Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 3 юли 2006, 15:28 ч.

За "мненията на клиенти"

  • 469
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 378
Вече дори няма да ги чета! Слава Богу, и до сега не съм се водила по тях, но вече се убедих не си струва дори да ги чета! Разглеждайки сайта на Албена, режих да надзърна в мненията за х-л Компас, който се излъгахме да посетим на една промоция в края на миналия сезон, добре че беше само за 1 уикенд. Хотелът е чудесен, превъзходен и т.н. според публикуваните мнения. Пуснах и моето отрицателно, но сдържано мнение. Не го публикуваха! А може би си ги пишат сами?
Миналата година на толкова суперлативи се начетох за Шипково, а там и най-добрият хотел е пълна скръб.  #Cussing out #Cussing out #Cussing out

# 1
  • София
  • Мнения: 4 677
Абе не знам за клиентите , ама аз и на познати не вярвам  Naughty
Преди 2 години така отидохме до Мармарис ,в хотел по препоръка на близки хора , които смятах за хора с положение и вкус - *****звезди бил , големи хвалби , голямо чудо ... така или иначе мислехме да ходим там , викам ще се доверя за хотела !
Голяма минавка  Shocked първо техните пет звезди , нямат нищо общо с хотели такава категория в България , второ Мармарис тотално ме разочарова , ужасна жега , отвратителни плажове - там всъщност няма плаж ... както и да е .
Затова не се доверявам на никой - за едни е лукс и е перфектно , за други е посредствено , всеки си има критерии .

# 2
  • Там някъде
  • Мнения: 1 113

Затова не се доверявам на никой - за едни е лукс и е перфектно , за други е посредствено , всеки си има критерии .

Peace
Миналата година ходихме на Албена в х-л Компас и много ни хареса - разни хора, разни идеали! Grinning



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт