Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 11 май 2006, 10:09 ч.
  • Преглеждания  525  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
  • на пистата
  • Мнения: 3 097
преди няколко дни си купих един антицелулитен крем, казва се VENUS някакъв Италиански и още от първото мазане започна да ме сърби ужасно.какво да правя да го спра ли?

Реклама
# 1
  • Мнения: 870
Най-добре го спри и се посъветвай с дерматолог. Може след време пак да пробваш да се намажеш с него, направи малка почивка.

# 2
  • Мнения: 686
Спри го, докато не си се изринала!
Сигурно има някоя съставка към която си алергична

# 3
  • София,Драгалевци
  • Мнения: 328
Прочети внимателно какви са съставките му.Може да си алергична към някои от тях.За сега като първа мярка го спри,че кожните проблеми са доста неприятни и упорити.За антицелулитни гелове и кремове много пише в този форум,питай,мамите ще ти дадат добри съвети.И надявам се,разбира се,да нямаш проблеми с VENUS-а.А не може ли да го върнеш,щом не ти понася?

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт