Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 30 юни 2006, 13:02 ч.
  • Преглеждания  804  Мнения  19  Онлайн  1
Отговори
Здравейте

С какво се пътува до маг. Пакостник?и знаете ли работно му време, няма такава инфо в сайта!

Поздрави

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 2 446
Работното време е всеки ден от 10ч.-20ч. До там се стиг с автобуси: 102, 73, 60, 11, както и с маршрутки 27 и 19.

# 2
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 786
с мишката  Laughing и така е най-лесно: http://www.pakostnik.com/promotions.php  Mr. Green

# 3
  • Sofia,Оrange Caunty
  • Мнения: 1 006
Работното време е всеки ден от 10ч.-20ч. До там се стиг с автобуси: 102, 73, 60, 11, както и с маршрутки 27 и 19.
newsm10

# 4
  • София
  • Мнения: 657
Работното време е всеки ден от 10ч.-20ч. До там се стиг с автобуси: 102, 73, 60, 11, както и с маршрутки 27 и 19.
също и маршрутки 15 и 29

# 5
  • на запад
  • Мнения: 2 614
с мишката  Laughing и така е най-лесно: http://www.pakostnik.com/promotions.php  Mr. Green
[/quotе]

хахахахахахах Joy Joy Joy
наистина е най-лесно, но не им е пълен и-нет каталога, на място има доста по-голям избор!

# 6
  • Мнения: 3 457
и аз тъи ,най-лесно и бързо се стига Mr. Green

# 7
  • София
  • Мнения: 946
Най-добре е на място да пазаруваш, защото в е-магазина им цените са малко завишени, отколкото ако отидеш на место. На някълко пъти съм забелязала че едни продукти в интернет каталога са им по-скъпи с 2-3 лева докато в магазина са по-евтини. Веднъж ги питах защо е така, и те ми казаха че в интернет пространството вносителите на различните марки задължават да продават на еднакви цени с другите е-магазини, но в магазина на место никой не може да ги задължи. Ама как го обясних само, дано сте ме разбрали какво съм искала да кажа Embarassed

# 8
  • Мнения: 3 457
Най-добре е на място да пазаруваш, защото в е-магазина им цените са малко завишени, отколкото ако отидеш на место. На някълко пъти съм забелязала че едни продукти в интернет каталога са им по-скъпи с 2-3 лева докато в магазина са по-евтини. Веднъж ги питах защо е така, и те ми казаха че в интернет пространството вносителите на различните марки задължават да продават на еднакви цени с другите е-магазини, но в магазина на место никой не може да ги задължи. Ама как го обясних само, дано сте ме разбрали какво съм искала да кажа Embarassed
дали -защото удера за комари при тях е 20,50лв. а на другите места е по-скъп,но факт че го нямат в и-магазина newsm78

# 9
  • DE
  • Мнения: 5 939
В неделя бях в магазина им, търсих по-дебели бебешки дрешки. Отделих 2 часа от невероятно натоварената си програма през този уикенд (бях само 2 дни в Сф.), за отида специално до там, но страшно съжалявам. Една мама от форума ми беше казала че питала в магазина специално за мен за зимни бебешки дрешки и там обещали че ще ми намерят каквото търся, имали много неща на склад... Та така...аз с големи очаквания отидох в магазина им, с намерението да купя каквото искам , да похарча доста голяма сума за качествени хубави бебешки неща.
Какво се случи - магазина им е добре зареден, има качествени неща на добри цени...Но...в момента има само летни дрешки. Посках да видя всичко което имат по-плътно - ами нямали нищо зимно. А на склад ? Пак нямали. Ами онова плътното одеалце може ли да видя? - С голямо нежелание ми го показаха...Ами..казвам им...една позната е питала - обещали сте да потърсите в склада - едва ли не лъжкиня ме изкараха.
Държах се любезно с тях и не очаквах такова отношение. Страшно съм разочарована.
Така ли се държат обикновенно продавачките в този магазин или аз нещо не съм им се харесала? Нима правят толкова голям оборот, че моите 200-300 или 500 лева не им трябват? Дали имам основание да се оплача на собствениците или моите претенции са неоснователни?
Голяма услуга ли съм поискала - да видят дали имат каквото ми трябва в склада?

# 10
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 786
Оплачи се на собственика  Peace

# 11
  • Мнения: 5 257
Оплачи се на собственика  Peace

Да, оплачи се  Peace
Има случаи, в които собствениците/не визирам само този магазин/ не знаят за работата на персонала си  Tired, а това рефлектира върху реномето им  ooooh!

# 12
  • софия
  • Мнения: 205
защо държиш да е всичко от пакостник,има и други магазини,които мен ме кефят повече,примерно бебемаркет,слънчице Laughing

# 13
  • DE
  • Мнения: 5 939
защо държиш да е всичко от пакостник,има и други магазини,които мен ме кефят повече,примерно бебемаркет,слънчице Laughing
Ами...
1. Защото нямам възможност никаква да обикалям по магазините - ако в момента имаше зимни дрешки в интернет-магазините, щях да накупя каквото ми трябваше оттам.
2. Защото точно този магазин ми беше горещо препоръчан от няколко мами тук, както и от доста мои приятелки.
3. Защото от същия магазин бяха обещали на една мама от форума че ще ми намерят каквото търся, тя беше питала специално за мен и моите зимни дрешки (за което горещо и благодаря).

Просто отидох там с огромни очаквания, а излязох оттам много разочарована. Иначе...не е станало кой знае какво, то е ясно.

# 14
  • DE
  • Мнения: 5 939
Изпратих мейл до Пакостник чрез сайта им - по-скоро въпрос отколкото оплакване. Ще видим какво ще ми отговорят, много ми е интересно.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт