Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 март 2017, 18:43 ч.

"posh lady fashion" мнения

  • 3 949
  • 23
  •   1
Отговори
  • Мнения: 8
Здравейте,
наскоро пазарувах от Posh Lady Fashion, Facebook страница на която има много красиви, свежи модели на палта от естествен косъм, елеци- пухкави и сладки, толкова примамливи за нас жените... Поръчах си елек от естествен косъм с качулка, може да се каже, че това беше най-добрата ми очаквана покупка. Трябваше да изчакам около две седмици за да бъде изготвен елека и аз чаках с, наистина, голямо нетърпение. Та с може би три, четири дни закъснение моята поръчка дойде. Имах право на преглед и тест и аз използвах тази възможност, огледах елека, изпробвах го, платих на куриера и вече по-спокойно се загледах в моя елек. Първото нещо което ми направи впечатление беше бежовия конец на черният хастар от вътрешната страна на качулката там най-вероятно е имало дупка и някой на бързо я е зашил с конец какъвто му попадне под ръка. След това видях дълъг грозен шев от вътрешната страна на хастара по цялата дължина на елека. Притесних се! Започнах да въртя елека от всички страни, да го оглеждам и открих дупки по външната страна на елека някои от които бяха с дължина два сантиметра, скъсани снопчета, но косъмчетата са дълги и затова не бях ги забелязала при първия оглед, когато куриера все още стоеше пред вратата и аз имах възможността да върна елека, но изпуснах този момент... толкова наивно... Разочарована съм!
Пазарували ли сте от тази страница на facebook? Аз и моят елек, изключение ли сме или има и други пострадали?

Последна редакция: чт, 23 мар 2017, 18:52 от ngavrailova

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 10 096
   Елекът ти никога не е бил "изготвян", а е директно доставен от Китай. Поредните прекупвачи на боклучиви стоки, предлагани на безумни цени. Peace

# 2
  • Мнения: 8
Наистина, толкова са красиви и примамливи нещата там... Не съм ядосана на тях, разочарована съм от своята наивност... те просто си изкарват прехраната с  такива като мен!

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 10 096
   За съжаление, е така. Разчитат, че хората не са достатъчно информирани. Confused Същият елек най-вероятно е можело да си го поръчаш от AliExpress, на много по-ниска цена, а и щеше да се ползваш със защитата на сайта.

# 4
  • Мнения: 8
...coulda woulda shoulda...много е лесно в минало време, можех, щях, трябваше... този път ще ми трябва повече време за да ми мине. Дано хора, които искат да поръчат от там, първо потърсят за мнение. Дано предпазя друг наивник с тази тема, дето даже не знам как се води и се уча в движение.

# 5
  • Мнения: 16 238
Добре де, а каква им е политиката за връщане?

# 6
  • София
  • Мнения: 282
Без значение от дефектите, имаш право да върнеш покупката в 14-дневен срок. Ако се опъват - сигнал до КЗП.

# 7
  • Мнения: 8
Не знам каква им е политиката за връщане. Платила съм го, за да го върна, те трябва да ми върнат парите предварително и после аз да върна елека, защото... знаеш ли до къде им стига почтеността! Някъде между първата дупка и останалите загубих доверие...

# 8
  • Sofia
  • Мнения: 10 096
Добре де, а каква им е политиката за връщане?
Без значение от дефектите, имаш право да върнеш покупката в 14-дневен срок. Ако се опъват - сигнал до КЗП.

   Момичета, нали осъзнавате, че този законов срок за връщане на закупен онлайн продукт важи, само когато се пазарува от регистрирана фирма, издаваща касови бонове. В случая, говорим за обикновена Facebook страница, зад която най-вероятно стои някое изхитрило се неграмотно момиченце, пишещо на латиница. Никаква КЗП няма да свърши работа в случая, защото те се занимават само с казуси, касаещи регистрирани търговци / фирми. Peace

# 9
  • Мнения: 16 238
Тя има документ от куриерската фирма, което си е касов бон. В крайна сметка те също трябва да осчетоводяват услугата някак си.

# 10
  • Sofia
  • Мнения: 10 096
Тя има документ от куриерската фирма, което си е касов бон. В крайна сметка те също трябва да осчетоводяват услугата някак си.

   Не е така. Peace Звънни в Комисията и ще ти кажат същото, което и аз.

# 11
  • Мнения: 16 238
Не споря изобщо Hug Просто ми стана интересно дали не може да се използва бележката от куриерската фирма Rolling Eyes

# 12
  • Мнения: 8
 Дори да се изкушите да пазарувате от тази страница, внимавайте! Преглеждайте артикула си внимателно, без притеснението, че някой ви чака да му платите и бърза да си върши друга работа. Проверявайте! Оглеждайте! Имайте едно наум! Бъдете по-разумни от мен!  Аз, така или иначе, допуснах грешка. Не я допускайте и Вие!

Последна редакция: пт, 24 мар 2017, 14:38 от ngavrailova

# 13
  • Sofia
  • Мнения: 10 096
Не споря изобщо Hug Просто ми стана интересно дали не може да се използва бележката от куриерската фирма Rolling Eyes

   За съжаление, наистина не може. Основната причина е, че не става въпрос за легитимна търговска организация, а за частно лице – какъвто е принципът в OLX, например. КЗП категорично не се занимават със сделки между частни лица – те и нямат правомощията, де. Simple Smile

# 14
  • Мнения: 8
Здравейте отново,
от вчера насам има развитие в моята история. Предложиха ми  компенсация и отстъпка при следваща покупка и обясниха, че съжаляват за допуснатото недоразумение. Аз винаги  давам шанс преди окончателно да се откажа от  нещо или някой и избрах друг артикул, за който получих уверение, че ще бъде качествено ушит и доставен на време. Показах артикула който исках да си купя и те ми  направиха оферта, която след като сравних с цените им в bazar.bg и olx, се оказаха по-евтини от предложената ми оферта, и отказах... Компенсация, искам компенсация,  разбира се, за разочарованието, защото само това е начина да простиш разочарование, но... парите  са по-важни от добрата репутация. Пък и какво, такива като мен, дал Бог!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт