Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 септ. 2017, 13:03 ч.

Казус с върната пратка

  • 813
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 66
Здравейте, понеже попаднах в доста неприятна ситуация искам съвет от хора имащи опит. Та казуса е слвдния. Продавам iphone 5s и се намира купувач от град Левски. Говорим по телефона и се разбираме да изпратя телефона по Еконт с преглед  и тест, дори получавам смс да не забравя преглед и тест. Телефона работи напълно нормално и няма от какво да се притеснявам.На следващия ден получавам обаждане от купувача. Цитирам - Ауа началник ти къв телефон ми прати уа? Той забива уа. Опитвам се да обясня че Айфона е ресетнат и това твърдение е абсурдно. Без ефект. Човека убедено твърди че забива. Осъзнавайки факта че комуникирам с човек с който трудно бих се разбрал решавам да прекратя и неговите и моите мъки и му казвам ок след като забива и не го искаш връщай го. Въпреки че пропуснах куп хора на които можех да го продам изпитвам облекчение че поне куриерските разходи ще са си за негова сметка. След един час получавам отново обаждане - Ауа дивак тоа телефон пълен боклук неще да работи. Отговарям му че никой не го кара да го купува и след като не е доволен да си плаща куриера и обратно. При което господина ми съобщава че той го бил платил и го взел от Еконт. Питам го след като има преглед и тест и не е доволен защо го взел и получавам отговор че нямал време и не го пробвал в Еконт. Заплаши ме с полиция че съм го измамил и иска да ми връща телефона с наложен обратно. Притеснява ме факта че телефона е бил няколко часа в него и нямам идея какво е правил с него. Незнам може ли да се жалва някъде че не искам да си взема телефона. В случая при положение че е имал преглед и тест и е взел пратката си мисля че сделката е приключена и аз нямам повече отношение към въпросния телефон. Не твърдя че той лъже. Може и при транспорта да е възникнал проблем но аз изпратих здрав телефон който след преглед и тест е получен. Как да постъпя?

# 1
  • София
  • Мнения: 583
Тегли му една майна от сърце. Да се оплаче ако иска и на папата. Нищо не може да направи. Имал е преглед и тест. Проблема е негов, че не се е възползвал от услугата в офиса. По тоя начин се сдобих с един куп мръсни и отвратителни дрехи, защото нямах време  да ги проверя в офиса и директно ги взех. Та господина да се жалва където иска. Сделката е приключила, той се е съгласил с това което получава при това след преглед и тест. Може да го пусне за продажба след като не му върши работа. А и има много проплакали със заключени Айфони след продажба, при това след като им ги върнат ги изнудват за пари, за да дадат паролата за отключване.

# 2
  • Мнения: 1 092
нЕма на кой да се оплаква. оплакващите се купуват от магазин.

# 3
  • Мнения: 3
В никакъв случай не му се връзвай.Иска да те измами и да ти върне друг телефон.Има много такива случаи.Ако пак те заплашва с полиция му кажи да отиде и ще видиш как ще спре да те тормози

# 4
  • Мнения: 416
Значи като се пазарува от магазин, търговецът е длъжен да върне парите и да си приеме стоката? А вие защо да не сте длъжен?

# 5
  • Мнения: 1 092
да предположим щото не е магазин/търговец.

# 6
  • Мнения: 416
И какво от това? Не е коректно. Ако магазин не иска връщане на стоката, щеше да ореве форума, че е жертва на некоректнен търговец. Освен това, това са окрити доходи, нали така?

Ако пазаруваш от магазин, имаш правото да върнеш след 14 дни стоката. Търговецът знае ли, какво си правил ти през това време с нея?

# 7
  • Мнения: 1 092
да, това са скрити доходи. не може да им пълним гушата за всичко.

# 8
  • Мнения: 416
Еми така и търговците Simple Smile Не се сърдете , ако откажат да ви върнат парите или не ви пуснат касова бележка Wink

# 9
  • Мнения: 1 092
епа щом си казала няма да им се сърдим!!!

# 10
  • София
  • Мнения: 583
И какво от това? Не е коректно. Ако магазин не иска връщане на стоката, щеше да ореве форума, че е жертва на некоректнен търговец. Освен това, това са окрити доходи, нали така?

Ако пазаруваш от магазин, имаш правото да върнеш след 14 дни стоката. Търговецът знае ли, какво си правил ти през това време с нея?
Първо имаш право да върнеш стока в рамките на месец, САМО и единствено ако е закупена от разстояние. Второ юридическото лице е едно, а физическото - друго. Трето - скрити доходи са, но когато го е купил телефона е платил в пъти повече за него и от тази сделка държавата е прибрала достатъчно, за да изхрани 1 мангал за месец.

# 11
  • Мнения: 416
И какво от това? Не е коректно. Ако магазин не иска връщане на стоката, щеше да ореве форума, че е жертва на некоректнен търговец. Освен това, това са окрити доходи, нали така?

Ако пазаруваш от магазин, имаш правото да върнеш след 14 дни стоката. Търговецът знае ли, какво си правил ти през това време с нея?
Първо имаш право да върнеш стока в рамките на месец, САМО и единствено ако е закупена от разстояние. Второ юридическото лице е едно, а физическото - друго. Трето - скрити доходи са, но когато го е купил телефона е платил в пъти повече за него и от тази сделка държавата е прибрала достатъчно, за да изхрани 1 мангал за месец.

Не си запозната с новостите в законите явно.... Колко му е печалбата, няма значение по темата, проблемът му е личен. Въпросът е, че когато иска нямкой да се скътае, плаче, че са го прецакали. Когато на търговец му връщат пратката - нека му е..



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт