Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Та значи накратко.За предпазване от бременност си слагах Евра,но един път си сложих на неудобно място лепенката и тя падна и се наложи да си купя нова опаковка.Та на 16,05 трябваше да сложа последната лепенка,когато установих по аптеките,че са спрели вноса.Кофти работа.Купих си Жанин и зачаках да ми дойде,за да започна хапчетата.Дойде ми една седмица по-рано,започнах да пия хапчетата и някъде около 6 дена бях с цикъл,след това ми остана само едно зацапване,което сега е значително по-силно.Имам още 6 хапчета до края,пия вит.Ц,ама уж знам,че е нормално горе-долу поради горните причини,ама малко се притесних.Извинете за дългия постинг,но знам,че четат лекари и се надявам на отговори,за малко успокоение
Цитирай

София

Мнения: 206
НАЙ-ВЕЧЕ ИДИ НА ЛЕКАР.
Аз имах подобен проблем пред няколко години - след смяна на таблетките - оказа се, че новите (предписани от гинеколког) са ми били "слаби". Изкарах си акъла и трябваше за две седмици да изтърпя два прегледа, но ми дадоха нови таблетки и не съм имала проблеми след това.
Цитирай
Мерси за отговора!Така ще направя
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.