да се разделим с тях и то след толкова години.

Преди месеци ми вдигнаха кръвното точно с нет-а и ТВ. Цяла седмица не можаха да установят проблем, който аз сама им казах, но нямаше кой да дойде на място, за да провери. *88 пък бяха супер неадекватни и арогантни.
Стигнахме до КЗП, за да се размърда някой.

Отделно преподписахме един от договорите и не взехме апарат, защото нямахме нужда. 2 седмици по-късно единият апарат отказа и решихме да купим нов. Не можело на преференциални цени. Само и единствено в деня на преподписването, а искахме скъп апарат, но не можело.
При Теленор напр. няма такива ограничения.

След над 15г. лоялност от наша страна и съвсем не малки сметки на месец, просто реших, че няма да се ядосвам повече с тях.

Явно клиентите не са им важни.

# 10
  • Мнения: 8 972
 missence, много подобна е и нашата ситуация в момента. Абонати сме им повече от 20г, но ми изпилиха нервите в последния месец и добре, че ми изтича договора!
Всеки ден звънях в кол центъра им - отговорът беше "Чакайте". Пътека направих до офис, където пак това ми казваха....А таксите вървят, услуги нямам.....Подадох писмена жалба и се прехвърлих на други доставчици /за интернет и Тв/. Отговориха ми , че ще ми намалят на половина последната сметка, но след като я получих....не беше точно така и това преля чашата. Другата седмица ще ходя да се разправям как точно да стане прекратяването на договор, защото не ми иска  и ден повече да се занимавам с тях! Twisted Evil

# 11
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
missence, много подобна е и нашата ситуация в момента. Абонати сме им повече от 20г, но ми изпилиха нервите в последния месец и добре, че ми изтича договора!
Всеки ден звънях в кол центъра им - отговорът беше "Чакайте". Пътека направих до офис, където пак това ми казваха....А таксите вървят, услуги нямам.....Подадох писмена жалба и се прехвърлих на други доставчици /за интернет и Тв/. Отговориха ми , че ще ми намалят на половина последната сметка, но след като я получих....не беше точно така и това преля чашата. Другата седмица ще ходя да се разправям как точно да стане прекратяването на договор, защото не ми иска  и ден повече да се занимавам с тях! Twisted Evil
И на нас ни намалила сметката на половина за съответния месец, но това не може да компенсира нервите, които хабя с тях. Няма нужда да се мъчим взаимно. Оператори бол. Явно ние не сме им важни като клиенти и те на нас не са ни важни като оператор.

# 12
  • Мнения: 8 972
На мен ми казаха, че ще ме компенсират с намаление, но то реално не е 50% Wink И изчезна писменият отговор, в който това ми се съобщаваше, а аз го нямам копиран....Абсолютно ненормална ситуация и то след като толкова хиляди левове съм им плащала през годините ...

# 13
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
На мен ми казаха, че ще ме компенсират с намаление, но то реално не е 50% Wink И изчезна писменият отговор, в който това ми се съобщаваше, а аз го нямам копиран....Абсолютно ненормална ситуация и то след като толкова хиляди левове съм им плащала през годините ...
А, при мен нямаше как да изчезне, защото ние си комуникирахме по официален път чрез КЗП. Wink Получавах отговорите в писмен вид с препоръчано писмо.

# 14
  • Мнения: 38
От 14.01.2017 Mtel Sport 1 се излъчва за всички абонати на телевизия от Мтел и Близу без такса - до 31.03.2017. От 01.04.2017 ползването продължава срещу 1,99 лв./мес. към всички ТВ пакети, освен ако не бъде заявен отказ.     alert
                        


После да не се чудите защо са се увеличили сметките ви.   smile3511

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт