Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 17 юни 2006, 17:10 ч.
  • Преглеждания  15 582  Мнения  64  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 489
       След като прочетох темата на "blizna4e", не мога да се въздържа и аз да разкажа какво ми се случи. Вчера отивам до една от аптеки "Марешки" /доста известни във Варна/ в 19.45 часа. Отваряйки вратата, бутнах някаква реклама, с която явно вратата е била подпряна отвътре. Веднага забелязах неодобрителните погледи на двете продавачки. "Затворено е! Не виждате ли какво съборихте!" каза едната. Поглеждам работното време на вратата - до 20.00 часа. Спокойно питам /не обичам да се карам/ - "не сте ли до осем?". Едната ми се тросна: "В осем заключваме вратата, сега е без 5 и касите са приключени". Казвам "още е осем без 15". Отговор - "по нашия е без 5, а ние затваряме по него". Тъй като лекарството ми трябваше, реших да настоявам - питам пак "ще ме обслужите ли, има още доста време до осем часа?", при което едната доста грубо ми казва "я стига, ти си същата дето и вчера идва по това време и..." Не чух края на изречението защото изумена се опитах да обясня че за пръв път влизам в тази аптека. Последва "аре, аре, как пък не" или някаква реплика от този род. Попитах към кого да се обърна, за да се оплача за неспазване на работното време. В този момент другата продавачка пренебрежително се обърна към мен с думите: "Виж кво, девойче, казах ти че е затворено и толкова". На мен ми кипна, изобщо не разбрах защо е това нагло държане. Казах й да не ме нарича "девойче", а тя: "Откъде да те знам ква си, не съм говорила с гинеколога ти!". И доволна от остроумието си ме изгледа и ми обърна гръб. Останах като гръмната. Разтреперана отново попитах на кого да се оплача, отговор не последва. И двете се правеха че не чуват и че си подреждат нещо. Излязох си. Чувствах се толкова гадно, така и не разбрах с какво предизвиках такова унизително отношение.
        Сега като пиша пак ме хваща яд, как може да си позволяват да се отнасят така с клиент, при положение, че в случая бях съвсем права! И то в една реномирана /поне според мен/ аптека, с претенции за добро отношение към клиентите! Ясно е, че е до възпитание, ама се чудя на този дето ги държи на работа. Опитах се да намеря някакви координати на управителя или собственика, ама не успях, на вратата на аптеката не е посочен такъв. Ако някой може да ми даде съвет към кого да се обърна -  не ми се иска да оставя нещата така, защото само аз си знам как се чувствах след като излязох от аптеката.
       

Реклама
# 1
  • Мнения: 1 461
Съжалявам за случилото се с теб.В последно време явно никой не разбира че когато работиш с хора трябва да си учтив и да знаеш поговорката "Клиента винаги е прав".щом тази аптека е известна потърси дали имат сайт, а ако нямат се срещни с мениджърите и й подай оплакване.Все пак става въпрос за аптека!Някой човек може да умре, а те бързат да затварят Naughty

# 2
  • Мнения: 6 167
боже боже!
нямам думи.

една поправка - жените, които продават лекарства не са продавачки, а  фармацевти с висше образование, а аптеката не е магазин за 1 лев.

тоест, говори с Марешки ( това собсвеника ли е?) или както там се казва, защото това е пълно безобразие.

# 3
  • Мнения: 9 990
Когато е обявено някакво работно време, не е ли предвидено после и такова-за приключване на каса, миене и т.н.На много места, ако работят официално до 20.00, то те затварят в 19. 30 с идеята до 20.00 да са измили и да си ходят...Ние, клиентите-да гадаем ли?Кой гога мие и колко време отнема приключването на касата?

# 4
  • Springfield, VA
  • Мнения: 5 625
боже боже!
нямам думи.

една поправка - жените, които продават лекарства не са продавачки, а  фармацевти с висше образование, а аптеката не е магазин за 1 лев.

тоест, говори с Марешки ( това собсвеника ли е?) или както там се казва, защото това е пълно безобразие.


Tъй, тъй! Подкрепям и аз казаното по-горе  Peace

# 5
  • в гората
  • Мнения: 2 979
Eййй как пък досега не чух един магазин да затварят в 20.00..
Всички почват да затварят и приключват касите 15-20мин по- рано...егати и търговците сме..няма що ooooh!

Преди време работех в една фирма, собствениците много държаха да се заключва вратата след определеният срок..т.е. ако пише до 20.00ч, след това време започва да се приключват каси, да се чисти и т.н..Да не говорим, че дори и да влезе клиент той не се връща.
В договорите на продавачите пишеше, че се работи 30мин след работното време..т.е. всичко си беше изрядно и точно.

А не като в нашият квартален магазин "Мерси"..една от касиерките стои от 19.45ч на вратата и връща... Sick..е Мерси от такова обслужване Stop

# 6
  • Мнения: 3 424
      Попитах към кого да се обърна, за да се оплача...

Ето, тук ти е грешката. Какво ги питаш, къде да се оплачеш, да не са луди да ти кажат. Направо действай! На касовия бон има данни за управителя, предполагам. Пишеш писмо до него, копие до Агенцията за защита на потребителя и до медиите и забравяш, че тая аптека я има. Важното е да действаш, а не да оставяш противника да размисли  и да му оставяш варианти да ти отказва съдействие. Не "към кого да се обърна", ами "повикайте управителя, да не влизам сама да го търся".

# 7
  • Варна
  • Мнения: 13 518
Веселин Марешки се казва собственика-общински съветник също,ако не се лъжа.

# 8
  • Springfield, VA
  • Мнения: 5 625
Не "към кого да се обърна", ами "повикайте управителя, да не влизам сама да го търся".



Лиске, кефиш ме с директността си  Peace Дано и на яве си такава, каквато те виждам  в нета   bouquet

# 9
  • София
  • Мнения: 590
      Попитах към кого да се обърна, за да се оплача...

Ето, тук ти е грешката. Какво ги питаш, къде да се оплачеш, да не са луди да ти кажат. Направо действай! На касовия бон има данни за управителя, предполагам. Пишеш писмо до него, копие до Агенцията за защита на потребителя и до медиите и забравяш, че тая аптека я има. Важното е да действаш, а не да оставяш противника да размисли  и да му оставяш варианти да ти отказва съдействие. Не "към кого да се обърна", ами "повикайте управителя, да не влизам сама да го търся".



Доколкото знам са длъжни да има данни на соб.на фирмата при раб.време.Агенцията за защита на потребителя към тях се обърни защо няма тази инф.те се занимават с това.

# 10
  • Варна
  • Мнения: 6 836
Къде се намира въпросната аптека? (нали имат няколко обекта в града).

# 11
  • Варна
  • Мнения: 5 312
Да не е аптеката срещу Окръжна? Там са супер нагли и некомпетентни, съвсем спокойно бих ги нарекла продавачки.

# 12
  • Варна
  • Мнения: 6 836
Да не е аптеката срещу Окръжна? Там са супер нагли и некомпетентни, съвсем спокойно бих ги нарекла продавачки.

Не че съм влизала в другите аптеки на Марешки, но си помислих точно за там!

# 13
  • Севлиево
  • Мнения: 2 433
Не! Не са длъжни на работното време да има името на собственика.
Задължително е името на фирмата, нахождението на обекта/адрес/ и М.О.Л. за този обект, но в случая може да е една от фармацефтките.
Преди се изискваха всички данни за фирмата собственик, но след като въведоха декларация за защита на личните данни, това не е задължително.
Колкото до случката - ГРОЗНО е!!!! #Cussing out Непочтенно и незаслужено! Аз лично бих ги "възпяла" в местната преса с "Отворено писмо"

# 14
  • София
  • Мнения: 5 468
Действително, права е Лиска. Трябваше направо да поискаш да говориш с управителя. Въпреки, че той надали е бил там.
Опитах се да намеря набързо някакъв уеб сайт на тези аптеки, но нищо не излезе. Оплачи се на собственика.
Леле, така да се държат... така ще се разпищя, че без полиция няма да си тръгна оттам. Направо ще ми се отключат лудите в характера.

Наистина, писмо до градския вестник, ще е супер попадение, дето предлага JuliS. Почвай да пишеш писмото.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт