Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 юли 2017, 10:29 ч.

Онлайн банкиране към "UniCredit Bulbank"?

  • 1 257
  • 4
  •   1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 8 429
Здравейте, от отдавна имам сметки в "UniCredit", но все отлагах да си направя онлайн банкиране, което дава голямо удобство, при управление на финансите. Та, решила съм най-после да се възползвам и, разбира се, ще се информирам добре, като отида в самия банков клон, но и малко предварителна информация няма да ми е излишна.

Основното, което ме интересува, е – след колко време се обработват транзакциите на практика? Например, ако в събота вечерта прехвърля дадена сума от едната в другата си сметка (т.е. в дебитната карта), кога ще мога да разполагам с парите и да направя онлайн покупка?

Друго – мога ли да определя някакъв лимит на прехвърлените суми, в рамките на едно денонощие, и да поискам SMS-известяване за всяка транзакция, касаеща сметките ми?

Благодаря предварително на всеки, който се ангажира с въпросите ми! bouquet

# 1
  • Мнения: 1 212


Основното, което ме интересува, е – след колко време се обработват транзакциите на практика? Например, ако в събота вечерта прехвърля дадена сума от едната в другата си сметка (т.е. в дебитната карта), кога ще мога да разполагам с парите и да направя онлайн покупка?

Във всяка банка в БГ транзакциите се обработват (обработката за банката минава през процеса на осчетоводяване) със сесията на националния платежен оператор. Понеже в случая става дума за вирмент (вътрешна операция), теоретично е възможно да се извърши превода, но за да са Ви достъпни парите за банкомат или виртуална покупка, следва да е минала сесия на бисера или бансервиз, а такава в събота няма.  Аналогично е положението след 18.30 до 9.00 сутринта - нареждате си вирмента, но се чака обработката, иначе записа е наличен, виждате парите, но не са достъпни...


Друго – мога ли да определя някакъв лимит на прехвърлените суми, в рамките на едно денонощие, и да поискам SMS-известяване за всяка транзакция, касаеща сметките ми?


Не зная реда и лимитите в Булбанк, питайте по телефона, иначе СМС известяване естествено че можете.
Има изгодни пакети - за няколко лева на месец получавате известяване, право на неограничено теглене без такси на чужди банкомати и е включена в тази сума и месечната такса на сметката. Струва си. Питайте ще Ви кажат там каките.

# 2
  • Варна
  • Мнения: 506
Във всяка банка в БГ транзакциите се обработват (обработката за банката минава през процеса на осчетоводяване) със сесията на националния платежен оператор. Понеже в случая става дума за вирмент (вътрешна операция), теоретично е възможно да се извърши превода, но за да са Ви достъпни парите за банкомат или виртуална покупка, следва да е минала сесия на бисера или бансервиз, а такава в събота няма.  Аналогично е положението след 18.30 до 9.00 сутринта - нареждате си вирмента, но се чака обработката, иначе записа е наличен, виждате парите, но не са достъпни...
Не е точно така...В ПИБ прехвърлянето между собствени сметки се отразява на секундата и веднага можеш да ги използваш, независимо дали е нощ или почивен ден. Не знам как е в Булбанк.

# 3
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 2 399
Аз също имам онлайн банкиране. Доколкото разбирам, двете сметки са към Уникредит. Ако е така, в работни дни транзакциите минават веднага. Ако са в различни банки, на следващия ден сутринта, ако са направени след 14 часа и на същия ден около 14 часа, ако са направени преди този час. Тези часове са приблизителни, всяка банка работи по различен начин. Може да пристигнат и веднага, ако ги пуснеш по RINGS, но и той е ограничен до 13-14 часа, според банката.
За почивни и празнични дни - обикновено транзакциите ми минават в първия работен ден рано сутринта около 7 часа, но моите плащания са все към държавни институции или по сметки извън Уникредит, та не съм представителна извадка  Simple Smile.
SMS известяване можеш да направиш както за входящи, така и за изходящи плащания. Самата им система също е защитена и работи чрез код, който се изпращат на мобилния ти телефон и който ти трябва да въведеш при плащане, за да мине транзакцията. Кодът е валиден 15 минути, после се издава нов.
Относно лимити - не мога да помогна. Знам, че имат лимити при теглене на банкомат, но за движение по сметката нямам представа.
Надявам се да съм помогнала поне малко.

# 4
  • Sofia
  • Мнения: 8 429
Много благодаря на всички, включили се с отговори в темата. bouquet

StefanB, добре, а нали, като отида в самия банков клон (на гише) и прехвърля пари от едната си сметка в другата (да уточня, че и двете са в UniCredit), дори и да е събота, парите ми излизат веднага и на практика мога да оперирам с тях на момента – да ги тегля на банкомат, да правя покупки по Интернет и т.н. Т.е. при онлайн банкирането нещата не стоят точно така и трябва да се чака въпросната сесия на националния платежен оператор, за който споменаваш, ли? Странно... newsm78

Не е точно така...В ПИБ прехвърлянето между собствени сметки се отразява на секундата и веднага можеш да ги използваш, независимо дали е нощ или почивен ден. Не знам как е в Булбанк.
Ако е същото и в UniCredit, би било супер. Peace

blue.angel, да, и двете сметки, за които говоря, са в UniCredit. Съжалявам, ако не се е разбрало още с първия ми пост. Simple Smile А ако транзакциите са в почивни дни, как стои въпросът? Имам предвид – транзакциите, случващи се между 2 отделни сметки, на едно и също лице, в една и съща банка, в случая – UniCredit. Много ми беше полезна информацията за кодовете, не го знаех, мерси! bouquet

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт