Все още не сте се регистрирали? Направете го сега напълно безплатно!!!



запомни ме Забравена парола Активация на акаунт





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma



Съжалявам, Гост, наложена ти е забрана за публикуване или изпращане на лични съобщения в този форум.
We are sorry, but it seems like you are trying to use wide-open public proxy server and/or temporary mail. If you are not spammer, abuser, ban avoider or similar, please excuse us - this is done to prevent spamming and abusing the bg-mamma's forums.
BG-Mamma :: Бременност >> Развитие на бременността. Често срещани проблеми.
Размер на шрифта
Бременните жени не трябва да се "хранят за двама"
Автор: БГНЕС

Допълнителните калории, консумирани по време на бременност, увеличават вероятността от натрупването на излишни килограми от майката, даже при условие, че първоначалният индекс на маса е бил нормален. Това показват данните от изследване на Университета на Северна Каролина, обхванало над 1300 жени, предаде ИТАР-ТАСС.

Акушерите са установили, че допълнителните 500 калории дневно повишават риска от излишни килограми с 10%. Значителното напълняване по време на бременност е свързано с усложнения при раждането, включително преждевременно раждане и необходимост от цезарово сечение, а също така съдейства за бъдещото затлъстяване на детето и майката.
Педиатрите са достигнали до извода, че някои жени се престарават с известната препоръка да се хранят за двама по време на бременността и ги съветват да бъдат изключително внимателни в избора на продукти.

Експертите са регистрирали, че жените, които са спазвали вегетарианска диета при ранните стадии на бременността, два пъти са намалили риска от нездравословно тегло за себе си и бебето, а тези, които активно се занимават с физическа дейност в течение на бременността, са занижили риска от проблем с теглото с 20%. Освен това медиците са открили връзка между високото потребление на мононенаситени мазнини, открити в зехтина и ядките, и намаляването на риска от прекалена пълнота.

Както се е и очаквало, консумацията на мазна и пържена храна 4 пъти увеличава ненужните килограми на бременната жена. Някои резултати от изследването са учудили лекарите, тъй като млечните продукти, включително с ниска масленост, спомагат за трупането на излишно тегло.

Вашингтон / САЩ
БГНЕС

 

Сподели:
Видянa: 15593 пъти
Именник

Момче или Момиче?
реклама

Събития
Днес няма въведени събития

Празници: Межд.ден на телекомуникациите, Световен ден на Информационното общество, Световен ден за борба с хипертонията, Ден на българския спорт


Стани фен



Калкулатор на бременността

Първи ден от последната менструация: