Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 6 юли 2006, 08:22 ч.
  • Преглеждания  32 557  Мнения  18  Онлайн  1
Отговори
от снощи ми изключи хладилника и не мога да открия тел на сервиз на аристон или на уреди за вграждане
скъсах си нервите,вече изжвърлих поовината му съдържание!
помогнете,ако имате някакви координати!
благодаря предварително

Реклама
# 1
За кой град ти трябва? Имам телефоните на цялата сервизна мрежа на Аристон - е, отпреди няколко години, но поне в Пловдив са си същите, защото скоро виках техник. Все пак ако си от София: 951 61 86. Адресът е ул."Хайдушка поляна" 57.

# 2
благодаря
досега звънях поне на 5-6 и все ме прехвърлят
от софия съм

# 3
  • София
  • Мнения: 1 655
Аз имам пералня Аристон и довечера мога да погледна в гаранционната карта за адреса.

# 4
свързах се Whistling
отбой!!

# 5
  • София
  • Мнения: 7 383
А някой може ли да даде мобилен телефон на сервиза на Аристон?

# 6
Антон Димитров не е оторизиран техник на Булсервиз Аристон Индезит ЕООД.Телефоните на оторизирания сервиз вСофия са 9553595,9553596 Rolling Eyes

# 7
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 736
Ali&Meli, какво се е случило? Разкажи, да те насоча...

# 8
  • София
  • Мнения: 7 383
А-а-а то беше отдавна,намерих ги аз!Обаче докато си вдигнат телефоните тези от Булсервиз, лошо да ти стане...един час обедна почивка,иначе нон-стоп заето.Трябваше да отида на място и да вдигна скандал за да ми се обадят те.
Беше ми се развалила миялната,частта я чаках "n" седмици,но никой не ме уведоми колко ще я чакам,направо я бяха поръчали,ами може да не искам да я чакам и ей такива ми ти работи.
И като добавка към Булсервиз-госта:Не е зле да обучите служителките си на телефона /едната от тях по-специално/ на малко по-любезно отношение към клиентите!
Отминаха времената,когато клиентите бяха длъжни...,сега работещите в сферата на услугите са длъжни на клиентите.
И тъй както са две на телефона е съвсем реално едната да почива,а другата да приема обаждания и обратното!

Последна редакция: пт, 25 яну 2008, 13:52 от Ali&Meli

# 9
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 18 736
Преживяванията с Булсервиз (госте, четИ) са велики и не от вчера.
Затова исках да ти помогна.

# 10
Супер, сега ще пробвам на тези телефони, ако се свържа ще ви черпя. от два дена се опитвам да се свържа, сигурно изхарчих 10 лева за да ме прехвърлят на някакъв секретар на 9516186 и после да ми изключват телефона. Не мога да отида до там, защото бебчо е настинал и перем на ръка с него - до гуша ми дойде. Защо все трябва да е толкова трудно - чисто нова пералня, в гаранция, обаждаш се културно и очакваш, че най-малкото ще ти вдигнат телефона?! а не някакъв даже и не много любезен глас да ме лъже, че "вашето обаждане е важно за нас" - сигурно е така

# 11
  • Мнения: 7 132
така е. скапана им е телефонната централа на аристон, държат те по 10 минути с музичка и когато дигне оператор прекъсва връзката. пробвала съм и от мобилен и от стационарен телефон. на това отгоре кол центърът им има обедна почивка, в която никой не ти вдига - голям смях.

# 12
  • Софее
  • Мнения: 575
Много са зле тия хора, аз от няколко дни се опитвам да се свържа с тях. Утре вече ще я намеря тая ул. Хайдушка поляна и ще се изтърся направо там. То бива, бива ама тия са по-зле и от такси компания на нова година. И все се повтаря това - Вашето обаждане е важно за нас, моля изчакайте....Е колко да чакам с часове ли... #Crazy

# 13
  • Мнения: 7 132
Много са зле тия хора, аз от няколко дни се опитвам да се свържа с тях. Утре вече ще я намеря тая ул. Хайдушка поляна и ще се изтърся направо там. То бива, бива ама тия са по-зле и от такси компания на нова година. И все се повтаря това - Вашето обаждане е важно за нас, моля изчакайте....Е колко да чакам с часове ли... #Crazy

аз затова се бях заканила в комисията за защита на потребителите да сигнализирам. що не го направих, не знам. заслужават си една тлъста глоба

# 14
  • София
  • Мнения: 7 383
Много са зле тия хора, аз от няколко дни се опитвам да се свържа с тях. Утре вече ще я намеря тая ул. Хайдушка поляна и ще се изтърся направо там. То бива, бива ама тия са по-зле и от такси компания на нова година. И все се повтаря това - Вашето обаждане е важно за нас, моля изчакайте....Е колко да чакам с часове ли... #Crazy
То е по-зле отколкото по соц.време.Един съвет,звънете по-настойиво след обед.Тогава имате по-голям шанс да се свържете и задължително трябва да занете серийния номер на съответния уред.Без него са им вързани ръцете едва ли не и отказват да приемат заявката за ремонт.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт