Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 16 септ. 2017, 22:02 ч.

Зачервени и подути срамни устни. Help me

  • 642
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 8
Здравейте.
Проблемът започна преди 3-4 дни бях в болница за пневмония, щом ме изписаха започна много да ме болят срамните устни и около тях, бяха ужасно подути, и кръв червени ,болеше, сърбеше също ми щипеше при ходене до тоалетна и не може да си събера краката ,нито да се движа. Временно успокоение ми носеше измиването със студена вода, болката е ужасна и нетърпима. Последните 3-4 месеца съм нямала полови контакти. Имала съм и цистит, но това няма нищо общо с него.
А скоро нямам възможност да отида на гинеколог, ще се радвам, ако ми предложите поне временно лечение, докато отида на преглед.  
Благодаря предварително!

# 1
  • Варна
  • Мнения: 600
   Звучи точно като гъбички след антибиотик, или кандидоза май го наричат по-точно. Предполагам си приемала антибиотик заради пневмонията... попитай в аптеката за някое от лекарствата без лекарско предписание, има и глобули с млечно-кисели бактерии, да ти предложат нещо поне за временно облекчение. Освен това- седящи вани със смрадлика, лайка.

# 2
  • Мнения: 1 288
Клотримазол крем за външно + глобули за вътрешно. Това ме спаси преди време след пиене на антибиотици след настинка. За следващ път - задължително да ти изписват пробиотик към антибиотика, или си го купувай сама - без рецепти са.

# 3
  • Мнения: 180
Антибиотик > гъбки. Гиназол от аптеката > готова си.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт