Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Марвелон

  • 8 юни 2006, 15:57 ч.
  • Преглеждания  552  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
  • близо до Витоша
  • Мнения: 4 053
значи,от както се помня пия тези противозачатъчни,
сега от както съм родила(1.4 мес.)сефте ги почвам,и вече 8 ден цикъла продължава,
при положение,че ми е около 5 дни без хапчета,
та въпроса ми е,дали е нормално това или трябва да се консултирам с лекар newsm78

ама как го съставих само Sick

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 998
Не мога да схвана преди колко време си родила. Ако е скоро, вероятно цикълът ти още не се е регулирал. Но все пак те съветвам да споделиш притеснението си с личната лекар. Марвелонът е като всяко друго противозачатъчно - кое те притеснява.....пиеш го от първият ден на менструацията, пък докъдето стигне Wink

# 2
  • Варна
  • Мнения: 491
На мен ми гинеколожката ми обясни, че е нормално, когато започнеш да пиеш противозачатъчни /не конкретно за Марвелон, де/ първият път цикълът да продължи доста по-дълго. След това се нормализира.

# 3
  • близо до Витоша
  • Мнения: 4 053
Не мога да схвана преди колко време си родила. Ако е скоро, вероятно цикълът ти още не се е регулирал. Но все пак те съветвам да споделиш притеснението си с личната лекар. Марвелонът е като всяко друго противозачатъчно - кое те притеснява.....пиеш го от първият ден на менструацията, пък докъдето стигне Wink

родих преди 1 година и 4 месеца,ама дали не продължава нещо по дълго,в смисъл да не би вече да ми е слаб Марвелона newsm78

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт