Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 4 ян. 2017, 18:16 ч.

Пазарувате ли в obuvki.bg?

  • 31 416
  • 151
  •   1
Отговори
# 30
  • София, България
  • Мнения: 41
Здравейте,

Поръчах чанта Фурла от сайта в петък, но тъй като бяха почивни дни, я  изпратиха в понеделник и в сряда беше при мен. Нямам съмнения относно оригиналността, страхотна е и беше доста добре опакована. Бих поръчала пак. Flowers Hibiscus

# 31
  • Мнения: 305
Мен единственото което ме дразни е че няма тест,има преглед,но доста често ми се случва да поръчам обувки и да са ми широки.

# 32
  • Мнения: 6
Поръчвала съм чанта от сайта обаче за обувки бих се замислила тъй като няма тест , което си е направо налудничево .

# 33
  • Мнения: 561
Ама това, че няма тест не е точно така. При мен се случи следното: отидох в офиса на Еконт и приех пратката. Човекът от офиса буквално ме накара да пробвам обувките и каза, че няма никакъв проблем, ако не ми станат да ги изпратим обратно. Напрактика е абсолютно недоказуемо, че обувките са пробвани. Възможно е аз да съм попаднала на свестен служител.

# 34
  • Мнения: 305
Ама това, че няма тест не е точно така. При мен се случи следното: отидох в офиса на Еконт и приех пратката. Човекът от офиса буквално ме накара да пробвам обувките и каза, че няма никакъв проблем, ако не ми станат да ги изпратим обратно. Напрактика е абсолютно недоказуемо, че обувките са пробвани. Възможно е аз да съм попаднала на свестен служител.

Реално няма тест и от обувки.бг не предлагат тази услуга,може да отвориш и да видиш пратката,само ако служителя в куриерската фирма се съгласи може да ги пробваш,при мен също се е случвало да ги премеря,но има понякога нови служители,които не нарушават правилата,даже сега съм пратила запитване към сайта им защо не предлагат тази опция.

# 35
  • Мнения: 8 909
Не я предлагат за да вземат парите, пък като ги премериш вкъщи и решиш да ги върнеш ще има да чакаш. Общите им условия са в нарушение на Закона за потребителите - съгласно закона трябва да се връщат парите в 14 дневен срок от уведомяването на търговеца за връщането, не от получаването от него на върнатата стока.

Отстъпката от 18 лева при запис за промо оферти също има допълнителни условия, които не се виждат когато правиш абонамента.

Ама карай...

# 36
  • Мнения: 305
Да,случвало ми се е да чакам 14 дена само да ми приемат върнатата пратка,и още толкова за възстановяването на сумата.Сега видях,че са ми върнали отговор на запитването защо не предлагат опция тест,и съответно отговора е следния "Съжаляваме,но не предлагаме опция тест,извините ни за причиненото неуодбство" то този отговор си го знам и без да ги питам.Мисля,че е време да задължат всички онлайн продавачи да предлагат тест.

# 37
  • София
  • Мнения: 5 658
Да, няма тест, но разходите по връщането са си за тяхна сметка, ако върнете пратката с кориера, с който имат договор.

съгласно закона трябва да се връщат парите в 14 дневен срок от уведомяването на търговеца за връщането, не от получаването от него на върнатата стока.


А ако уведомя търговеца, но в 14-дневен срок стоката не е пристигнала при него?!

# 38
  • Мнения: 305
Да, няма тест, но разходите по връщането са си за тяхна сметка, ако върнете пратката с кориера, с който имат договор.

съгласно закона трябва да се връщат парите в 14 дневен срок от уведомяването на търговеца за връщането, не от получаването от него на върнатата стока.


А ако уведомя търговеца, но в 14-дневен срок стоката не е пристигнала при него?!


Аз винаги си плащам рзходите за връщането за моя сметка.

# 39
  • София
  • Мнения: 5 658
Вероятно ползваш друг куриер. Изрично е написано, че ако върнеш пратката със Спиди, не плащаш връщане. Дори не ми се е налагало да казвам в офиса на Спиди, че е за сметка на получателя. Те си знаят.

Последна редакция: пн, 02 окт 2017, 16:44 от Нищо лично

# 40
  • Мнения: 305
Грешката е моя,не знам дали това е от скоро,но доста пратки съм върнала за моя сметка,благодаря ви много,вече поне ще знам Simple Smile

# 41
  • Мнения: 47
От сайта си поръчах две чанти и куриерът настоя да ги прегледам преди да приема пратката, защото били скъпи и трябвало да е сигурен че всичко е наред. Не знам обаче дали е услуга от куриера или е позволена от сайта. Не се замислих въобще тогава, защото мислех че е нормална процедура при поръчката на нещо.

# 42
  • Мнения: 8 909
Пращат с опция преглед, не е от куриерската фирма.

Аз си получих ботушите, които бях поръчала в петък на обяд, доволна съм, точно като в сайта са, номерът също си отговаря.

# 43
  • Бургас
  • Мнения: 5 432
Отстъпката от 18 лева при запис за промо оферти също има допълнителни условия, които не се виждат когато правиш абонамента.
Ама карай...

Какви са допълнителните условия? Никога не съм поръчвала от сайта, но си харесах обувки и обмислям поръчка. Нямам регистрация и мислех да се възползвам от тази оферта.

# 44
  • Мнения: 8 909
Отстъпката от 18 лева при запис за промо оферти също има допълнителни условия, които не се виждат когато правиш абонамента.
Ама карай...

Какви са допълнителните условия? Никога не съм поръчвала от сайта, но си харесах обувки и обмислям поръчка. Нямам регистрация и мислех да се възползвам от тази оферта.

Поръчката трябва да е над 199 лв. и да не включва намалени артикули.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт