Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 45
  • Мнения: 451
Те периодично "обявяват фалит", няма страшно. И аз имам, ама не предприемам нищо.

Мда, ама не се знае дали като миналия път ще им налеят манги......всъщност въобще не беше фалшив сигналът след КТБ, но нямаше как да се позволи втора банка да падне и то една от основните. та другарите в бранша удариха по едно яко рамо.

# 46
  • София
  • Мнения: 2 919
Казали са ти вече- първа инвестиционна. За мен е предимство и че имат доста офиси, работещи в събота и неделя. Веднъж ме спасиха.
Недостатък е, че правят големи проблеми с генерален пълномощник. Другите банки го дават малко по- ларж.

Пише се транСакция.

# 47
  • Мнения: 2 233
Скрит текст:
Наскоро се сбъсках челно с няколко банки и сега трябва да намеря "моята", моля да споделите следните няколко параметъра, за да се ориентирам в положението:
1. Коя банка ползвате?
2. Безконтактна ли е дебитната ви карта и ползвате ли я за онлайн пазаруване в чуждестранни сайтове? Удържат ли ви такса за транзакциите?
3. Ползвате ли кредитна карта? Какви такси плащате за поддръжката й? Имате ли някакви бонуси (точки или суми, които да ви връщат под някаква форма?
4. Ползвате ли онлайн и мобилно банкиране? Какви са лимитите на преводите? По какъв начин се гарантира сигурността (смс-и, токъни, сертификати)?

А защо се сблъсках челно:
Скрит текст:
Дълги години бях клиент за ПроКредит, не съм имала особени проблеми, освен, че трябваше да ходя до техен клон за ТАН кодове (тяхната двуфакторна автентикация, при други банки са сертификати или токъни), а към момента на закриване на сметката ми имаха 3 клона за цяла София; другия проблем беше, че дни наред не ми се отразяваха транзакциите и не виждах в реално време похарчените пари.
Реших да премина на УниКредит, имам удобен офис и няколко познати се изказаха положително, да де, ама толкова нерви не съм хабила скоро, попаднах на тотално некомпетентни пък и нагли служители и след 2 месеца разправии се отказах от тях (то не ми бяха разблокирали картата и не можех да тегля пари, после имах проблем с активацията, после имах проблеми  мобилното банкиране, удържаха ми такси, които по договор не трябваше да ми удържат та ходех да ми ги сторнират, всичкото ми костваше висене по опашки и среща с намусени физиономии, нежелаещи да разберат, че има нещо сбъркано в цялата работа).
Имам колеги, които са в Пощенска банка и те също са доволни, автогол отново - взимат ми такси при пазаруване онлайн от чуждестранни сайтове, това ме дразни МНОГО; нямат безконтактни дебитни карти; имат безумни лимити на онлайн и мобилното банкиране, не мога да им подкарам сертификата (и от call center-a им не могат да го подкарат) и искам да ги сменя, но този път ми се ще да взема по-информирано решение коя да е моята банка.
Бих се радвала да има следните услуги:
- безконтактна дебитна карта, плащанията с която да не се таксуват (онлайн пазаруване в местни и чуждестранни сайтове)
- онлайн и мобилно банкиране без лимити, по възможност с токъни
- възможност за откриване на допълнителна сметка или услуга в допълнение на разплащателната сметка, в която да стоят някакви повече пари и като ще извършвам онлайн плащане да прехвърлям в разплащателната сметка веднага и без такси за преводи между тези две сметки
- опция за издаване на кредитна карта с някакви бонуси (чувала съм, че в някои банки предлагат без годишна такса за поддръжка + трупане на точки, които после могат да се преобразуват в пари)
Имам дебитни и кредитни карти на ПИБ и Райфайзенбанк.
Ползвам онлайн банкиране и в двете. Добра навигация, лесно банкиране. Плащам всички битови сметки онлайн през банкирането.
Поддръжката ми на сметка ме устройва, такса междубанкови преводи също.
Сигурността на картите ми е гарантирана от 3D идентификация.

# 48
  • София
  • Мнения: 1 234
Аз имам въпрос :има ли банка ,която да отпуска кредити дори когато цкр—то е много лошо ?

# 49
  • Мнения: 326
Аз имам въпрос :има ли банка ,която да отпуска кредити дори когато цкр—то е много лошо ?

аз лично се съмнявам. Само компании за бързи кредити евентуално биха отпуснали кредит с лошо ЦКР, но и при тях не е много сигурно.

# 50
  • София
  • Мнения: 5 653
Аз имам въпрос :има ли банка ,която да отпуска кредити дори когато цкр—то е много лошо ?

Какво значи много лоша информация в ЦКР? Просрочия? Пълен отказ от плащане? Един, два, пет кредита?

# 51
  • София
  • Мнения: 9 135
Доскоро бях клиент на ОББ. Никак не съм доволна от обслужването и условията. Миналата година работеха с Wetern Union. Oказа се, че имат скрита такса когато правиш превод чрез WU. За таксата разбираш когато си направил превода. Само 3-4 банкомата работят денонощно в цяла София. Досещате се, че няма да обикалям да търся банкомат на ОББ, заради по-ниската такса при теглене. И така, когато теглиш няколко пъти в месеца пари или правиш справка от банкомат на друга банка зашото банкомата на ОББ не работи или е изключен след 19 ч. вече таксите ти идват в повече. Изключват банкоматите след определен час вечерта - 19, 20 ч. Лично съм свидетел в един клон на ОББ в 8.30 ч. как едната служителка включи банкомата в 8.50ч., защото й казах, че банкомата не работи и не мога да изтегля пари. Чух как служителката каза на своя колежка, че е забравила да го включи. В офисите на ОББ работят доста некомпетентни и недобре подготвени служители. Има и компетентни служители, но е късмет те да те обслужат.

От 1 м. ползвам услугите на ДСК. Преди години пак имах сметки в тази банка и съм доволна.

Неприятното е, че доста се чака за обслужване във всяка една банка.

# 52
  • Мнения: 11
Аз досега не съм сменяла банката, откакто се помня съм към УниКредит.
Използвам мастъркарта, безконтактна. Месечната такса е 2 лв., което май е скъпо в сравнение с останалите банки. На вас колко ви вземат?

В Уникредит ми е 1 лв.
В Експрес банк съм без такса, но и двете са издавани от работодател и ползват преференции.
Забелязах, че сега зимните месеци и на мен таксата ми е 1 лев.  Това нормално ли е? Преди лятото да е 2, а зимата 1? Каква е логиката?

И аз съм към Уникредит, когато имаш регулярен превод по сметката, таксата е 1 лв. на месец. При откриване на сметката таксата е 2 лв., като на третия регулярен превод( заплата, пенсия и т.н) автоматичното става 1лв, не е необходимо да информирате Банката. Съответно, ако регулярния превод спре, автоматично става 2лв.

# 53
  • Мнения: 232
Периодичната такса в Уникредит ми е 3,80лв. на 25-то число newsm78 . Направи ми впечатление, че таксата за теглене от чужд банкомат е 1,10, а преди сякаш беше 1 лев ?!

# 54
  • Мнения: 11
Привет,

На всички се събира на 25-то число. Вероятно ползвате пакетна програма, за да плащате толкова висока такса, в която имате включини допълните продукти. На мен също ми продложиха. Проверете в някой офис, какво точно ползвате. Относно таксите, последно ми беше 0.98лв, когато теглих от чужд банкомат.

# 55
  • Мнения: 131
Интересна тема, която ще ми е полезна за избор на нова банка.
Клиент на ОББ съм и искам да ги сменя. Като цяло не съм доволна от работното им време и условията за обслужване. До вкъщи има банкомат на ОББ като тегля и искам накрая бележка за трансакцията не ми издава, а съм сигурна, че са ми удържали такса за това, че искам бележка.
 Решила съм да обиколя няколко банки и да проуча какво предлагат. Говоря за нормална, обикновена сметка.
За тази цел тези дни първо ходих до УниКредит, служителката ми разясни: могат да се издадат 2 вида сметки
При едната: всеки месец се удържат 2,50 лв такса обслужване; теглене от банкомат на УниКредит е безплатно, за други банкомати е 1,10лв. За теглене директно от банката таксата е 3 лв за суми до 10000 лв.
Другата сметка: първите 3-4 месеца се удържат 4,80 такса обслужване за останалите месеци пада на 3 и нещо /не запомних/, но тук разликата е, че тегленето от който и да е банкомат е безплатно.

Така като гледам и чета май навсякъде е едно и също.

# 56
  • Мнения: 4 229
Аз досега не съм сменяла банката, откакто се помня съм към УниКредит.
Използвам мастъркарта, безконтактна. Месечната такса е 2 лв., което май е скъпо в сравнение с останалите банки. На вас колко ви вземат?

В Уникредит ми е 1 лв.
В Експрес банк съм без такса, но и двете са издавани от работодател и ползват преференции.
Забелязах, че сега зимните месеци и на мен таксата ми е 1 лев.  Това нормално ли е? Преди лятото да е 2, а зимата 1? Каква е логиката?

И аз съм към Уникредит, когато имаш регулярен превод по сметката, таксата е 1 лв. на месец. При откриване на сметката таксата е 2 лв., като на третия регулярен превод( заплата, пенсия и т.н) автоматичното става 1лв, не е необходимо да информирате Банката. Съответно, ако регулярния превод спре, автоматично става 2лв.

Хм това ли е била причината? Благодаря за разяснението! Simple Smile

# 57
  • София
  • Мнения: 9 135
Много малко банкомати на ОББ издават бележки за извършена транзакция. Когато няма такива бележки, такси се уддържат. Много са нагли от тази банка. слава Богу, че избягах от тях.Трябваше още миналата година да го направя.

# 58
  • Мнения: 232
Привет,

На всички се събира на 25-то число. Вероятно ползвате пакетна програма, за да плащате толкова висока такса, в която имате включини допълните продукти. На мен също ми продложиха. Проверете в някой офис, какво точно ползвате. Относно таксите, последно ми беше 0.98лв, когато теглих от чужд банкомат.

Благодаря. Мисля, че го пише някъде из договора ми, трябва да погледна. Не съм мислела, че е много, но като чета в темата, че хората плащат по левче се зачудих защо давам по толкова Laughing .

# 59
  • Мнения: 1 324
Имам дебитни карти на Експресбанк и на Райдайзен. На Експрес таксата ми е 2,50 на месец, на Райфайзен ми беше 4 лв заедно със sms-известяването, като смених картата с безконтактна, таксата ми май стана 5 лв. Доволна съм и от двете банки и не смятам да ги сменям, въпреки привидно високата такса. И в двете банки преди имах и кредити, нямала съм проблеми. За Райфайзен ме спечели кредитната консултантка, станахме почти приятелки, като имаш компетентен и кадърен човек насреща, всичко е по-лесно. Никога вече Сибанк и ДСК!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт