Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Красива мама
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 15 отговора
Мами помагайте моля ви.Ще заминавам на море другия месец и точно тогава трябва да ми дойде.Как да си забавя цикъла? Благодаря предварително
Цитирай

София

Мнения: 5 102
Обаждаш се на гинекологата и той ти казва с кое е най-подходящо да се забави цикъла.
Аз съм пила хапчета няколко пъти няма страшно.
Цитирай

Варна

Мнения: 13 404
започни да пиеш противозачатъчни и ги спри като се върнеш,за да  ти дойде. Но не разчитай на това за контрацепция-те са само,за да отложиш датата. Винаги правя така,когато ми се налага.
Цитирай

Въпрос на гледна точка...

Мнения: 865
         Имаше едни инжекции... ама не се сещам за името. Бе най добре - при гинеколога
Цитирай
a какви противозачатъчни пиеш? и колко време преди да трябва да ти дойде започваш да ги пиеш?
Цитирай

Варна

Мнения: 13 404
Започвам 1-2 дни преди да трябва да ми дойде. 2 дни след като ги спара-ми идва. Няма значение какви-Диане 35 например...питай за това гинеколожката си или някой фармацефт.Само още веднъж ти казвам-не разчитай на тях като на контрацептив във този случай. Гинеколожка ми го е казала преди 15 години и аз го правя винаги,когато ми се налага-за 2-3 или 10на дни.За толкова кратък срок никакви странични ефекти не може да има
Цитирай

София

Мнения: 4 623
Аз пия Ясмин. Като искам да си отложа цикъла просто продължавам да пия следващата опаковка до момента до  който искам да забавя Wink
Цитирай


Мнения: 1 238
Аз пия Ясмин. Като искам да си отложа цикъла просто продължавам да пия следващата опаковка до момента до  който искам да забавя Wink

Исках да те питам за тези противозачатъчни,имаш ли някакви странични реакции от тях.Една позната се оплака,че бюстът и ужасно наедрял от тях/е това не е чак толкова лошо де  Laughing/,но и се появили косми по цялото тяло и напълняла. При теб има ли подобно нещо????
Цитирай

Варна

Мнения: 13 404
Момичета, ако става въпрос за пиене 1 месец или някоко дни-страничен ефект не може да има, но ако е за продължителен период- да, всички противозачатъчни имат такива,но при всеки се проявяват различно.
Цитирай

Бургас

Мнения: 67
Има една такава тема в Клюкарника, стана много разгорещено и доста се изписа по нея Smile

http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=105556.0
Цитирай

В.Търново

Мнения: 1 986
 Мога да ти препоръчам от личен опит Дуфастон-не са противозачатъчни,пият се по принцип за регулиране на цикъла.Лично гинекологът ми ги е изписвал 2 лета подред-по същата причина Wink Започват да се пият поне 4-5 дни преди да ти дойде,и ги спираш след като ти свърши почивката/за колко време ще ходиш Very Happy/,на следващия или по-следващия ден цикъла идва WinkУверявам те,че странични ефекти няма!!!
Цитирай

London, Sofia

Мнения: 8 914
Момичета, ако става въпрос за пиене 1 месец или някоко дни-страничен ефект не може да има, но ако е за продължителен период- да, всички противозачатъчни имат такива,но при всеки се проявяват различно.
Peace
Цитирай

София

Мнения: 880
изяждаш двайсетина полусурови бобени зърна и ти идва по-рано..тва ми го каза вчера приятеля ми Very Happy мисля да го пробвам другия месец ,че и на мен ми се пада да съм неразположена за морето
Цитирай

София

Мнения: 19 735
Може да си таймираш М с противозачатъчни. Аз бих започнала от този месец. Ако пиеш 10-15 дена и ги спреш ти идва М - 7 дена пауза и нова опаковка.Просто трябва да си изчислиш дните така, че паузата да не съвпада с морето.
Цитирай

Италия

Мнения: 5 474
изяждаш двайсетина полусурови бобени зърна и ти идва по-рано..тва ми го каза вчера приятеля ми Very Happy мисля да го пробвам другия месец ,че и на мен ми се пада да съм неразположена за морето

 newsm78  такова нещо за първи път чувам...
  Я , си иди на гинеколог най-добре!  Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 15 отговора