Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 31 май 2006, 22:13 ч.
  • Преглеждания  1 335  Мнения  8  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 733
Чували ли сте такова нещо? На жанина пишело, че противозачатъчните предизвикват рак на гърдата и особено податливи били жените, с наличието на такива болни в родата си. Какво мислите по въпроса? Аз съм пила Силест и непомня да е пишело такова нещо на наге, а и нито един лекар до сега не ми го е казвал  newsm78

Реклама
# 1
  • в една мансарда точно под звездите ..........
  • Мнения: 312
На всички противозачатъчни пише нещо такова! Според мен производителите са длъжни да напишат страничните ефекти, един вид застраховка за производителя! Не е казано, че ти ще получиш рак на гърдата! Но съм чувала, че жените, които пият противозачатъчни трябва да ходят редовно на преглед за рак на гърдата! може бе процента на заболяемостта е по-голям при жени пили противозачатъчни!

# 2
  • София
  • Мнения: 4 623
Да пише го в листовките, но не че предизвикват, а че при процент от жените болни от рак на гърдата тези употребявали орални контрацептиви са по висок процент. Също така при наличие на наследствена обремененост цифрите също сочат покачване.

# 3
  • в гората
  • Мнения: 2 979
Да пише го в листовките, но не че предизвикват, а че при процент от жените болни от рак на гърдата тези употребявали орални контрацептиви са по висок процент. Също така при наличие на наследствена обремененост цифрите също сочат покачване.

Точно това пише!

# 4
  • София
  • Мнения: 733
Мерси мами не бях обърнала внимание на този надпис. Embarassed

# 5
  • у наше "село"
  • Мнения: 922
Ползването на противозачатъчни увеличава риска за заболяването, но това съвсем не е водещия фактор. Има много предпоставки за образуването на тумор - "хапчетата" са просто поредната капка в чашата...
Затова е нужно редовна профилактика - 2 пъти в годината (за жените, приемащи хормони).
Така каза моят АГ Peace

# 6
  • София
  • Мнения: 2 290
Вчера бях на мамолог за профилактичен преглед и му казах, че преди месец съм спряла противозачатъчни. Той ми каза, че е хубаво, че му го казвам и че е добре след 6 месеца пак да отида, а ако не съм пиела хормонални препарати профилактиката е годишна.

# 7
  • London, Sofia
  • Мнения: 8 914
Чували ли сте такова нещо? На жанина пишело, че противозачатъчните предизвикват рак на гърдата и особено податливи били жените, с наличието на такива болни в родата си. Какво мислите по въпроса? Аз съм пила Силест и непомня да е пишело такова нещо на наге, а и нито един лекар до сега не ми го е казвал  newsm78
Приемането на хормонални лекарства дълго време води до увеличаване риска от рак на гърдата или рак на матката - нищо ново под слънцето Sad

# 8
  • София
  • Мнения: 30 621
Мама за целия си съзнателен живот не е изпила нито едно противозачатъчно. Използва презервативи, имаше и спирала. Оперираха я от злокачествен тумор на гърдата.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт