Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 20 юни 2006, 21:48 ч.
  • Преглеждания  509  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
Днес се регистрирах тук-попаднах случайно от Google и сайта ми допадна. Влязох да потърся информация за linoladiol и ....
Ето за какво става въпрос -от известно време кожата ми по външните устни при входа на влагаличето става по-чувствителна, леко зачервена и се бели /както се белят устните на устата през зимата/. Не ме боли,няма сърбеж. Но при полов акт, отвън кожата ми се цепва. Ходих при гинеколог, пуснаха ми цитонамазка-каза възпаление и пих хапчета. Но това се повтори. Тогава отидох при втори гинеколог-той каза гъбички и пак лекарства. Но пак се повтори-тогава отидох при сп. кожно венериески болести. Той каза че може би правя алегричен дерматит и ми предписа Linoladiol. Да сменя превръзките и тампоните. Сега като се замисля, този проблем ми се получава по време на цикъла. Та така попаднах тук. Купих мехлема и че го използвам. Но като прочетох упътването и някои от форумите тук - май изпаднах в паника-какво ли ми има? Може би просто искам да споделя всичко това, и ако някой е имал подобен проблем ... моля споделете.

Реклама
# 1
  • София, "Младост 3"
  • Мнения: 9 048
нямам подобен проблем - но прави ли изследване за гъбички, за хламиди?
защото пишеш - "каза доктора" и никъде не чета да си направила изследване и какво е показало то
мен док-ито дето си го уважавам така ми прескочи едни стафилококи с обяснение дадено на око, че имам гъбички - а бяха коки
така, че просто си пусни тези изследвания и после ако наистина нямаш гъбички или нещо др - може да се окаже алергия

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт