Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 27 апр. 2006, 11:53 ч.

Гади ли ви се от Утрогестана?

  • 2 709
  • 16
  •   1
Отговори
  • в едно любящо сърце
  • Мнения: 195
Момичета, пия утрогестан от овулацията и вече 13-ти ден. Нямам особени оплаквания от него, но от една седмица започна да ми се гади, но не повръщам. Вие имате ли подобни оплаквания. А също пишеше в листоквата че се уринира по-често. При вас така ли е?

# 1
  • София
  • Мнения: 7 718
Ти за пръв път ли го пиеш? На мен не ми се гади.

# 2
  • София
  • Мнения: 2 120
`Утрогестана` ми `разказва играта`.
Гади ми се когато го спра, т.е от лелката до следващия прием.
Докато го пия само ми се спи повечко.

# 3
  • в едно любящо сърце
  • Мнения: 195
Ти за пръв път ли го пиеш? На мен не ми се гади.

Да, пия го за първи път.
Док ме предупреди, че от него ще ми се спи. Но аз не забелязвам разлика.
Единствено това гадене, но то не е постоянно и е от няколко дни а не от началото на приема. Вчера много ми се гадеше. Може пък и от напрежението да е ... това очакване ми изцежда търпението. Всъщност днес ми 26 ден, скоро ще стане ясно. 

# 4
  • София
  • Мнения: 5 208
Стефани, а да не би да ти се гади от друго? Simple Smile
щом са минали вече 13 дни, а....?

не съм чувала за гадене от утрогестан. а и по принцип, за поддръжка на лутеалната фаза е по-добре да се прилага вагинално - не е толкова неудобно, а няма странични ефекти и се усвоява по-ефективно.

# 5
  • в едно любящо сърце
  • Мнения: 195
Стефани, а да не би да ти се гади от друго? Simple Smile
щом са минали вече 13 дни, а....?
не съм чувала за гадене от утрогестан. а и по принцип, за поддръжка на лутеалната фаза е по-добре да се прилага вагинално - не е толкова неудобно, а няма странични ефекти и се усвоява по-ефективно.

Дано, и на мен това ми е подсъзнателната мисъл, та си зададох въпроса по друг начин, да не би пък утрогестана да е виновен  Simple Smile
Болките ми са различни - ту предменструални, ту по-други, но и установих, че възприятията и усещанията вече не са такива каквито бяха преди    Wink
Тя, истината ще излезе наяве, скоро. Стискайте палци и за мен  Praynig

# 6
  • Варна
  • Мнения: 250
На мен никога не ми се е гадило от Утрогестан.
Дано имаш гадене от друго
Стискам силно палци и късмет:)

# 7
  • София
  • Мнения: 435
Ползвала съм утрогестан за поддръжка на ЛФ /вагинално/ - никога не ми се е гадило.
Дано при теб да не е от лекарството  Grinning

# 8
  • София
  • Мнения: 7 122
Не

# 9
  • Мнения: 4 163
Сега си обяснявам тази моя перманентна сънливост в последните дни. Откакто пия оргаметрил съм като мечка през зимата  Blush

# 10
  • Мнения: 553
До сега съм била два пъти на утрогестан. Първия път от 10 до 13 ден след инсето ми се гадеше ужасно почти по цял ден, само вечер огладявах и можех да ям спокойно (слагах го от първия ден след инсето чак до идването на цикъла). После изведнъж се почувствах добре, а на 18-тия ден си дойде и цикъла. След второто инсе въобще не ми се е гадило при същата схема на утрогестана и цикъла си дойде на 16-тия ден. Моето обяснение е, че може би, при първото инсе имаше оплождане и неуспешна имплантация, но за съжаление тогава не направих кръвен тест  Embarassed Може и да си внушавам, но с имунологичните проблеми, които имам може и да е било така.
Стефани, желая ти това гадене да предшества  EFP  Praynig Praynig Praynig

# 11
  • в едно любящо сърце
  • Мнения: 195
За съжаление, дойде си на 14 ден, както се казва като по учебник.
Поплакахме и после се заредихме с нови надежди - няма как, борбата продължава.
Само ме притеснява това, че цикълът беше един такъв оскъден и с много болки. Това дали е нормално. Аз си мислех, че от прогестерона цикълът ще е по-обилен а при мен не беше така.
Теста на 14 ден беше отрицателен и следобяд ми дойде.

# 12
Момичета, пия утрогестан от овулацията и вече 13-ти ден. Нямам особени оплаквания от него, но от една седмица започна да ми се гади, но не повръщам. Вие имате ли подобни оплаквания. А също пишеше в листоквата че се уринира по-често. При вас така ли е?

Миличка аз направо припадам от него (като го пия), ако го слагам няма проблем...

# 13
  • Бургас
  • Мнения: 1 061
На мен цялото ми лице се изприщи от Утрогестана. Непрекъснато ми се спеше и ходих до WC - то през половин час.
Изобщо - много "екстри" Whistling
За съжаление и при мен лелката дойде на 15 ден след инсето т.е. вчера и М. не е толкова  обиен както обикновенно.
Спред мен е от Прогестерона, май ми дойде в повече  newsm78

# 14
  • София
  • Мнения: 1 321
От всички хапове, с които се тъпча напоследък /дуфастон, утрогестан, оргаметрил, клостил, меногон - е, не, разбира се, накуп и не в този порядък Simple Smile/ не забелязвам да имам никакви странични ефекти - то по принцип на мен все ми се спи /това си ми е естествено състояние Simple Smile/, гади ми се преди цикъл, вие ми се свят...нищо необичайно. Единствено забелязвам, че кожата ми става по-хубава и това ми се струва странно. Пък хормоните са ми наред.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт