Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 30 ноем. 2004, 12:19 ч.
  • Преглеждания  571  Мнения  4  Онлайн  1
Отговори
  • Sofiа
  • Мнения: 2 568
Сина ми от 3 дни пие антибиотици, защото имаше Т и зачервено гърло и въпреки лекарствата от снощи започна да кашля и да сополиви. Как е възможно това?

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 30 672
говори с педиатърката, има антибиотици, които не влияят на децата

# 2
  • Sofiа
  • Мнения: 2 568
Цитат на: AnMary_
говори с педиатърката, има антибиотици, които не влияят на децата

След малко баща му ще го води на преглед.

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 883
Заведете го ако трябва и при друг лекар. Племенника ми така изпи 3 вида антибиотици и уж се беше излекувал и нищо му нямаше и накрая бронхит. А на моя позната детенцето(на 10м) е болно и след първия антибиотик са му изписали инжекции #Shocked , от една седмица го дупчат милото, а никаква диагноза не са му поставили ooooh! ?

# 4
  • София
  • Мнения: 3 068
Цитат на: Valery
Сина ми от 3 дни пие антибиотици, защото имаше Т и зачервено гърло и въпреки лекарствата от снощи започна да кашля и да сополиви. Как е възможно това?

Потърси си друг педиатър. Антибиотици се предписват само ако детето има 38 градуса температура в продължение на три дни. ВИдът на антибиотикът се прави след антибиограма. Честото даване на такива медикаменти е нож с две остриета - детето създава имунитет на гадинките и повече тези антибиотици няма да му действат. Особено ако става дума за вироза - това не са антивиротици, нали?
Всички мами, избягвайте честата безсмислена употреба на антибиотици! Те са само в краен случай!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт