Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 14 фев. 2017, 09:22 ч.

На море в Турция - тема 47

  • 166 836
  • 823
  •   2
Отговори
# 735
  • Мнения: 2 254
Връщам се към проблема със стаите със side sea or sea vew от български фирми. Почивала съм към 15 пъти в Турция /със самолет, т.е. чрез ТА/ - никога не съм резервирала стая с изглед и то не заради разликата в цената. Защо ли - ами защото, дори и да си мисля, че дадената фирма е класна или гледа на мен като на постоянен клиент /т.е. трябва да се постарае да бъде много точна с моята резервация/, тя може да няма голям контингент от стаи в съответния хотел, може да ползва чужд пакет, а и истината е такава - ако един хотел има много резервации чрез ТUI или Thomas Cook, или някой руски "мастодонт" на пазара - кой ще обърне внимание на 2-3-5-10 резервации от нЕк'ва си българска фирма?

За това - избирам си хотела - локация, чистота, обслужване, кухня, анимация /не ме интересува/, плаж, напитки, гледам дали качеството на предлаганите услуги ме задоволява /както и цените да ме устройват за това качество/ и си буквам почивката. Дали ще гледам храсти /може пък и да е цъфнал такъв/, дали ще е едно дърво /действа ми успокояващо/ - това е положението. Ако искам повече - организирам си всичко сама, чета си описанията на резервацията /и си плащам съответно за всичко това/, но знам, че след това мога и да имам право на някакви претенции /което също понякога е относително/.

Не казвам, че когато сме платили нещо в БГ агенция нямаме възможност да си търсим правата. Просто практиката ме е научила, че за този тип mass tourism, това е "кауза пердута" /загубена кауза/.

За пример - в Малта /чрез ТА, без да сме плащали за специален изглед, ни предложиха стая без балкон, а ние сме пушачи. Обяснихме на рецепцията това - без представител на българската фирма, и ни дадоха партерна стая, която беше на алеята за служебния вход на кухненския персонал. Но, наистина имаше един цъфнал храст, който беше много красив, и аз си казах - какво ми пука, че понякога ще минават покрай нас и ще ме виждат неглиже, когато си пия кафето - аз съм там за съвсем друго удовлетворение....

Това е реалността - понякога.

# 736
  • Варна
  • Мнения: 3 418
Това е реалността - понякога.


Съгласна съм,но аз пък съм късметлийка,попаднала съм на агенция,с която винаги са ми предлагали по-добро от това,дето съм заплатила,че и повече.
Не съдя никой,но и не съжалявам тези,дето така глупаво са се прецакали,сто пъти написах: "ЧЕТЕТЕ"
Имам предвид не само форума или фейса Mr. Green

# 737
  • Мнения: 2 254
О, да - това да се чете се отнася за абсолютно всяко пътуване - организирано, или самостоятелно.

Тази година искахме да отидем някъде в Сицилия, Сардиния, различни части на Италия. Исках нещо организирано - чартър, трансфер, някоя допълнителна екскурзия, плаж.... Сигурно съм разгледала над 20 хотела в различните дестинации и оферти, след което си направих труда да погледна за мнения и в Букинга и в Трипадвайзър - ами.... от всичките хотели, само 2-3 на 1-2 БГ ТА отговаряха на това, което искам. По-точно, имаше сравнително добри отзиви, но за мое съжаление за нашите дати всичко беше резервирано.

За това се чудя, без значение за дестинацията, когато някой първо си плати за даден хотел, а след това пита за мнения, особено ако е на ранни записвания, където не винаги можеш да направиш промяна без съответната финансова загуба.

От друга страна, правилното е една туристическа агенция да се грижи за интересите на клиентите си и да не гледа на тях само като "моментни" пътуващи - доволни, недоволни, ще пътуват пак с нас, или не - какво значение има. Ама в покрайнините на Европа е така - освен някаква КЗП, почти без никакви права за въздействие или санкции - какво може да се очаква...

# 738
  • Мнения: 86
Здравейте,
Преди четири дни се завърнахме от Sherwood dreams resort - Белек , Анталия.Ето и впечатления:

Пътят
Пътувахме с кола от гр.Пловдив. Като цяло разстоянието не се усеща, кара се нормално. Границите се минаха светкавично. Тръгнахме от Пловдив към 23:00ч. И пристигнахаме в Анталия към 12:00ч. Никой от ТА не ни посрещна при пристигането ни в хотела.Повече не бихме  минали  по пътя към Анталия през Истанбул.В 02:00ч. през ноща имаше  задръстване в Истанбул.Хванахме байряма и не сме плащали за магистрали и 1 мост, но вторият мост е 65.65 лири и тунелите преди Бурса  са 18.20лири. Пробвахме  маршрут, който бяха ползвали и други пътуващи и е перфектен, без такси, малко по дълък е с до 100км.Маршрута е Границата --Gelibolu-това е ферибот-Ъardak--Biga--BAndirma--Akhisar--Denizli--Antalya.Тук имате само ферибот 35 лири --30 лири ферибот и 5лири застраховка. Пътниците не плащат.

Хотелът
Няма  табела  кой е хотела.Пристигнахме и ни сложиха гривните, стаята ще е готова в 14:00ч.Платили сме за стая с директен изглед море, като се предлагат и  с частичен и без изглед.В 14:00ч. Отиваме да  питам дали е готова стаята. Стаята е готова. При влизането ни  в стаята ужас  на 2 метра от нас другия хотел и виждаш в неговите стаи, ни помен от море ни помен от градина, мирише силно  на цигари. Върнахме се  на рецепция. Съобщихме им че е объркана  стаята, изчакайте 10 мин. ще оправим проблема. Следва нова стая --частичен изглед море и пак мирише силно  на цигари. Викнахме  управителя, като между временно сме провели многобройниразговори с ТА  да си оправят проблемите. С оговорки от тяхна страна и като видяха, че не отстъпваме ни дават стая където поне не мирише на цигари/а това е важно тъй като имаме дете на 7г., а ние не сме пушачи/, но детето ще спи на разтегателно диванче ,не както сме платили на единично легло. Съгласихме се защото между временно вече е 16:00ч., а на супругат ми му се спи достатъчно след шофиранито до хотела.На  диванчето за детето  липсват чаршафи. Пак се започва рецепция, уговорки че имат много работа и така нататък. Става 21:00ч. чаршафи няма. Прибираме се от "Анимацията" и установяваме че чаршафи има, но не са застлани. Направо полудяваме но просто нямаме  сили вече т.е. ние трябваше да го разтегнем и оправим чаршафите.В  хотела се засякохме с още две български  семейства със същият проблем, но те с непочистени стай при настаняването.След няколко дни пристигнаха руснаци  със същият проблем се оказа и една Руския, също платила за стая изглед море ,а получи друга  беше пристигнала към 21:00ч. и нямаше кой да и помогне.Мога да кажа ,че озеленяването беше добре.Територията нито е голяма,  нито малка според нашите виждания.Това което мога да добавя е ,че базата на хотела си плаче за ремонти. Можете да си носите  Евро навсякъде казват цените в евро и ако нямате го смятът 1 евро-5 лири. Официалният курс е 4.03.Бара във фойето и А ла карт ресторанта са ОК.Еспресо кафе има само на лоби бара.Електронни игри - жетона е 5лири или 1 евро.Боулинг с 2 писти --20 евро е 30 мин игра.Билярд--10 евро 30 мин.Паркинга на хотела е неохраняем на около 100-200 метра от хотела, нещо като обществен паркинг, няма места разбира се на него. Спирате където и както намерите.Не одобрих това ,че на гостите не се прави забележка в смисъл в лобите мебелите са тапицирани сяда се с мокри бански, по коридорите на хотела се разхождат деца които плюят, тряскят врати и какво ли още не.Може би не зависи и от охраната която ,не видях , а от самите гости, но съм възмутена от възпитанието и маниерите им.
Хотелът е  ужасен.
Времето
Времето веше супер от 41 до  54 градуса  през целия ни престой  от 27.06.-04.07.17г.
Стаята
Като цяло е добре, нищо не ти липсва. Мини бара се зарежда всекидневно  с безалкохолно, вода и бира.Почиства се около обяд, което е ОК за нас.Има кана за чай и кафе нашата не я заредиха като свърши кафето. Климатиците в хотела работят само по график, така и не разбрахме какъв е той. Хладилника не работеше. Сейфа е платен 14 евро за 7 нощувки престой/ недопустимо според нас да се заплаща/. Има шампоан, балсам и душ гел, ако свършат се зареждат, сешоар и тампони за грим, клечки за уши и чехли.Хавлиите и чаршафите се сменят редовно.Много ни допадна това ,че тоалетна, душа  и мивката със сешоара са в три отделни помещения.
Басейна и плаж
Прекарваме почти цял ден около басейна. Има хавлий за плаж срещу карта която ти дават от рецепцията.Водата сутринта може да видите какво ли не да плува в нея. До обяд вече по-дъното на басейна си има  черна мърсотия и пясък от плажа и камъчета, тъй като гостите на хотела не взимат душ преди да влезнат в него. На сутринта част от нея е отново там. Пластмасови бутилка от водата нахвърляни под  моста на конструкцията. Шезлонги и чадъри има, към края на престоя се започна със запазвенето с хавлий. Външните барове са ОК. Напитките са на Пепси ,бирата Ефес. Баровете работят цял ден, като единият даже до 23:00ч. Вътрешният басейн е чист, има и работещо джакузи.Фитнесът изглежда добре със съвременни уреди, не сме го ползвали само влезнахме да го видим.Турската баня е безплатна, но само да си лежиш вътре нищо повече -всичко друго се плаща.Доста шезлонги и тента, плажа е пясък под шезлонзите , а на брега  чакъл и във водата също.  Без аква обувки не е приятно да се стъпва. Става дълбоко много изведнъж до около 1м. може би.Водата не е кристално чиста.Има достатъчно водни пързалки, едните са за по-малките, а другите над 12г. възраст. работят 2ч. сутрин и 2ч. следобед.
Храната
Недостатъчна, без разнообразие, без старание в декорация, но вкусна.„Разнообразие” от храна има само 15мин.  след отварянето на вратите на ресторанта. След това кой каквото намери.Изнасянето на допулнително храта е в минимални количества, 30мин. преди приключване на храненето от ресторанта започвата да прибират храната. Късната вечеря 23:00-00:00ч. се състой от супа, ориз, няколко вида салати и десерет/може би 5-6бр./,  два вида зеленчуково ястие, мабко студени предястия. Хляб може и да не намерите.Ако трябва да разчитате на нея по добре недейте.А ла карт вечерята ни беше в италиански ресторант.Храната беше вкусна и гурме изглеждаща.Обслужването също , за разлика от основния ресторант.А ла карт ресторантите са два интернационален и италиански, като интернационалния работи само в сряда.
Гостите
Руснаци, немци, румънци, турци и много малко българи.

Анимацията

Тотална нула.Аниматорите са под всякъква критика.Не ми направи добро впечатление ,че се храниха с гостите на хотела, а освен тях и мениджърите също.Като цяло има дартс, плажен волейбол, йога, аква аеробика и т.н. , но по нищо не личеше кога започва ,кога свършва.Не ни допадна тва ,че часовете съвпадат например  дартс и плажен волейбол по едно и също време.Може би всичко трае около 1ч. И после се пуска диск с една присписва музика от която ти се доспива още повече.За 7 нощувки имаше само 3 вънщни фирми за вечерното шоу и беше ОК, а останалите вечери скучни.В ден неделя е почивен ден и няма анимация ,няма нищо организирано.
Има "Лунапарк" само името му е лунапарк  - едно влакче, въртележка тип синджири, едни самолетчета който се издигат като се въртят"издигането" не рабти, тоест само се въртят, бласкащи 3бр колички, виенско колело - не работи, Гондола -не работи и празна площатка май е имало батути сега ги няма.Лунапарка работи само 1ч. - 19:00-20:00 ч.Не се заплаща за него.

Не сме доволни от почивка и хотела.Не бих Ви препоръча веригата.
 


# 739
  • Мнения: 7 606
Много съжалявам, че не останахте доволни от почивката си  Sad  Дано следващата е по-хубава!

Не ми направи добро впечатление ,че се храниха с гостите на хотела, а освен тях и мениджърите също.

Защо ти е направило лошо впечатление?

# 740
  • Мнения: 310
RIXOS PREMIUM TEKIROVA

Това е третата ти почивка в хотел от веригата Rixos. За RIXOS PREMIUM TEKIROVA мога да кажа че територията не е толкова прекрасна колкото Rixos Sungate, нито храната е толкова добра колкото в Rixos Premium Belek. Всъщност хотела е страхотен, но вече не успя да ни накара да се прехласнем.
Бяхме настанени в Family garden suite. Това са къщички до една изкуствена рекичка с много плуващи патици. Много е живописно и красиво. Сюита представлява 2 стаи с 2 бани общ коридор и 1 балкон. Мини и макси бар с всекидневно зареждане, абсолютно всякакви принадлежности в банята вкл. Четки и пасти за зъби, самобръсначка и крем за бръснене, гъба за баня. Къщичките са с източно изложение и на балкона не може да се стои рано сутрин, иначе привечер е приятно. Нашите приятели бяха в основната сграда с изглед към дискотеката и се оплакваха от шума. Самата дискотека работи до 24,00, но след това започва чистенето и подреждането до към 2.
Храната – на най-високо ниво. Единствено липсваше сушито от Риксос Белек. Не мога да изброя а и не виждам смисъл да изброявам всичко което имаше за храна. Няма нещо което да не е било вкусно. Страхотно разнообразие от всичко – меса, риби, салати, десерти, плодове. Не беше проблем да си намираме маса. Освен голямо вътрешно помещение ресторанта имаше и няколко тераси. Има няколко ала карт ресторанти, но така и не се наканихме да ги ползваме.
Напитки – много добри коктейли. Отпих си на Маргарита. Лоби бара работи до полунощ, но има денонощен бар при билярда, който също е безплатен.
Плаж – доста голяма  и широка територия с много шезлонги. За пръв път сме си намирали места каквито искаме без да е необходимо да ставаш и резервираш рано рано. Плажът е пясъчен, на влизане в морето има камъчета. Самото море е каменисто, бързо става дълбоко, но пък за сметка на това беше абсолютно чисто. Много ми хареса. В басейна влизах само когато си бях записвала час за аква спининг.
Това което беше малко разочароващо е че не работеше аква парка към хотела. Работеше само детския. Вярно е че може да се ходи безплатно до Land of Legends, но щеше да е добре ако работеше и аква парка към хотела.
Забаления – ние не сме по груповите занимания. Записвах се на часовете по аква спининг. Ходя на аква спининг и в София и ми беше приятно че и там имаше. Вечер в дискотеката имаше представления. Впечетлиха ме Тодес и група от Куба. Кубинците направиха страхотно шоу и през деня на плажа, когато имаше и пяна парти.
В заключение ще кажа че Rixos Premium Tekirova е страхотно място за почивка, с доста зеленина и кристално чисто море. Ще задоволи и най-високите изисквания.

# 741
  • Мнения: 86
Много съжалявам, че не останахте доволни от почивката си  Sad  Дано следващата е по-хубава!

Не ми направи добро впечатление ,че се храниха с гостите на хотела, а освен тях и мениджърите също.

Защо ти е направило лошо впечатление?

Далеч съм от мисълта,че не трябва да се хранят - напротив, но не смятам ,че е редно мениджърите да се хранят с нас преди да е приключил обяда или вечерята или закуската , а да наблюдава дали всичко е наред и едва след това или преди това да се нахранят и те.Като  в това число и като цяло персонала.

# 742
  • Мнения: 7 606
Много съжалявам, че не останахте доволни от почивката си  Sad  Дано следващата е по-хубава!

Не ми направи добро впечатление ,че се храниха с гостите на хотела, а освен тях и мениджърите също.

Защо ти е направило лошо впечатление?

Далеч съм от мисълта,че не трябва да се хранят - напротив, но не смятам ,че е редно мениджърите да се хранят с нас преди да е приключил обяда или вечерята или закуската , а да наблюдава дали всичко е наред и едва след това или преди това да се нахранят и те.Като  в това число и като цяло персонала.

За Ф&Б-мениджъра и управителят на ресторанта да, съгласна съм. Но за мен впечатлението е по-скоро добро, ако аниматорите и други мениджъри се хранят с гостите, вместо да ядат в стола по-лоша храна. За мен това е признак, че управителите се грижат добре за този персонал и че се търси контакт с гостите. И в нашия хотел аниматорите и мениджърите се хранят с гостите - винаги питат дали могат да сядат на масата ти, не е проблем да откажеш учтиво. При разговорите могат да научат мнението на гостите, какво според тях може да се подобрява - все пак не всеки отива при гест рилейшъна и се оплаква, а и не всичко си заслужава оплакване, може да е дреболия  Peace

# 743
  • Варна
  • Мнения: 319
Здравейте. Искаме да почиваме в Турция и сами ще си организираме всичко. Избрахме Granada luxury Belek. Ще пътуваме с Турските авиолинии от Варна. Гледах цени за трансфери. С кола около 100€ за четирима. А можем ли да се включим в групов трансфер? И другият по сложен проблем. Ще бъдем с дъщеря ми, която учи във Франкфурт и по лесно е да се прибере директно в Германия. Но полети за нея има сутрин в 7 , а нашият за Варна е в 22,10. Как да организирам нейният трансфер? Мислехме си съпруга ми  да отиде с нея до летището и да се върне. Някакви идеи?  Ако се включи в групов най - добре.  тя е голяма паника. Дали от хотела биха съдействали?

# 744
  • Мнения: 262
Има хотели който предлагат трансфер от и до летището.
Другия вариант е такси до хотела.

# 745
  • Мнения: 86
Моля някой да каже ако се настаним в рисос премиум може ли да се ходи в риксос ленд оф лейджънт и какво по-точно може да се види - може ли да стоиш колкото искаш, може ли да се разхождаш навсякъде и т.н?

# 746
  • София
  • Мнения: 646
Здравейте. Искаме да почиваме в Турция и сами ще си организираме всичко. Избрахме Granada luxury Belek. Ще пътуваме с Турските авиолинии от Варна. Гледах цени за трансфери. С кола около 100€ за четирима. А можем ли да се включим в групов трансфер? И другият по сложен проблем. Ще бъдем с дъщеря ми, която учи във Франкфурт и по лесно е да се прибере директно в Германия. Но полети за нея има сутрин в 7 , а нашият за Варна е в 22,10. Как да организирам нейният трансфер? Мислехме си съпруга ми  да отиде с нея до летището и да се върне. Някакви идеи?  Ако се включи в групов най - добре.  тя е голяма паника. Дали от хотела биха съдействали?
Заповядай Simple Smile
Нашият двупосочен трансфер за двама души излезе 35 лв. Летище Анталия- хотел- летище Анталия:
https://www.holidaytaxis.com/en/

# 747
  • Мнения: 332
РОЖЕ, разкажи за вашият хотел в Лара.

# 748
  • Мнения: 310
Моля някой да каже ако се настаним в рисос премиум може ли да се ходи в риксос ленд оф лейджънт и какво по-точно може да се види - може ли да стоиш колкото искаш, може ли да се разхождаш навсякъде и т.н?


Може да стоиш до когато ти е трансфера обратно към хотела. Нашият беше в 17.20. Можеш да ходиш навсякъде. Това което не се включва в безплатния вход е плуването с делфини някакво индианско селище и разбира се консумацията на храна и напитки. Ако ще ходите се настрой за огромно количество хора. Ама наистина огромно. Миналата година бяхме пак тъкмо го бяха отворили. Беше страхотно. Освен нас имаше около 100 човека и всичко все дно работеше за нас. Сега ако знаех какво ни чака нямаше да си го причиня нищо че ни беше безплатно. Чакахме за една пързалка може би час и половина. Не се пускахме повече. И това при положение че пързалките са над 40 за възрастни. Просто хората са наистина много. Толкова много че за цял ден ако се пуснете на 3 4 неща е повече от възможно. Има шоу с делфини също безплатно. Изобщо и не пробвахме имайки предвид колко хора имаше. След 16 часа хората видимо намаляха и успяхме да се пуснем на още една пързалка след 15 минути чакане.

# 749
  • Мнения: 31
Момичета, може ли да ми препоръчате хотел в Бодрум от 01.09 да не е повече от 1000лв на човек и да е близо до града. Какви молове има там?

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт