Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 дек. 2016, 15:10 ч.

Ядове с Мтел

  • 27 394
  • 123
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 334
Здравейте, имам и аз един проблем с МТел. Преди година и половина взех таблет с мобилен интернет на изплащане. Остават ми още 6 месеца до края на договора. Искам след приключването му да прекратя всякакви отношения с МТел. Да ама не! Договорът за мобилен интернет става безсрочен и ще трябва да им плащам по 15 лв на месец, ако не се откажа писмено в последния месец. Да, обаче аз тогава няма да съм в България и по тази причина няма да имам възможност да се откажа, а ще трябва да плащам за нещо, което не използвам. И точно тук влизам в Параграф 22, защото нито мога да се откажа по-рано, нито може друг да се откаже от мое име с пълномощно (ставало само лично), нито мога да сменя титуляра, защото е лизинг. Някой има ли опит?

# 31
  • Мнения: 9 005
Договорите могат да бъдат променяни през последните 3 месеца, преди изтичането им.
Плюс това, вече има закон, според който им дължиш неустойка за камсимум 3 месеца, дори сега да го прекратиш
Обади се в КЗП, но най добре подай писмена жалба в мтел, защото тогава са длъжни да ти отговорят Peace

# 32
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
Аз още чакам реакция от Мтел. Писах им.

Аз също искам да прекратя договор за мобилен интернет към таблет. Ще проверя как стоят нещата в техен офис, но другата седмица.

# 33
  • Мнения: 2 143
Договорът за мобилен интернет става безсрочен и ще трябва да им плащам по 15 лв на месец, ако не се откажа писмено в последния месец.

Прочети внимателно договора. Едномесечно предизвестие не означава подадено точно месец преди, а минимум месец преди! Писах мисля вече по въпроса...
Писмено се отказваш от услугите им считано от крайната дата на договора минимум месец преди изтичането му. Ако ти откажат приемането му предварително, носи си попълнена жалба, като на място дописваш с конкретни имена кой на коя дата и в кой  обект ти е отказал писменото ти желание да изпълниш условията по договора. Най-добре заведена в същия обект в който ти е отказано.
 Ако се стигне до жалба, пращаш отказаното искане за прекратяване с обратна разписка на адреса за кореспонденция на оператора

Договорите могат да бъдат променяни през последните 3 месеца, преди изтичането им.
Плюс това, вече има закон, според който им дължиш неустойка за камсимум 3 месеца, дори сега да го прекратиш

Това е така с малки подробности. Трите месеца неустойка са по закон, но по договор освен тях ще дължиш пълните суми за целия използван срок заради неспазване на условията по договора. Мога да ти дам конкретен пример

Аз още чакам реакция от Мтел.

Ти ли беше със спортния канал? Какво стана, че съм любопитен като маймуна

# 34
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
....
Аз още чакам реакция от Мтел.

Ти ли беше със спортния канал? Какво стана, че съм любопитен като маймуна
Аз бях. Чакам. Имах автоматичен отговор, че поради влошените метеорологични условия отговорът им ще се забави. Laughing

Скрит текст:
Явно са го оставили още от времето на бедствията.

Последна редакция: сб, 25 фев 2017, 01:17 от missence

# 35
  • Мнения: 334
О, жалба, от умрял - писмо! Още чакам отговора на последната си, отпреди година и половина, когато подписах за таблета, купих му и калъф, изобщо не го погледнах, препоръчаха ми го като "подходящ за модела". Като се прибрах, установих, че калъфчето е подходящо за счупване на таблета, но не и за съхранението му, защото последният просто изпадаше от него. Отидох да го върна на другия ден и не го взеха, защото "аксесоари не можело да се връщат". Написах една жалба, ей така, за спорта, да видя какво ще стане. Нищо не стана. Ни вест, ни кост.

# 36
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
О, жалба, от умрял - писмо! Още чакам отговора на последната си, отпреди година и половина, когато подписах за таблета, купих му и калъф, изобщо не го погледнах, препоръчаха ми го като "подходящ за модела". Като се прибрах, установих, че калъфчето е подходящо за счупване на таблета, но не и за съхранението му, защото последният просто изпадаше от него. Отидох да го върна на другия ден и не го взеха, защото "аксесоари не можело да се връщат". Написах една жалба, ей така, за спорта, да видя какво ще стане. Нищо не стана. Ни вест, ни кост.
Аз ще ги поизчакам и другата седмица. После просто ще пиша на КЗП.

# 37
  • Мнения: 2 143
Аз ще ги поизчакам и другата седмица. После просто ще пиша на КЗП.

30 дневен срок за отговор. До КЗП пишеш и че не си получила отговор по жалба Вх. номер...

# 38
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
Аз ще ги поизчакам и другата седмица. После просто ще пиша на КЗП.

30 дневен срок за отговор. До КЗП пишеш и че не си получила отговор по жалба Вх. номер...
Peace

# 39
  • София
  • Мнения: 789
Днес може би успях да спра спортния пакет на Мтел/Близуу. Първо в офис на Близу, където ми казаха, че само по телефон мога да го направя. Тръгнах си, звъннах на телефона на Мтел - там казаха - само в офис. Отидох в офиса, не-по телефон трябва, имаме си процедура. Викам - каква е процедурата, да видя и да знам къде какво да направя. Те-Не може, тя е вътрешна. Смях. Звъннах пак на телефона на Близу този път. Спряха уж канала.
Като се прибрах в офиса пак звъннах, че видях в сайта им има още два канала - Mtel Sport 2 и  EDGE sport, които са безплатни до 31 март. Били пакет със Мтел спорт 1. Поисках да спрат всичко.
Така че - да не забравите да си спрете пакета преди края на този месец. Пакетът ще струва 2.99 лв от април. 

# 40
  • Мнения: 87
Днес тъкмо се чудех с този спортен пакет какво да правя без да се ходи до офиса им. Там вече може да се влезе само за да се платят таксите им, ако отидеш недай си Боже за нещо друго получаваш само малоумен поглед, мрънкащи обяснения и накрая пак трябва да звъниш в София. Затова днес чрез онлайн чата им се отказах от Мтел спорт и ще видим от 01.04. какво ще стане.

# 41
  • София
  • Мнения: 789
Аз ще проверя пак в понеделник дали съм изключена, че при последното обаждане служителят ми каза, че не вижда отметка за това.
Много е зле обслужването, с такава досада ми казаха в офиса на Близу - Ми напишете оплакване. Дреме им.
Лошото е, че трябва да се следи редовно дали не са пуснали пок някакви канали без да питат. Защото в началото беше само този Спорт 1, сега вече има още два. Нищо чудно да трябва да се отказват поотделно и с изрично споменаване на имената им.

# 42
  • Варна/София
  • Мнения: 21 656
Не са хич зле те с облужването. Инструктирани са да е трудно изключването, за да започнеш да плащаш 3лв. от м. април.

# 43
  • София
  • Мнения: 336
Снощи получих SMS от М-тел за включването на тези канали и че ако искам да се откажа до 30,03,2017 трябва да изпратя обратен SMS с ЕГН-то си. След разговор с оператор на националния телефон, ми обясниха, че могат само да запишат недоволството ми от простотията, която те са сътворили и "че какво толкова, като си пращам някъде си моето ЕГН с SMS на неизвестен за мен номер" , можели да деактивират каналите само с ЕГН, да пробвам в офис.
Развръзката:
Една мила съфорумка или съфорумец в темата, за Близу, която по неизвестна за мен причина е запратена във раздела "На пазар" даде жокер, че на сайта на Близу/ ако имаш регистрация там/ има опция за деактивиране. Направих го преди малко, но ще видя резултата в месечната сметка, защото вкъщи спортни канали не се гледат и си нямам идея има ли ги или не.
Молба:
От сайта на Близу видях, че договора ми изтича в началото на април. Ако някой има впечатления от телевизията на Виваком, моля да сподели. При тях избягах, след като М-тел изкупи мобилния ни оператор и за сега съм доволна, но за телевизията нямам впечатлемия ,а и си свикнах с САМ модула на телевизора.

# 44
  • Мнения: 1 822
И аз се интересувам от телевизията на Виваком. Само хубави мнения съм чувала за сега. И ние сме решили да се местим към тях, но договорът ни изтича чак септември месец.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт