Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 12 май 2006, 09:21 ч.
  • Преглеждания  273  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
Здравейте!
В сряда сложихме на сина ми ваксина и беше здрав. Снощи обаче започна да киха и нослето му се запуши, цяла нощ не спа добре заради тази хрема. Искам да ви попитам опасно ли е, че се разболя само един ден след ваксината? Аз ще звънна и на лекарката му да питам, но искам да чуя и вашето мнение. Благодаря предварително!

Реклама
# 1
  • Мнения: 189
Това може да е резултат от ваксината, задължително се консултирай с лекар.

# 2
  • София
  • Мнения: 998
 И аз мисля, че трябва да попиташ педиатъра на детето за това. Не е невъзможно да е случайно съвпадение. Но само лекар може да прецени. Но не бързай да се плашиш - времето навън е доста "болно" ту топло ту студено.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт