Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Искам бебе
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 26 отговора


Мнения: 288
Здравейте! Нов потребител съм във форума и прочетох 1-2 теми тук... точно в "Искам бебе".. та реших да си направя регистрация и да се допитам до Вас..
С приятеля ми предната нощ (т.е. не вчера след полунощ, а преди това) правихме секс и си свърши в мен.. по взаимно съгласие... на нас би ни харесало да си имаме бебе.. а беше 4-тия ми ден от менструацията и едва ми премацваше на тампона... в последствие обаче сметнахме, че не му е времето.. и решихме да пия хапчета..и понеже в момента нямаше как (около 1 часа да е било) ... като се събудихме на другия ден чак в 20 и нещо часа си взех Постинор Дуо... и го пих в 21-22 часа... през целия ден ми се пишкаше много.. сигурно съм ходила 6-7 пъти, а принципно около 3 пъти ходя на ден... нямам никакви странични ефекти от хапчетата, както много момичета се оплакват... Мисълта ми е и въпроса.. възможно ли е в последния ден за това време в което не съм пила хапчетата до момента на техния прием да се зачене? Днеска малко ме болеше кръста и левия яйчник... както когато ти е дошло, пърия ден, ама не беше толкова силно изразено... леко...
Цитирай

София

Мнения: 19 731
Мисля, че няма опасност да си заченала. Първо бил е 4 ден от МЦ /вероятност има, но е много малка/
и освен това си взела Постинор Дуо на 22-я час след половият акт/ако съм разбрала правилно/ следващата таблетка е трябвало да я вземеш 12 часа след първата.
П.Дуо трябва да се вземе до 72-я час след пол.акт. Колкото по-рано обаче се вземе толкова е по-малък шанса да се зачене.
Всеки полов акт след това обаче може да доведе до бременност.
Аз не съм фен на спешната контрацепция. Ако искаш бебе - правете го. Ако ли не вземи по-сериозни мерки, напр. хормонален контрацептив /табл. за целият МЦ/
Цитирай

София

Мнения: 7 718
Постинор е много-много опасно лекарство. Може да ти навлече хормонален дисбаланс.
Цитирай

Стара Загора

Мнения: 6 998
Според мен нищо не е станало...и другият път с презерватив Flutter
Цитирай


Мнения: 288
Да, знам, че е много опасен Постинора и че може да доведе до хормонален дисбаланс.. аз и затова не исках да го пия.. още повече страничните ефекти,  на които едва ли има някой, който би им се зарадвал.. За щастие при мен нямаше такива...
Иначе и двете хапчета ги пих наведнъж...
Благодаря за мненията на всички!  Rolling Eyes Blush
Искаме бебе, обаче как да го направим като нямаме дори собствено жилище, а живем при неговите и ще излизаме на квартира едва в края на лятото...  Sad
Цитирай


Мнения: 2 825
И аз не мисля, че е станало бебето, ама другия път не си прави такива експерименти. Решете дали го искате или не и тогава действайте  Peace
Цитирай

в сърцето му

Мнения: 1 924
И аз не мисля, че е станало бебето, ама другия път не си прави такива експерименти. Решете дали го искате или не и тогава действайте  Peace
Peace Правилно ! На мен лично изобщо не ми понася, взимала съм го два пъти, освен че ме боляха яйчниците и повръщах.  Sick И за хормоналния дисбаланс съм съгласна, абе кофти е !
Cantrell_NY, това че нямате собствено жилище нищо не значи, ние също сме под наем, но това не ни спира да искаме бебе. Наистина не си правете експерименти с хормонални лекарства, решете със сигурност дали искате бебе и тогава го правете, да не си навлечете неприятности  Peace Успех !
Цитирай


Мнения: 1 649
Аз също съм пила веднъж постинор – на 7 ден, не им повлиял зле, слава богу, а съвсем друга тема е, че не е трябвало да го пия.
Според мен тези две хапченца са подходящи при ученички и хора с непостоянни връзки, а иначе всички други двойки, които се обичат и дори да не смятат, че са готови – нека оставят на природата да реши, ако е писано, да стане, всичко друго ще се нареди....
Цитирай

в едно любящо сърце

Мнения: 195
Според мен тези две хапченца са подходящи при ученички и хора с непостоянни връзки, а иначе всички други двойки, които се обичат и дори да не смятат, че са готови – нека оставят на природата да реши, ако е писано, да стане, всичко друго ще се нареди....


И аз мисля така, щом се обичате и сте заедно каквото стане.
А това със жилището не си го правете проблем, все пак можете да живеете и при родителите си. То ако всичко трябва да е ОК време за деца може и да не дойде.
Цитирай

гр.Русе

Мнения: 138
Щом и двамата искате бебче, значи сте готови за това. Винаги може да се измисли нещо, което да отложи появата му, така че жилището да не ви спира. Рядко са тези, на които нищо не им липсва и бебето е едва ли не поредната глезотийка, така че... повече кураж и късмет  newsm10
Цитирай


Мнения: 288
Пак мерси за коментарите!!
Ами мен не ме спира... аз от години искам да си имам дете... много обичам децата, а като гледам и реакциите им към мен и те ме обичат... все ми се радват и успявам да ги разсмея, дори когато са нацупени или плачат... сигурна съм, че ще се грижа добре за моето бъдещо дете... обаче приятеля ми иска да има дете, но иска да има какво да му даде... т.е. финансово да е стабилен и благонадежден, за да не страда детето от някои лишения... което според мен с право го желае.. и аз не искам да е лишено от 3,4,5 неща, защото еди си какво.. макар че сте прави.. малко са тези, които не са били лишени от абсолютно нищо още от самото си раждане и че с времето се градят нещата...

Днес ми дойде пак.. седмица след като пих постинора.. обаче е кафяво... странно!  Shocked и на 5-ти пак стана така че да попадне в мен... но не пих хапчета повторно, защото знам че са неефективни, ако се пият повторно в такъв малък промеждутък от време, а и вредни... изобщо....
Чудя се дали след още седмица да си направя теста, че да се знае със сигурност...да няма неясни неща...
Цитирай


Мнения: 9 990
Ами изчакай си цикъла да ти мине сега и направо си работете за бебе-като гледам-той значи иска, щом свършва в теб и след Постинора Laughing.Не си мешай хормоните повече.Поговорете и си действайте.Ако ли не-презерватив.
Цитирай


Мнения: 288
като гледам-той значи иска, щом свършва в теб и след Постинора Laughing.

Май-май...  Laughing Ще го ступам аз него... да ми казва, че поне да не се тровя с тез гадни хапове...  Crossing Arms Smile
Цитирай


Мнения: 2 825
като гледам-той значи иска, щом свършва в теб и след Постинора Laughing.

Май-май...  Laughing Ще го ступам аз него... да ми казва, че поне да не се тровя с тез гадни хапове...  Crossing Arms Smile
Laughing Laughing Laughing
Я седнете и поговорете сериозно и дано скоро се похвалиш с хубава новина  Smile
Цитирай

София

Мнения: 2 122
Често пъти след прием на постинор се появяват "нерегулирани" кафеникави зацапвания. Според мен не си бременна.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 26 отговора