Пазарувате ли в obuvki.bg?

  • 155 500
  • 909
  •   1
Отговори
  • Мнения: 257
Здравейте? Пазарувате ли от този сайт? Има доста добри модели. Фирмата ,както разбрах, е полска, имат склад във Варна. Пише, че до 30 дни можеш да върнеш обувките. Има обувки на известни марки и на полски фирми. Дали са качествени?

Последна редакция: ср, 04 яну 2017, 18:22 от mari45

# 1
  • Мнения: 194
Аз съм поръчвала доста пъти и чанти и обувки, но на марки, които познавам и знам качеството Peace

# 2
  • Мнения: 892
Пазарувала съм веднъж и съм доволна, но ако искаш още мнения можеш да потърсиш със сърча - аз лично съм мяркала поне няколко теми за същия сайт

# 3
  • Мнения: 700
Една част от полските марки можеш да откриеш в магазините на CCC ако имате в града,те също си имат сайт,аз лично съм купувала само на Lasocki и съм доволна,отговарят си като номерация.Колкото до сайта obuvki съм купувала много пъти и до сега не съм имала проблем с тях,нито с обувките Simple Smile

# 4
  • София
  • Мнения: 634
Мъжа ми се обзаведе с обувки от него - много е доволен ; топли, стабилни и удобни. Никакви проблеми по доставката, а и бонус - талони за отстъпки при следващи покупки от сайта. Има приложен и придружителен документ за евентуална рекламация.

Последна редакция: чт, 05 яну 2017, 18:19 от mamamia52

# 5
  • Мнения: 257
Много Ви благодаря!

# 6
  • Мнения: 1 390
Да попитам, как платихте? Прочетох, че с банков превод доставката е безплатна, но в противен случай винаги е 4.50 лв.

# 7
  • Мнения: 892
Аз платих с наложен платеж, не помня, дали имаше доставка, но сигурно не е имало, защото поръчката ми беше доста над 49 лв.

# 8
  • София
  • Мнения: 327
Точни са, моите ботуши бяха 148 лв. , не ми бяха удобни и ги върнах. Бе проблем ми върнаха парите в банковата сметка.

# 9
  • Sofia
  • Мнения: 5
Да ви кажа - НИКОГА НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ОБУВКИ ОТ ОНЛАЙН МАГАЗИН obuvki.bg - ПЪЛНИ ИЗМАМНИЦИ!!!!
Ако ви се чете - можете да узнаете причината, ако не ви се чете, запомнете препоръката и споделете, за да не се прецака и друг.
Нямам намерение да продължа да се занимавам с този казус, защото очевидно в България така стоят нещата - няма защита, няма закон за потребителите - всеки може да ти продаде боклуците си и после ти си си отговорен, че си се доверил на надписа на кутията.
Друго не мога да направя на този етап освен да предупредя всичките си приятели да не направят същата грешка.
.......................................
На 07.09.2016 г. си закупих обувки ECCO на стойност 216 лв. от електронен магазин obuvki.bg.
В много кратък срок обувките дадоха дефект (подметката им се разцепи на 2) и на 12-октомври-2016 г. ги изпратих обратнo с молба за замяна или възстановяване на сумата за тяхното закупуване (според сайта дават 2 години гаранция!!).
На 10-ноември-2016 (след 1 месец!!!) получих email, че рекламацията ми е отхвърленa и в края на ноември 2016 г. (след месец и половина!!!) получих обратно отремонтираните обувки с приложени документи на полски език!!!!
Две седмици по-късно подметката на обувките отново се разцепи - на същото място, по същия начин (моля, забележете, че уж става дума за обувки ECCO (сигурно правени в някой полски гараж!!) и на 12-декември-2016 г. (след по-малко от 2 седмици употреба), аз отново ги върнах с молба да ми възстновят парите за обувките или да ги заменят с нов чифт.
На 03-ти януари получих известие, че рекламацията ми е отхвърлена. На 06-януари-2017 г. получих обувките заедно със становището на производителя.
В становището си за отказ забележете ПРОИЗВОДИТЕЛЯ, твърди, че разцепването на подметката било от удари по нея!!!??!
Искам да ви уверя, че до този момент не ми се е случвало подобно нещо с нито един чифт обувки. Реално обувките са носени предимно на закрито (в офис), кутията ми стоеше в колата и си ги обувах за вътре, т.е. абсолютно очевидно е, че обувките са просто некачествени или не-оригинални.
Така да се каже на кратко, през септември 2016 г. платих 216 лв. за чифт обувки и от тогава обувките са били на мое разположение сумарно 2 месеца. Към настоящия момент не разполагам нито с годни за носене обувки, нито с пари да си закупя нови.
Обърнах се към агенцията за защита на потребителя и оттам - след около месец ми съобщиха, че ТЪРГОВЕЦЪТ отказва да възстанови сумата, защото оторозиран сервиз е прегледал обувките и не е намерил дефекти към дата на покупката.
Чудя се какво означава думата гаранция и защо комисията за защита на потребителя би приела подобен абсурден отказ?! Посъветваха ме да ги дам на съд и да се свържа с адвокат. Simple Smile

Всеки си знае дали си струва да се рискува. Аз няма да рискувам вече, защото изходът е ясен...

# 10
  • Мнения: 892
Смехоранка, а защо не си купихте обувки Еко от официалния сайт за България, там можеше и по-евтино да ви излязат. Аз лично си купих маратонки Ню Белънс от obuvki.bg, които не съм носила много, засега не са дали дефект, купих ги, защото няма официален магазин от който да мога да си купя на марката, а не искам да пазарувам с карта и да се разправям с превозвачи. Освен това, ходих в един реален магазин, където предлагат модели на марката, там моделите бяха едно към едно с тези от сайта, само че на сайта бяха с около 60 лв. по-евтини, не помня вече точно колко. Истината е, че аз също имам съмнения дали маратонките са оригинални, но ако моите от сайта не са, от магазина също не са, защото там бяха абсолютно същите.

# 11
  • Мнения: 1 102
И аз много се колебая дали да не си взема една чанта от този сайт, Фурла конкретно, дали са оригинални нещата Thinking

# 12
  • Мнения: 2
Здравейте, поръчах си ботуши на стойност 248 лв. от obuvki.bg.пристигнаха бързо, но бяха неудобни и реших да ги върна. Пратих ги на 17.04.17 и все още си чакам парите....когато звънна ми се извиняват за закъснението, и едно мило момиче първият път ми каза, че не са пристигнали все още в Полша(след близо 2 седмици), на второто обаждане ми обяснява, че ми пуска парите по сметката и да си я проверявам.Е проверявам и нищо.... и последното, че чака платежно нареждане от Полша. Получих нещо на e_meila на полски,което ми прилича на информация за моят извършен превод и нищо повече... Пазарувам често онлайн, но за първи  път ми се случва подобно нещо.

# 13
  • Мнения: 700
Здравейте, поръчах си ботуши на стойност 248 лв. от obuvki.bg.пристигнаха бързо, но бяха неудобни и реших да ги върна. Пратих ги на 17.04.17 и все още си чакам парите....когато звънна ми се извиняват за закъснението, и едно мило момиче първият път ми каза, че не са пристигнали все още в Полша(след близо 2 седмици), на второто обаждане ми обяснява, че ми пуска парите по сметката и да си я проверявам.Е проверявам и нищо.... и последното, че чака платежно нареждане от Полша. Получих нещо на e_meila на полски,което ми прилича на информация за моят извършен превод и нищо повече... Пазарувам често онлайн, но за първи  път ми се случва подобно нещо.

И аз последния път имах забавяне,но мисля че не мина повече от месец връщането,обработването и възстановяването на сумата...при теб е доста повече,провери пак сметката и ако сумата все още я няма пак се обади,доколкото знам те като я преведат минават още 2-3 дни докато се обработят от банките,техния превод май е от чуждестранна банка.

# 14
  • Мнения: 4

Аз не съм пазарувала досега. Много се радвам са изказванията тук и може и аз да пробвам сайта.

Благодаря.

Общи условия

Активация на акаунт