Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 23 май 2006, 09:44 ч.
  • Преглеждания  10 007  Мнения  35  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 10 023
На някой случва ли му се този феномен? На мен от няколко седмици- доста често (преди беше по 2-3 пъти в годината). Снощи- 2 пъти (за по 15-20 мин.).
При лекарските прегледи ми казват, че става въпрос за съдови спазми. Но лечение никой не ми предлага. Няма ли такова? Много се надявам да има, защото освен, че е неприятно е и опасно. Скоро ще ми се наложи да карам кола. Но с подобен проблем не бих посмяла да се кача зад волана... губят ми се 40-50% от зрителното поле!
Не ми е ясно на какво се дължи това... зрението ми по принцип е много добро. Но главата ми не е наред (имам проблеми с акъла Crazy)- мигрена, нарушение на вестибуларния апарат и разни други много дискомфортни състояния (които са ми по рождение).
Приемам всякакви съвети и координати на лекари.

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 1 493
Струва ме се, че трябва спешно да се консултираш с невролог.

# 2
  • Мнения: 10 023
Много пъти съм го правила, но ефектът е нулев. Не знам дали не попадам на добър специалист (макар че последните двама, при които бях работят в ИСУЛ... изписаха ми антидепресанти и успокоителни- като Лексотан, но те предизвикват други проблеми и се отказах да ги пия, пък и не мисля, че ще ми помогнат) или просто няма адекватно лечение.

# 3
  • Мнения: 4 150
Реничка,трябва да си направиШ магнитен реzонанс на хубавата главица,zа да се иzклучат някои по важни zаболявания,zаЩото проблемьт ти може да идва и от там.Гледал ли те е очен лекар и какво е каzал zа очния ти нерв?
Други вьпроси на лични.
  bouquet

# 4
  • Мнения: 10 023
cheers за комплимента
Значи отидох на невролог и той ме прати да направя скенер на главата. Отивам с резултата, но попаднах на друг (гореспоменатите- от ИСУЛ), който ми вика: ама що скенер, трябвало е магнитен резонанс?! Shocked... Е да ама тия изследвания съвсем не са без пари, а облъчването  също не е малко.
Очният лекар каза, че с очите нямам проблем. Но не знам дали нерва ми гледа newsm78

# 5
  • Мнения: 4 150
При магнитен реzонанс няма обль4ване и няма контрастни веЩества да се слагат веноzно,но е и по скьп от комп.томография,кьдето има силно обль4ване и контрасти.Затова ти го предложих него,а не другото. bowuu
Трябва да се направи такова иzследване zаЩото при4ината може да е тумор (беz паника,може да е сьвсем друго),който притиска тоzи центьр,както и е хубаво да се иzклу4ат други неврологи4ни  zаболявания...
Иzследването на zрителния нерв е по сложна процедура и не се вижда от едно поглеждане в окото.Настоявай bowuu

# 6
  • Мнения: 10 023
А-ха, аз май го бъркам с томография.
Ами при скенер не може ли да се види тумор? Мисля, че точно за да се изключи тази диагноза ми казаха да направя скенер.
Значи зрителният нерв не ми е изследван. Ще настоявам (понякога имам и болка в окото, която не се повлиява от обезболяващи).
Мерси за инфото  bouquet

На пук на всички здравословни проблеми (много от които споделям в този форум) кръвната ми картина (и някои допълнителни показатали) от миналата седмица е просто перфектна! И досега всичките ми изследвания винаги са били в норма. Не си го обяснявам. Като хипохондричка съм ooooh!

# 7
  • Мнения: 4 150
Скенер (думата) я иzполzват zа пациенти,zа да раzберат zа какво става дума.Предполагам са имали в предвид или комп.томография или магнитна.zа друг скенер не се сеЩам в момента.
Не,не може да се види по друг на4ин освен с теzи "маШинки".
Крьвната картина не покаzва какво има в главата ти...Ама ти не се стряскай сега,може ниЩо да не е.
А натсикали ли са ти окото с един инструмент (преди това прьскат един спрей в окото zа да не чувстваШ натиска) ?
ИzобЩо какьв ти е бил очния преглед?

# 8
  • Мнения: 10 023
Изказах се неподготвена Embarassed Сега погледнах изследването, пише КТ (компютърна томография). "Заключение: Нормална нативна КТ-находка".... Тумор липсва Laughing
Имам предвид, че всички изследвания са ми нормални. ЕЕГ-тата и ЕКГ-тата също, но проблемите ми са факт Rolling Eyes

# 9
  • Мнения: 4 150
При4ина има,това е ясно.Трябва да се открие.Иzследвай си о4ите по обстойно,снимка,о4ни дьна,налягане и тн...Ако нервьт е zапо4нал да атрофира (да умира) е важно навреме да се спре деградацията му...

# 10
  • Мнения: 10 023
При4ина има,това е ясно.Трябва да се открие.Иzследвай си о4ите по обстойно,снимка,о4ни дьна,налягане и тн...Ако нервьт е zапо4нал да атрофира (да умира) е важно навреме да се спре деградацията му...
Ок, успя да ме стреснеш Sick

# 11
  • София
  • Мнения: 410
Рени, а случайно да употребяваш храни с аспартам? Той също може да доведе до появата на такива симптоми, които описваш ти.
Виж тук:
http://projectionbeyond.com/wordpress/index.php?p=304
http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Cat=16&Board=budeshtima … mp;sb=5&part=

# 12
  • Мнения: 10 023
Не, не употребявам нищо с изкуствени подсладители. Само захар!

# 13
  • Все някъде
  • Мнения: 599
 Наистина потърси добри специалисти - невролог и очен, а джипито може да ти даде направление за ЯМР. Най-добре да се направи във Военна болница  Peace
П.С.  И в ЯМР се използва контраст, но ще преценят дали е нужен.

# 14
  • софия
  • Мнения: 7 282
опиши точно какво става- как се губи 40% от зрителното поле?

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт