Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 дек. 2016, 15:10 ч.

Ядове с Мтел

  • 26 719
  • 123
  •   1
Отговори
# 15
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
Ужас! Shocked
Къде е обявено това?

п.с. Видях го. Сбутано е в края на рекламата на mtel.bg ooooh!

# 16
  • Мнения: 8 953
Това са редовните им номера! 2г плащах домашен телефон, на който даже номерът не знаех Mr. Green По едно време плащах и месечна такса за мелодийка, която не съм си избирала/ голям срам/

# 17
  • България
  • Мнения: 2 787
От 14.01.2017 Mtel Sport 1 се излъчва за всички абонати на телевизия от Мтел и Близу без такса - до 31.03.2017. От 01.04.2017 ползването продължава срещу 1,99 лв./мес. към всички ТВ пакети, освен ако не бъде заявен отказ.     alert
                        


После да не се чудите защо са се увеличили сметките ви.   smile3511


   Благодаря за информацията!
И като си помисля, че не преподписах с Теленор, защото си мислех за троен пакет на мтел. Sad,
направо ми се  #2gunfire.
Тия явно ще ги отсвирим.
Как така без предупреждение, ще ми включват платена програма, която ми е не безинтересна, а направо дразнеща?!
Това не е ли за КЗП?
Ако има някой информиран, да сподели.  Peace

# 18
  • Мнения: 38
Скрийншот от страницата на Мтел:

# 19
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
Това нещо не е ли незаконно? КЗП няма ли да помогне? Кого да сигнализираме?

Пише, че скоро ще може да се гледа и на мобилните устройства. Означава ли това, че и абонатите на Мтел, които нямат ТВ, трябва да се откажат? Да не дойдат и сметките за тел. със сума + 2лв. за канал, който не гледам. Crossing Arms

# 20
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
Само да кажа, че на мястото на един от каналите пише "очаквайте скоро". Когато го избереш, отдолу пише Mtel sport 2. Mr. Green Очакват, че ако се откажеш навреме от 1, ще станеш по-малко бдителен и те веднага включват 2, за да има повече прецакани.

# 21
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
Такаааа...........

Днес ходих до офис на Мтел и пожелах да се откажа от спортния канал. Не може!!!!! Трябва да се откажеш в края на м. март, защото сега бил безплатен. Аз настоях, че искам сега да се откажа, защото в края на м. март няма да имам възможност да отида, а може и да забравя. Тогава служителката ми каза, че няма проблем, ако забравя, щели да ми таксуват само по 2лв. на канал и не било толкова зле. Побеснях!!!

Сега мисля, дали да пиша на Мтел или директно до КЗП? Що за малоумщина е това?

# 22
  • Мнения: 8 953
И на двете места пиши!

# 23
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
Така и ще направя. Вдигнаха ми кръвното. Crossing Arms Чакам с нетърпение да ми изтекат договорите и да се разделим с Мтел.

Имат ли право изобщо на подобни "промоции"? Да се отказваш от нещо, което е включено без твое знание и разрешение? Не би ли следвало да си го включа, ако искам?

# 24
  • Мнения: 1 648
Така и ще направя. Вдигнаха ми кръвното. Crossing Arms Чакам с нетърпение да ми изтекат договорите и да се разделим с Мтел.

Имат ли право изобщо на подобни "промоции"? Да се отказваш от нещо, което е включено без твое знание и разрешение? Не би ли следвало да си го включа, ако искам?
При промяна по общите условия операторът е длъжен в срок от 30 дни преди влизането им в сила да уведоми потребителите си за промените, понеже само след уведомяване те имат сила за потребителя. След изменение на общите условия като потребител имам право (по инициатива на оператора) да прекратя договора си в срок до един месец без санкции – в случай че не съм доволен от внесените по общите условия промени. Ако изпусна този срок, се приема, че съм съгласен с промените и че индивидуалният ми договор продължава да действа при промените в общите условия.
NB! Имам право на прекратяване само ако се ползвам от услугата, по която са внесените промени.

https://pravatami.bg/610

# 25
  • Мнения: 2 143
Имат ли право изобщо на подобни "промоции"? Да се отказваш от нещо, което е включено без твое знание и разрешение?

Цитат на: ОУП Мобилтел
70. (Изм. – в сила от 30.03.2012 г.) Мобилтел има право да прави промени в технологията на предоставяне на Услугата и да променя обхвата на предоставяните услуги, както и броя и вида на излъчваните програми, структурата на пакетите с канали и разположението на каналите в пакетите.

Значи имат право. Обаче

Днес ходих до офис на Мтел и пожелах да се откажа от спортния канал. Не може!!!!! Трябва да се откажеш в края на м. март, защото сега бил безплатен.

Това Не може да се чете като може. Правиш следното.
- Успокояваш се  Simple Smile
- Вземаш един лист и попълваш в свободен текст отказ от ползване на услугата Спортен канал считано от датата на която тази услуга става платена. Дата и подпис.
- Взимаш още един лист и пак в свободен текст пишеш жалба, че ти е отказано приемане на предизвестие за прекратяване на услуга със срок не по-малък от един месец както е по ОУП.
- Утре бодро влизаш в най-удобния за теб магазин и заявяваш, че искаш да се откажеш от услугата, подаваш им първия лист и искаш номер. Ако отново ти откажат, дописваш жалбата, с нещо от рода на "беше ми отказано от " името на служителя който ти е отказал, адреса на магазина и датата и молиш учтиво да ти заведат жалба. Когато ти дадат номерче на жалбата, поискай едно копие от ОУП, там вътре има адрес за кореспонденция на който изпращаш първия лист с обратна разписка.

След месец може да споделиш какво са ти отговорили.  Sunglasses

# 26
  • София
  • Мнения: 1 871
Здравейте! Отскоро сме клиенти на Мтел, и ви моля да ме посъветвате, ако знаете как може да се действа в тази ситуация.
Бих искала да се откажа от това да се купуват онлайн екстри, по-точно мобилен нет. Дъщеря ни (на 14 г) се изкушава да го прави, когато й свърши нейния на макс.скорост, обаче на практика не знае какво точно купува, изненадват ни сметки. Зная, че би трябвало да ни послуша просто и да не го прави, само че засега не се получава  Cry Уж има някакъв контрол, обаче на практика в профила й в Мтел не излизат реалните услуги и такси, тя се опитва да си следи нещата, но не става. Не може да се ограничи и лимита, тъй като екстрите били право на всеки клиент и се отразявали директно във фактурата, както ми обясниха от *88.
Какво бих могла да предприема, като действие към Мтел, за да няма възможност да се купуват екстри от нейния номер?

# 27
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
Скрит текст:
Имат ли право изобщо на подобни "промоции"? Да се отказваш от нещо, което е включено без твое знание и разрешение?

Цитат на: ОУП Мобилтел
70. (Изм. – в сила от 30.03.2012 г.) Мобилтел има право да прави промени в технологията на предоставяне на Услугата и да променя обхвата на предоставяните услуги, както и броя и вида на излъчваните програми, структурата на пакетите с канали и разположението на каналите в пакетите.

Значи имат право. Обаче

Днес ходих до офис на Мтел и пожелах да се откажа от спортния канал. Не може!!!!! Трябва да се откажеш в края на м. март, защото сега бил безплатен.

Това Не може да се чете като може. Правиш следното.
- Успокояваш се  Simple Smile
- Вземаш един лист и попълваш в свободен текст отказ от ползване на услугата Спортен канал считано от датата на която тази услуга става платена. Дата и подпис.
- Взимаш още един лист и пак в свободен текст пишеш жалба, че ти е отказано приемане на предизвестие за прекратяване на услуга със срок не по-малък от един месец както е по ОУП.
- Утре бодро влизаш в най-удобния за теб магазин и заявяваш, че искаш да се откажеш от услугата, подаваш им първия лист и искаш номер. Ако отново ти откажат, дописваш жалбата, с нещо от рода на "беше ми отказано от " името на служителя който ти е отказал, адреса на магазина и датата и молиш учтиво да ти заведат жалба. Когато ти дадат номерче на жалбата, поискай едно копие от ОУП, там вътре има адрес за кореспонденция на който изпращаш първия лист с обратна разписка.

След месец може да споделиш какво са ти отговорили.  Sunglasses
Преди това ще напиша и e-mail. Утре ще подам молба и жалба в офиса до нас.

# 28
  • Мнения: 860
Здравейте! Отскоро сме клиенти на Мтел, и ви моля да ме посъветвате, ако знаете как може да се действа в тази ситуация.
Бих искала да се откажа от това да се купуват онлайн екстри, по-точно мобилен нет. Дъщеря ни (на 14 г) се изкушава да го прави, когато й свърши нейния на макс.скорост, обаче на практика не знае какво точно купува, изненадват ни сметки. Зная, че би трябвало да ни послуша просто и да не го прави, само че засега не се получава  Cry Уж има някакъв контрол, обаче на практика в профила й в Мтел не излизат реалните услуги и такси, тя се опитва да си следи нещата, но не става. Не може да се ограничи и лимита, тъй като екстрите били право на всеки клиент и се отразявали директно във фактурата, както ми обясниха от *88.
Какво бих могла да предприема, като действие към Мтел, за да няма възможност да се купуват екстри от нейния номер?

Това става с познат в Мтел- той може да забрани купуването, но това се прави само неофициално. Знам го, защото роднина работи там.

# 29
  • София
  • Мнения: 1 871
Благодаря .

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт