Все още не сте се регистрирали? Направете го сега напълно безплатно!!!



запомни ме Забравена парола Активация на акаунт





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma



Съжалявам, Гост, наложена ти е забрана за публикуване или изпращане на лични съобщения в този форум.
We are sorry, but it seems like you are trying to use wide-open public proxy server and/or temporary mail. If you are not spammer, abuser, ban avoider or similar, please excuse us - this is done to prevent spamming and abusing the bg-mamma's forums.
BG-Mamma :: Бременност >> Зачеване, проблемно забременяване, стерилитет
Размер на шрифта
Средиземноморска диета засилва плодовитостта при жените
Автор: БГНЕС

Жените, които се хранят предимно със средиземноморски тип храни, имат по-големи шансове да забременеят, след като се подложат на лечение за плодовитост, сочат данните от ново изследване.


Холандски изследователи са наблюдавали 161 двойки, подложени на лечение за плодовитост. Те установили, че при жените, чийто хранителен режим се приближава най-много до средиземноморския тип хранене, шансовете за забременяване са били с 40% по-големи. Учените от университета Еразъм в Ротердам посочват още, че най-важните храни са растителните масла, зеленчуците (предимно боб, грах и други бобени растения) и рибата. Хората на науката вярват, че от жизнена важност са мастните киселини Омега-6 и Витамин Б6. Те се съдържат в големи количества в женския организъм, който е подложен на този хранителен режим. Предишни изследвания вече са установили, че Витамин Б6, предписван на жените, които изпитват трудности да забременеят, повишава шансовете им да станат майки.

 

/БГНЕС

Амстердам / Холандия

 

Сподели:
Видянa: 15228 пъти
Именник

Момче или Момиче?
реклама

Събития
Днес няма въведени събития

Празници: Межд.ден на телекомуникациите, Световен ден на Информационното общество, Световен ден за борба с хипертонията, Ден на българския спорт


Стани фен