Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Дом
Дом
15 221 членове Включете се
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 18 отговора
от снощи ми изключи хладилника и не мога да открия тел на сервиз на аристон или на уреди за вграждане
скъсах си нервите,вече изжвърлих поовината му съдържание!
помогнете,ако имате някакви координати!
благодаря предварително
Цитирай
За кой град ти трябва? Имам телефоните на цялата сервизна мрежа на Аристон - е, отпреди няколко години, но поне в Пловдив са си същите, защото скоро виках техник. Все пак ако си от София: 951 61 86. Адресът е ул."Хайдушка поляна" 57.
Цитирай
благодаря
досега звънях поне на 5-6 и все ме прехвърлят
от софия съм
Цитирай

София

Мнения: 1 655
Аз имам пералня Аристон и довечера мога да погледна в гаранционната карта за адреса.
Цитирай
свързах се Whistling
отбой!!
Цитирай

София

Мнения: 7 263
А някой може ли да даде мобилен телефон на сервиза на Аристон?
Цитирай
Антон Димитров не е оторизиран техник на Булсервиз Аристон Индезит ЕООД.Телефоните на оторизирания сервиз вСофия са 9553595,9553596 Rolling Eyes
Цитирай

с/у ОколоМръсТното

Мнения: 18 619
Ali&Meli, какво се е случило? Разкажи, да те насоча...
Цитирай

София

Мнения: 7 263
А-а-а то беше отдавна,намерих ги аз!Обаче докато си вдигнат телефоните тези от Булсервиз, лошо да ти стане...един час обедна почивка,иначе нон-стоп заето.Трябваше да отида на място и да вдигна скандал за да ми се обадят те.
Беше ми се развалила миялната,частта я чаках "n" седмици,но никой не ме уведоми колко ще я чакам,направо я бяха поръчали,ами може да не искам да я чакам и ей такива ми ти работи.
И като добавка към Булсервиз-госта:Не е зле да обучите служителките си на телефона /едната от тях по-специално/ на малко по-любезно отношение към клиентите!
Отминаха времената,когато клиентите бяха длъжни...,сега работещите в сферата на услугите са длъжни на клиентите.
И тъй както са две на телефона е съвсем реално едната да почива,а другата да приема обаждания и обратното!
« Последна редакция: пт, 25 яну 2008, 13:52 от Ali&Meli »
Цитирай

с/у ОколоМръсТното

Мнения: 18 619
Преживяванията с Булсервиз (госте, четИ) са велики и не от вчера.
Затова исках да ти помогна.
Цитирай
Супер, сега ще пробвам на тези телефони, ако се свържа ще ви черпя. от два дена се опитвам да се свържа, сигурно изхарчих 10 лева за да ме прехвърлят на някакъв секретар на 9516186 и после да ми изключват телефона. Не мога да отида до там, защото бебчо е настинал и перем на ръка с него - до гуша ми дойде. Защо все трябва да е толкова трудно - чисто нова пералня, в гаранция, обаждаш се културно и очакваш, че най-малкото ще ти вдигнат телефона?! а не някакъв даже и не много любезен глас да ме лъже, че "вашето обаждане е важно за нас" - сигурно е така
Цитирай


Мнения: 6 083
така е. скапана им е телефонната централа на аристон, държат те по 10 минути с музичка и когато дигне оператор прекъсва връзката. пробвала съм и от мобилен и от стационарен телефон. на това отгоре кол центърът им има обедна почивка, в която никой не ти вдига - голям смях.
Цитирай

Софее

Мнения: 575
Много са зле тия хора, аз от няколко дни се опитвам да се свържа с тях. Утре вече ще я намеря тая ул. Хайдушка поляна и ще се изтърся направо там. То бива, бива ама тия са по-зле и от такси компания на нова година. И все се повтаря това - Вашето обаждане е важно за нас, моля изчакайте....Е колко да чакам с часове ли... #Crazy
Цитирай


Мнения: 6 083
Много са зле тия хора, аз от няколко дни се опитвам да се свържа с тях. Утре вече ще я намеря тая ул. Хайдушка поляна и ще се изтърся направо там. То бива, бива ама тия са по-зле и от такси компания на нова година. И все се повтаря това - Вашето обаждане е важно за нас, моля изчакайте....Е колко да чакам с часове ли... #Crazy

аз затова се бях заканила в комисията за защита на потребителите да сигнализирам. що не го направих, не знам. заслужават си една тлъста глоба
Цитирай

София

Мнения: 7 263
Много са зле тия хора, аз от няколко дни се опитвам да се свържа с тях. Утре вече ще я намеря тая ул. Хайдушка поляна и ще се изтърся направо там. То бива, бива ама тия са по-зле и от такси компания на нова година. И все се повтаря това - Вашето обаждане е важно за нас, моля изчакайте....Е колко да чакам с часове ли... #Crazy
То е по-зле отколкото по соц.време.Един съвет,звънете по-настойиво след обед.Тогава имате по-голям шанс да се свържете и задължително трябва да занете серийния номер на съответния уред.Без него са им вързани ръцете едва ли не и отказват да приемат заявката за ремонт.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 18 отговора